Chuck1986 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam, w moim AVF przy ruszaniu zazwyczaj brakuje mocy. Czasami jak ruszy to jakby z procy wystrzelony a czasami to kumpel reno kangoo 75km jest szybszy. Mam wrażenie że jak trzymam na hamulcu nożnym to pózniej mułowaty jest. Jakby podciśnienie potrzebne do sztangi uszło. Chce zacząć od węży podciśnienia. Czytalem żeby brać Gates paliwowe a nie sylikonowe. A może ori? I ile ich potrzeba bo coś o 2metrach czytalem ale to chyba za mały. I jakiej średnicy? 3,2 czy 4mm? A może ma ktos schemat z wymiarami? Link do Allegro albo sklepu też nie był zły [emoji1] Pozdrawiam
bobikos Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 na początek sprawdź pompę tandem i króciec podciśnienia, który z niej wychodzi (wyrabia się i zasysa powietrze z zewnątrz). Najlepiej weź vaccumetr i szukaj nieszczelności w układzie. Poza wężykami i króćcem potrafią puszczać też zaworki.
CzarekJ Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Aby wymienić wszystkie sterujące potrzeba dokładnie 3 metry. Do tego policz grubszy węzyk do EGR. Ja mam silikony i nie narzekam. Jak Gates to tylko wzmacniane - z oplotem wewnątrz gumy. VW podaje średnicę 3,5 mm. Ja następnym razem bym kupił te o srednicy 3,7 mm. Grubsze 4 mm mogą słabo się trzymać.
Chuck1986 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W piątek wypiąłęm wężyk od EGR i wkręciłęm śróbkę aby go zatkać. Auto stało się dużo żwawsze:) W sobote postanowiłem wymienić podciśnienia i poszukać winowajcy. Po rozbiórce okazało się że po podpięciu napięcia pod N75 nie słychać charakterystycznego kliknięcia. A N 18 "klika". Postanowiłem wymienić N75 i profilaktycznie N18. Stary N75 ma nr. 8E0 906 627B nr. Pierburg 7.22903.10 Stary N18 ma nr. 8E0 906 628B nr. Pierburg 7.22903.09 Jako że przebywam obecnie za granica musze tu kupić. W internecie znalazłem 7.22903.19.0 i teraz pytanko? czy moge go kupić jako N 75 i N18? http://www.amazon.de/Pierburg-7-22903-19-0-Druckwandler-Turbolader/dp/B0068MZ4YG W opisie pisze że AVF- do numeru: 8E-2-450 000- ja mam 8E23A215666 czyli jestem przed czy po bo nie kumam. Czy N75 i N18 to na pewno te same zaworki? ( inne końcówki numerów) Proszę o odpowiedź bo potrzebuje auto jak najszybciej. Jaka jest różnica zaworów z końcówkami A, B i C? Czy są zamienne? Up
POWER-KRIS Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Często są z inną końcówka elektryczna. Żeby nie piłować gniazd najlepiej mieć identyczny. Chociaż ja zamiast B zakładam C i odwrotnie, a nawet czasem A ale to trochę docierania pilnikiem rogów pod ori wtyczkę. 8E0 906 627 A. 7.22903.19.0. Oryginalnie był 8E0 906 627 B 7.22903.10 To moja wymiana w A musiałem tylko róg pilnikiem przyciąć. Ktoś mówił ze w Etce B wymienia się na C wiec próbuj. Uzupełnij profil bo nie wiadomo który rok auta jak do 2002 to zaslep egr i stary n 18 zostaw w spokoju gdzie siedzi oby był dla kompa ze niby działa a kup tylko N 75.
Chuck1986 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Mialeś rację. Musiałem podpilować wtyczki. Dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się