wojtekrenowacje Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam. Problem mój zaczął się od tego że w czasie jazdy olej ze skrzyni został wypchnięty na jezdnię. Po wyjęciu i sprawdzeniu okazało się że to uszczelniacz z prawej strony skrzyni doznał końca swego życia. Po wymianie wszystkich uszczelniaczy i włożeniu skrzyni na miejsce napotkał mnie kolejny problem.Otóż skrzynia na biegu D na wysokich obrotach przełącza się w tryb awaryjny a o jeździe nie ma mowy. Magiczny kabelek podpięty pod auto wykazał 5 błędów; 17125,17119,17114,17118,18155. Czy jest osoba która może mi wytłumaczyć co się dzieje? Może miał ktoś coś podobnego? I jeszcze jedno czy z niepodłączonym wałem od tylnego napędu skrzynia będzie działać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się