lolz85 Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witam . mam A4 1.8 z 1996 r ale nie wiem po czym poznac jaki to model silnika ;/ Przeszukalem forum ale nic takiego az dokladnego nie znalazlem . Zaczne od tego ze w ciagu 2 tyg auto zrobilo 6 tys km francja hiszpania andora ... w czasie wyjazdu z francji po okolo 300 km auto zaczelo sie dusic i ze 130 km/h auto zaczelo zwalniac .... gaz nie reagowal wrecz odwrotnie przygaszalo to auto .... myslalem ze benzyna ( z Andory wkoncu 1EU za litr ) zatankowalem pol zbiornika francuskiej benzyny i .... jak reka odjął i tak wsumie 2 razy do polski myslac ze stara z czyms była ... po powrocie do polski wymiana filtra paliwa i ..... 400km w jeden dzien i znow to samo ... na nagrzanym silniku po okolo 10k jazdy max co 1,5km obroty faluja nagle gasnie zero reakcji na gaz ... jedyne co robilem widzac ze obroty faluja do gaszenie auta i ponowny zaplon i odrazu auto startowalo .... na VAGu pokazalo 2 bledy przed wymiana sondy .... brak zmian napiecia na sondzie lambda (blad sporadyczny ) ...i brak adaptacji (skladu ) mieszanki ... sonda lambda wymieniona na nowa ... dzisiaj znow to samo ... auto jak sie rozgrzeje zaczyna życ wlasnym zyciem ... pytanie -> przepustnica + adaptacja ( moze ktos krok po kroku wyjasnic ) ? pompa paliwa ? czy moze cos innego ? aha ...
lolz85 Opublikowano 4 Września 2008 Autor Opublikowano 4 Września 2008 jutro czyszczenie mnie czeka ... zobaczymy co to da ... odezwe sie wieczorem lub w sobote jaki efekt bo gnebi mnie ten temat ;| dzieki za info;)
xandmar Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witaj. Na początek nazwij temat poprawnie. Tutaj masz adaptacje http://www.a4-klub.pl/smf/adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html; a oznaczenie silnika znajduje sie przy kole zapasowym w bagażniku-naklejka
lolz85 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Opublikowano 7 Września 2008 wiec tak wyczyscilem dzis przepustnice fakt byla zabrudzona lsni sie jak nowka ... pozniej VAG i po kolei krok po kroku ze strony Vaga co sie robi ... adaptacje robilem kilka razy ... moze ze mam wersje inne nic mi nie pisalo koniec adaptacji ale same dane sie wylaczaly po jakims czasie i pozostawalo puste pole ... krotko mowiac dalej to samo .. auto po odpaleniu stoi ideal na 900 obrotow a po 2-3 minutach zafaluje kilka razy i zgasl ... przejechalem sie i niby ok ... jade do domu po okolo 1,5 km zaczyna falowac i zgasl ... znow 1 km i znow to samo .... i z 1 kreski stanu zbiornika paliwa zeszlo mi na rezerwe ;| przed czyszczeniem przepustnicy byly 2 bledy ....165 jak sie nie myle o " predkosci pojazdu " :| a drugi jak bywalo wczesniej " brak ustalenia skladu mieszanki adaptacji + dodanie " bodajze 1665 kod ... ogolnie jestem w kropce;| Godzina 17.00 silnik zimny chodzi pieknie nie cale 2km temperatua silnika 70 stopni zaczyna glupiec i gasnie co 700m ... znajomy mial w innym aucie podobnie i mowi ze to pompa paliwa juz nie wydala i tylko na zimnym silnika mozliwe to ? jaka pompa do ADR ? moze byc z allegro ? i podobno przy sciagnieciu podcisnienia z reduktora cisnienia paliwa auto nie powinno gasnac wtedy niby jest na 100% pompa uszkodzona ...
lolz85 Opublikowano 8 Września 2008 Autor Opublikowano 8 Września 2008 dzisiaj pojechalem autem do pracy mimo ze krotki dystans 8km po okolo 3km silnik byl kolo 90stopni i nic ....zero falowania to samo w drodze powrotnej kilka swiatel wiekszy korek 90 stopni i zero falowania zero gasniecia silnika ... pytanie? czy jest mozliwe zeby na tak krotkim odcinku komputer sobie zrobil adaptacje sam?
lolz85 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 wiec tak wszystko bylo przeczyszczone i dalej to samo ... dzisiaj sprawdzilem kolejny element czyli pompe paliwa wydajna ostro tłoczyła itd ale na poczatku ... po chwili gdy silnik chodzil a odslonieta byla klapka slysze stuk stuk stuk ze zbiornika i nagle przez przewod paliwowy przy samym koncu paliwo zaczelo wyciekac ...przewod docisnalem na obejmie i wszystko ok . silnik dalej chodzil i co chwile slychac jak pompa zwalnia i sie zaciera i coraz ciezej ciezej az stanela .... jutro kupuje nowa i zakladam . innej mozliwosci nie widze a powodem wybicia paliwa bylo zbyt niskie cisnienie paliwa i chyba wtryskiwacz nie otworzyl sie i i dlatego nie mial gdzie tloczyl a bylo zbyt slabo zacisnienie to polecialo ... im czesciej robilem proby tym szybciej bylo slychac zarzynajaca sie pompę paliwa i szybko auto gasło .... im wiecej paliwa tym wolniej sie to dzieje ... ze wzgledu chyba na odbior ciepla z pompy paliwa ...
Gość Daymoon Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 chyba mam to samo....ale dziś wymieniłem pompkę i nic to nie dało
lolz85 Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 a czyscilem wszystko ? u mnie odpinanie przeplywki czy podcisnienia duzo nie dawalo odrazu gaslo jedyne co zostaje to pompa nie widze innego elementu mogacego powodowac te przyczyne ....
Gość Daymoon Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 hmmmmmm......wymień i się przekonamy
lolz85 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 sonde wymienilem zero bledow przeplywomierz fakt nie czyszczony ale odpinany a dzwiek pompy to jak zarzynanie swinii ... az tak chamsko slychac i wszystko wskazuje i slychac na pompe .... ja mam nadzieje ze nie bedzie gasnac po wymianie ... jutro sie okaze ...oby to ...z tego co widze to i tak masz inny silniczek i moze masz jeszcze jakas przyczyne ... a u ciebie jakie objawy byly i co robiles? PS wrazie "W" pozycze i sprawdzenie cisnienie na listwie na nowej pompie....[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2008, 20:19_________________________________________________pompa wymieniona ... auto nie zgaslo narazie ani razu a przejechalem wiekszy kawalek drogi raz sie zdarzylo ze po wrzuceniu luzu zafalowal do 700 ale odrazu wrocil na miejsce .... najblizsze dni pokaza czy to byla przyczyna ...i nowe spalanie na nowej sondzie bo stara czasami umierala na chwile i jakos spalanie po miescie mialem 8,5-9 l teraz jestem ciekaw ile bedzie na nowej pompie i sondzie ..[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 17:56_________________________________________________nie wiem co zrobic by falowanie ustalo ... zero bledow sonda wymieniona przpustnica przczyszczona wg VAG adaptacja OK
tomcio1600 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Czyli jak rozumiem dalej faluje po wymianie pompy ? Sprawdz centymetr po centymetrze cały dolot od filtra po sam silnik. Może gdzies łapie lewe powietrze... trudno cos jasno okresli ale sporo juz zostalo zrobione... ja bym sie upieral przy złej mieszance - za dużo powietrza. Same falowanie musi byc spowodowwane złym spalaniem a wiec przy dobrej iskrze musi cos nie tak byc z mieszanka. Chyba zeby wtryski sie wieszały.. :/ Sprawdz ten dolot, wstaw mu na luzie tak przez 10 sekund 5000 obr (na rozgrzanym silniku) po czym zdejmij noge z gazu i patrz czy plynnie schodzi z obrotow. Odłacz na noc akumulator - rano podlacz (autoadaptacja - bez VAG): - wlaczasz zaplon - czekasz 40 sekund - wylaczasz zaplon - odczekujesz chwilke wlaczasz ponownie - odpalasz silnik (nie dotykajac gazu) i czekasz az sie nagrzeje do 90 stopni. (wszystkie wymienione czynnosci przeprowadzasz na wylaczonych wszelkich odbiornikach pradu) Po nagrzaniu przejedz sie troche :] Jesli wykonasz te czynnosci a falowanie bedzie dalej nastapywalo bedziemy dalej myslec... [a i looknij do tego bagaznika na wlepke w miejscu kola bo najprawdopodobniej masz ADR. ARG ktore masz w profilu robiono dopiero od 1998 r.]
lolz85 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 dzieki za info dokladne ...dolot patrzylem przy wyciaganiu przepustnicy nie ma dostepu lewego powietrza ... pompe wymienilem bo brzeczala i stawala to bylo powodem gasniecia silnika ....silnik juz nie gasnie ale falowanie zostalo ...moze gdybym odrazu pompe wymienil bez wyciagania przepustnicy to by tego nie bylo a teraz adaptacji nie potrafi zrobic no coz zrobie krok po kroku wszystko i zobaczymy
domjenick Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 nie wiem co zrobic by falowanie ustalo ... zero bledow sonda wymieniona przpustnica przczyszczona wg VAG adaptacja OK ja bym zresetowal kompa i od nowa adaptacja przepustnicy i pojezdzic troche dla wyrownania mapy wtryskow i dla podania nowyh danych do ECU,po jakichs 50-100 km powinno wrocic do normy przynajmniej mi w b5 pomoglo (1,6 AHL) [br]Dopisany: 11 Wrzesień 2008, 23:52_________________________________________________powodem falowania moga byc stare(zle)dane,a jak nie pomoze to wymiana modolu wolnych obrotow,albo calej przepustnicy
tomek 24 Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 ja miałem podobnie ale raczej tylko pry odpalaniu az wkońcu wyniuchałem ze przewód odpowietrzający jest zapchany i robiło sie takie podciśnieni żepompka wariowała niewiem ale warto sprawdzic!Pozdro
lolz85 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 wiec tak nie mialem czasu zeby zrobic na nowo adaptacje itd ale duzo jezdzilem i falowanie zaniklo widac sam sie nauczyl auto nie gasnie nie faluje;)
Gość Henrykus Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Tak , wytnij kata i wstaw rurkę , to nie są moje wypowiedzi , tylko wszystkich pseudomechaników jacy się tu wypowiadają. kiedyś wkurzały mnie wypowiedzi kolegi Ronin teraz się im nie dziwię i teraz go popieram. Popieram także tomcio1600 że moje wypowiedzi są puste i niczego nie wnoszą . A co mają wnosić, jak ludzie gazują auta i zamiast pisać posty w instalacjach LPG piszą w silnikach benzynowych o setkach problemów ze swoimi autami , gazujecie TO wasz problem !! forum jest dla normalnych aut a nie dla mutanów. Co mają wnosić moje posty jeśli 80 procent użytkowników to wsiotuningowcy . Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, bo wq...wił mie tomcio 1600
domjenick Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Tak , wytnij kata i wstaw rurkę , to nie są moje wypowiedzi , tylko wszystkich pseudomechaników jacy się tu wypowiadają. kiedyś wkurzały mnie wypowiedzi kolegi Ronin teraz się im nie dziwię i teraz go popieram. Popieram także tomcio1600 że moje wypowiedzi są puste i niczego nie wnoszą . A co mają wnosić, jak ludzie gazują auta i zamiast pisać posty w instalacjach LPG piszą w silnikach benzynowych o setkach problemów ze swoimi autami , gazujecie TO wasz problem !! forum jest dla normalnych aut a nie dla mutanów. Co mają wnosić moje posty jeśli 80 procent użytkowników to wsiotuningowcy . Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, bo wq...wił mie tomcio 1600 powiem tak na poczatek-jesli cie ktos wkur...l ,to napisz to niego na priva wiadomosc,spotkajcie sie,czy co,ale nie pisz takich rzeczy w watku,ktory nic z tym nie ma wspolnego druga sprawa-gazowanie auta,nie widze w tym nic zlego,a i autor watku tez nie ma gazu-wiec nie rozumiem aluzji-zadal pytanie i oczekuje odpowiedzi,piszac o ''mutacji''gazem nic nie pomagasz autorowi watku trzecia i zarazem najwazniejsza-jesli uwazasz,ze 80 procent uzytkownikow forum,to WSIOTUNINGOWCY,to mam dla ciebie propozycje-pokarz mi zdjecia swojej audi i pozwol ,ze wraz z kilkoma losowo wybranymi uzytkownikami ocenimy to twoje cacko,a potem opowiemy ci co i jak,ja ze wzgledu na to,ze malo sie znam na tuningu silnika pozostawie to do oceny komus ,kto sie zna,ale chetnie popatrze na to ,co widac a jesli ci sie nie podoba na naszym forum- to zawsze mozesz poprosic zarzad o wykasowanie twojego konta i po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się