damian19886 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam.Wiem ze ten problem z mikrostykiem byl juz gdzies poruszany ale ja mam takie pytanie.Mam nowy mikrostyk i chcialbym go wymienic chcialbym sie dowiedziec czy po sciagnieciu wlotu powietrza do silnika bede mial miejsce by go rozlaczyc na kostce? czy trzeba sciagac dolna oslone silnika? Czy po wymianie mikrostyku komunikat zniknie min oil i bedzie juz pokazywac ze klapa jest otwarta? Prosze o pomoc.Z gory dziekuje.
edekxp Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mikrostyk jest w zamku przecież, jak ty chcesz od spodu dostać olej min zapala się jak jest oleju za mało, po otwarciu maski jest reset na następne 100km Pierwsza sprawa to sprawdź stan oleju
damian19886 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Z olejem mam wszystko w porzadku tylko na fisie nie pokazuje mi ze maska jest otwarta i najprawdopodobniej to wina mikrostyku i wtedy jest komunikat min oil i dlatego pytam czy na kostce dam rade rozlaczyc przy zamku to wiem ze tam jest mikrostyk.
wesz82 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Też kiedyś myślałem że to wina mikro styku,nawet byłem z tym u elektro i z tego co pamiętam to jego b6 też nie miała czujnika otwarcia maski... Jak zapala się czujnik a olej jest w normie to czujnik umiera.
damian19886 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Mam tez nowy czujnik oleju tylko nie zalozony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się