Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reduktor w Audi A4 B6 1.8T puszcza gaz przy przełączeniu na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym ale boje się że zasyfią się po 20 tys km (a do tylu jest gwarancja) i na własny koszt będzie trzeba naprawiać a na te jest 2 lata bez limity km wiec gwarancyjnie dużo lepsze.

Opublikowano

I co z tej gwarancji jak źle działają.

Mam u siebie hany ponad 30tys i działają idealnie.

Listwa AC przecież podobna do najtańszych walteków, czyli zwykłe elektrozaworki.

Może trochę lepiej spasowane nic po za tym.

Zobacz budowę hany i porownaj do AC

Może ten gazownik nie umie ustawić dobrze lpg.

Listwa może jest dobra tylko powyżej 5000obr masz zapętlanie.

Za mała dysza lub za małe ciśnienie

Opublikowano

Ac W01 nie jest taka zła , lepsza od valdemara i regfastów, stroiłem 1.8t na niej , jak chcesz wymienić na lepsze to zakładaj Barracudy 2lata / 100kkm gwarancji , sterownik jest B.dobry , ale niestety monter jest najważniejszy , jak zapłony wypadają po mimo dotrysku PB to przyjrzałbym się wkrętkom w kolektorze czy dobrze umieszczone , wężykom czy nie są gdzieś załamane , ciśnieniu reduktora przy max obciążeniu , temp. gazu, a jak wszystko od strony LPG sprawne to pozostaje układ zapłonowy , cewki , świece .

Zrób jakieś fotki z pod maski , może coś się wypatrzy.

Opublikowano

Jutro porobie pare fotek i wstawię. Co do wypadania zapłonów to zaczynały się jak silnik się porządnie rozgrzał i przy pedale w podłodze, jak miałem lekko wcisniety pedał to nic nie było. Wtedy z gazownikiem patrzylismy cewki swiece itp elektornika byla ok. Postanowilismy zamienić listwy na nowke sztuke i jak ręką odjął przestały wypadać zapłony przy butowaniu. Wiec raczej odwierty w kolektorze sa dobrze wykonane tak mi sie wydaje przynajmniej xd bo widać ze przyczyną była listwa. Może syfi się albo nie domaga przy wysokich temp + syf gazu i tak się dzieje. Ciężka sprawa z tym, jak będe jechał w trasę w niedziele to go przetestuję i podepne pod VAGa.

Opublikowano

Zrób fotki najdokładniej jak potrafisz , a Vag-a podepnij i spr. blok 032 tam masz korekty paliwowe , możesz też zlogować blok 002,003, 032 , 014,015,016 na pb i lpg .

Opublikowano
Zrób fotki najdokładniej jak potrafisz , a Vag-a podepnij i spr. blok 032 tam masz korekty paliwowe , możesz też zlogować blok 002,003, 032 , 014,015,016 na pb i lpg .

Fotek jeszcze nie zrobiłem nie było czasu ;/ A co do bloków 032 to czasami sprawdzam i na gazie srednio mam korekty : jałowy +4 % i ten pod obciążeniem +6, +7 %, co do bloków 14,15,16 rozumiem że to pokazuje wypadanie zapłonów ? czasmi wyskakuje na 2 i 4 cyl max do wartosci 6. Mozesz wytlumaczyć jak sprawdzić dokładnie w tych blokach pozdro

Opublikowano

Te bloki trzeba zlogować na 3 biegu do ocinki i porównać na lpg , takie sprawdzanie na postoju wiele nie da , choć już pokazuje że deko ubogo. Ciekawe co się dzieje jak ciśnienie padnie przy max obciążeniu ?

Jak zapłony wypadają na tych samych cylindrach to trzeba podmienić cewki/świece i spr. czy wypadanie się nie przeniesie razem z częściami .

Opublikowano

postaram sie wykonac logi tak jak mowisz i wstawie wyniki :-) a mam pytanie w kanale 032 da sie sprawdzic jakosc paliwa ? np zatankuje PB i przejade sie ok 20 km tylko na PB to jak wyniki beda zblizone do zera tym paliwo lepsze ? tak samo na LPG ? oczywiscie wczesniej wyzeruje. Czy to realnie pokazuje sklad jakosc mieszanki blok 032 ?

Opublikowano

Blok 032 pokazuje jaka korektę musi wprowadzić sterownik PB aby mieszanka była stechiometryczna , jak zatankujesz kiepskiego paliwa to na pewno korekty to pokażą .

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz :) teraz poszukam przez tą wskazówkę dobrej stacji i tam będe tankował i PB i LPG :) A jest sens nalewać paliwa 98 czy 100 oktanowe ? Chodzi mi głównie o zawory i czystą komore spalania bo wiadomo gaz jest suchy i z czasem mogą zawory dać o sobie znać. Czy może jakieś uszlachetniacze do zwykłej 95?

Opublikowano

Paliwo leje się takie jak przewidział producent , chyba że masz jakiś program i auto było strojone na takim paliwie , lpg niestety trzeba wyszukać dobrej stacji , różnie z tym bywa , ja tankuje na BP, Statoil,

Jeśli chodzi o spalanie i zawory , jak dobrze wystrojone nic się nie dzieje .

Opublikowano

Może przyda się info że jestem świeżo po przeglądzie gazu i jest wszystko ok. Czysto zero syfu. Tankuje tylko na Arge. Gaz mają super.

Opublikowano

Witam, porobiłem fotki i logi na LPG i PB. Na PB nic się nie dzieje samochód torpeda, na LPG przy 5 tys obrotach traci moc nie chce jechac szarpie silnikiem jakby bylo wypadanie zapłonu (check nie miga) od razu puszczam noge z gazu bo szkoda silnika. Do tego w vagu zrobiłem clear engine przed trasą i po przyjechaniu ok 140 km w blocku 032 było: -0.6 % i + 13 % . Tankowałem na BP. Zamieszczam wyniki:

LOGI Auta.rar - Pobierz plik - Pliki - WP.PL

IMG_2613.jpg

IMG_2614.jpg

IMG_2615.jpg

IMG_2616.jpg

IMG_2617.jpg

IMG_2618.jpg

IMG_2619.jpg

Opublikowano

Powiem tak , tragedii nie ma , ale do ideału daleko :wink:

1. Wężyki wtrysk - kolektor wyglądają na różnej długości ( chyba że zdjęcia tak to pokazują )

2. Wkrętki ?? mogły by być lepiej ,ciekawe jaka średnica ?

3. Brak opasek na wężach podciśnienia/ciśnienia - to jest turbo !!!

4. Logów nie obejrzałem , nie mogę ich otworzyć w przyzwoity sposób , ale raczej nie ma potrzeby bo jak już korekty wypluły +13% to w wot jest jeszcze bardziej ubogo i dlatego zapłony wypadają , może do tego jeszcze ciśnienie pada .

Proponuje szybko to poprawić bo spłynie głowica , albo ustawić podpieranie PB

Opublikowano
Powiem tak , tragedii nie ma , ale do ideału daleko :wink:

1. Wężyki wtrysk - kolektor wyglądają na różnej długości ( chyba że zdjęcia tak to pokazują )

2. Wkrętki ?? mogły by być lepiej ,ciekawe jaka średnica ?

3. Brak opasek na wężach podciśnienia/ciśnienia - to jest turbo !!!

4. Logów nie obejrzałem , nie mogę ich otworzyć w przyzwoity sposób , ale raczej nie ma potrzeby bo jak już korekty wypluły +13% to w wot jest jeszcze bardziej ubogo i dlatego zapłony wypadają , może do tego jeszcze ciśnienie pada .

Proponuje szybko to poprawić bo spłynie głowica , albo ustawić podpieranie PB

Witam , napisałeś " Brak opasek na wężach podciśnienia/ciśnienia - to jest turbo !!!" o jakich opaskach mowisz co one dają ?

A korekty to mogą być wynikiem słabego gazu ? Czy mieszanka jest ustawiona na ubogą przez komputer i dlatego tak pokazuje ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Opaski daje się po to że jak turbo dmucha to wężyki może zdmuchnąć z króćców . Zdjęcie 5 gdzie jest Map sensor , na tych wężykach powinny być opaski .

Korekty ma takie bo instalacja źle wyregulowana/mało wydajna .

Opublikowano

to jakoś założę opaski dzieki za rady :) A mówisz że instalacja jest źle wyregulowana ? Mówiłem mojemu gazownikowi czy można zwiększyć dawki gazy itp itd żeby lepiej hulało a on że mam komputer KME Nevo i sam się dostraja na przykładzie map benzyny więc już nie wiem xd Czy ten komuter powinien sam ogarnąć wszystko aby było dobrze czy jakoś trzeba mu dopomóc ?

Opublikowano

Powiem tak , zmień gazmena albo weź sprawy w swoje ręce , 1.8 T wymaga wydajnego systemu i często korekt po obrotach , może gazownik nie umie i używać się boi . Są sterowniki z różnymi auto adaptacjami, ale one się nie sprawdzają w tych silnikach .

Zapytaj gazmena jakiej średnicy dysze masz ? Jakie ciśnienie jest ustawione i do ilu spada przy max obciążeniu ?

Opublikowano

ok spytam. Chętnie bym do Ciebie podjechał bo widzę, że masz wiedzę, ale mam troche daleko ;/

Opublikowano

Trochę daleko..... możesz odwiedzić LPG Forum i tam w dziale polecane warsztaty poszukać coś blisko Ciebie , albo dać ogłoszenie że zlecisz regulacje/usprawnienie instalacji , na pewno ktoś się zgłosi , a rachunek za usługę zanieś gazmenowi który okaleczył twoje auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...