adasko960 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam proszę o ocenę wykresu bo zastanawiam się nad korektą.
daniels Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 to myśl w miarę szybko szybko nad korektą bo to typowy gotowiec made in V coś tam..... jebniecie z niuta a później równia pochyła...
adasko960 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Właśnie jest tak jak piszesz, najpierw strzał pózniej już nic za bardzo się nie dzieje. To było robione właśnie w v-techu a dlaczego sądzisz że to gotowiec
spanky Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam proszę o ocenę wykresu bo zastanawiam się nad korektą. http://s28.postimg.org/tuvz6v6m1/P1030209.jpg Jak masz mozliwosc to podjedz na korekte w celu przesuniecia maks momentu w troche wyzsze partie obrotow oraz zniwelowanie tego overboostu miedzy 2000-2200 rpm
leo... Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 tyle tylko ze taki strzal Nm to moze byc wynik overbostu turbulum ... log turbiny bedzie pomocny
adasko960 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 Co to jest ten Overbost turbulum i czy jest szkodliwe?? sory ale to dopiero mój pierwszy TDI.
tomasz102 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Jest to przeładowanie turbosprężarki. Czyli trubosprężarka robi nagle bardzo dużo cieśnienie, a zawór n75 do chwili dopiero je zbija. Nie jest to dobre dla turbosprężarki. Moment obrotowy tylko niszczy Ci sprzęgło, dwumas, skrzynie i resztę rzeczy. Dlatego pogadaj z kimś kto ogarnia temat i niech poprawi Ci ten soft. ciahciah mieszka nie aż tak daleko od Ciebie. Możesz do niego napisać wiadomość i pogadać
ciahciah Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 overbost to przeładowanie turbiny, jest szkodliwe dla turbiny, skraca jej życie, to tak jak dla silnika obroty na czerwonym polu, zrób loga dynamicznego 011 to się zobaczy ile przeładowuje dół słaby, wygląda na to że auto nie było doprowadzone do ładu jak być powinno albo do 1900obr jest seria...tylko pytanie jaki to ma sens skoro 1900-2100 jest taki przyrost który skrzyni i dwumasowi na dobre nie wyjdzie ujęcie 1900-2100obr 20Nm nie poczujesz sprzęgło jeżeli nic się nie uślizguje to nie ma się co o niego martwić po czipie przyrost 25km wiec bez szału, zrób logi dynamiczne 001 003 004 008 011 to się zobaczy czy aby na pewno problem jest w czipie czy może po stronie mechanicznej czy teraz cokolwiek buczy lub drży z pedałem w podłodze?
adasko960 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 Po niedzieli postaram się zrobić te logi bo wcześniej nie dam rady. Co do sprzęgła nic się nie ślizga bo sprzęgło jak i dwumasa bezpośrednio przed zrobieniem wirusa było wymieniane na nowe LUK, na razie nic nie zauważyłem aby coś buczało lub drgało ale jeszcze to sprawdzę. Dzięki za odp.
gibamaster Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Witam Ostatnio pojechałem na hamownię i mam wykres. Chciałbym prosić o ocenę czy wszystko w porządku z Nm. AVF b6 1.9 tdi seria, nalatane 202 tys. km Dziękuje , pozdrawiam.
tomasz102 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 gibamaster - zwykle seryjne wykresy miały bardziej "spokojny" moment obrotowy. U Ciebie jest duży strzał. Zrób logi i się potwierdzi czy coś np z doładowaniem jest nie tak czy ktoś już wcześniej modził Twój dyliżans.
adasko960 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Witam ponownie, logów turbiny już nie dam rady zrobić bo właśnie po wczorajszym przegonieniu auta w niemczech turbo zakończyło żywot i będę kupował nowe tylko mam takie pytanie czy po wymianie turbo muszę znów jechać na hamownie w celu zrobienia jakichś korekt programu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się