jablonix Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witam mam pytanie czy jak mam przednie lampy Bosha i zarówki H7 to tez musze zmieniac wtyczki i jakies piny bo jestem zielony i czy bede musial tez cos odcinac na zespolone prosze o pomoc pozdrawiam
Reggi Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Kolego to forum to kopalnia wiedzy ...o lampach było duużo także polecam opcje
Iverson Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 jeżeli dane z Twojego profilu się zgadzają i auto z 00' , to raczej masz lampy soczewkowe zespolone, chyba ,że ktoś jakąś rzeźbę zapodał, wrzuć foto dla pewności.
!Tommy Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 w 2000 powinny byc zespolone. osobno byly chyba do 98 roku
grippen Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 może kolega w profilu się pomylił i wpisał taki rocznik jablonix z którego masz roku auto i jakie masz lampy założone
jablonix Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 witam rok 98 i denerwuja mnie lampy mam poklejony lewy kierunek mam niby bosha ale poprzedni wlasciciel mowil ze valeo wiec kupilem jakies uniwersalne na a...ro i lipa nie chce wejsc wiec pozostaje kolejny wydatek na kupienie bosha ale przymieżam sie do wymiany na zespolone ale boje sie czy dam rade to zrobic wiem ze napewno nei mam H4 tylko od dlugich jest dodatkowa zarowka pozdrawiam
!Tommy Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 pokaz linka do aukcji - jakie kupiles co nie pasuja jesli masz boscha to za 99% masz okrągła wtyczkę, a valeo/depo zespolone mają bardziej prostokątną, ale to nie problem przerobic (na forum są schematy) a co do zespolonych to trzeba ciąć blache (też znajdziesz na forum)