Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Kody klimatronika - nie grzeje . Problem u mnie rozwiązany!


Syriuss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :hi:

Jest to chyba "najobszerniejszy" post na tym forum! A może i w całej sieci! :tongue4:

Sporo czasu spędziłem na czytaniu "kodów klimatronika". Sporo się dowiedziałem... ale spowodowało to pojawienie się jeszcze większej ilości pytań i wątpliwości...

Czytając FAQ "kody klimatronika" zauważyłem że sporo osób ma problem z włączeniem "trybu diagnostycznego" nie mówiąc już o zinterpretowaniu danych które nam udostępnia klimatronik...

Poradziłem sobie z przełączeniem na "tryb diagnostyczny" i zostałem zasypany danymi które nie do końca rozumię. :wink4: Spróbowałem na własną rękę zanalizować dane, ale jako zupełny lamer na pewno popełniłem mnóstwo błędów.

Proszę Speców o analizę i wyjaśnienie danych i wytknięcie błędów które z pewnościa popełniłem, jak również proszę o rady jak je poprawić (za pomocą VAG'a lub młotka i majzla).

Dane pobrane podczas pracy silnika i z włączoną klimatyzacją.

A teraz dane do analizy: :)

1 Uszkodzenie systemu - moja wartość "0" czyli brak błędów - mam taką nadzieję! :-)

2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) - moja wartość "10 9" czyli 10,9 *C

3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) - moja wartość "11 1" czyli 11,1 *C - pasuje do c2

4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) - moja wartość "7 9" czyli 7,9 *C

5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód - moja wartość "9 2" czyli 9,2 *C

6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) - moja wartość "15 3" czyli 15,3 *C JAK SIĘ TO MA DO 5c?

7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109) - moja wartość "19 5" czyli 19,5 *C JAK SIĘ TO MA DO 5c?

8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) - moja wartość "12 8" CO TO ZNACZY? Proszę przetłumaczyć na polski! :-)

9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) - moja wartość "9 2" CO TO ZA WARTOŚĆ? JAKA JEDNOSTKA?:-)

10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury - moja wartość "9 2" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI? :-)

11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) - moja wartość "21 6" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI?

12 Specjalna wartość klapy centralnej - moja wartość "22 1" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI?

13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114) - moja wartość "11 3" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI?

14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz - moja wartość "11 4" CO TO ZA WARTOŚĆ?

15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) - moja wartość "22 0" CO TO ZA WARTOŚĆ?

16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza - moja wartość "22 1" CO TO ZA WARTOŚĆ?

17 Prędkość samochodu (km/h) - zgadza się - zawsze minus 10% w stosunku do wskazań licznika.

18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V) - moja wartość "3 5" Czyli 3,5V (a ile powinno być?)

19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) - moja wartość "3 7" Czyli 3,7V (a ile powinno być?)

20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V) - nie zapisałem :-( Ile powinno by?

21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony - moja wartość "0" CO TO ZNACZY?

22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) - moja wartość "1" CO TO ZNACZY?

23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118) - moja wartość "0" CO TO ZNACZY?

24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się - moja wartość "1" CO TO ZNACZY?

25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down - moja wartość "0" CO TO ZNACZY?

26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT) - moja wartość "0" CO TO ZNACZY?

27 Wartość kodu (Coding value) - moja wartość waha się między "7 9" a "8 4" Moim zdaniem jest to błędne wskazanie i powinno być pod c28 (wskazanie *100 - obroty silnika) trochę za duże wahania - co Wy na to? Obrotomierz pokazuje 850 (z małymi wahaniami).

28 Prędkość obrotowa silnika (RPM) - moja wartość "44 3" CO TO ZNACZY? Patrz c27.

29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) - moja wartość "7 3" 7,3x1,2=8,76 ILE POWINNO BYĆ?

30 Wersja programu - moja wartość "2" - nie wymaga tłumaczenia

31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się) - moja wartość "2" - u mnie nie świeci się wszystko... Jakieś sugestie?

32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury - moja wartość "0" czyli brak błędów

33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej - moja wartość "0" czyli brak błędów

34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz - moja wartość "0" czyli brak błędów

35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza - moja wartość "0" czyli brak błędów

36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) - moja wartość "21 6" czyli 21,6 *C

37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max. - moja wartość "4 4" czyli 44 *C

38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) - moja wartość "21 7" czyli 21,7 *C

39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) - moja wartość "3 7" czyli 37 *C

40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) - moja wartość "21 4" czyli 21,4 *C

41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114) - moja wartość "3 8" czyli 38 *C

42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) - moja wartość "22 3" czyli 22,3 *C

43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113) - moja wartość "3 1" czyli 31 *C

44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?) - moja wartość "9 2" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI?

45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo) - moja wartość "22 8" czyli 22,8 *C

46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny) - moja wartość "2 9" czyli 29 *C

47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC) - moja wartość "6" Jakiś błąd! Temperatura ok 29*C na zewnątrz gorąco! pomiar robiony dzisiaj w południe :-) - patrz c46

48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo) - moja wartość "6 2" WAŻNE!!! Czy to błąd 06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie czy jak to rozumieć? Czy to poprostu 62 *C na czujniku który jest np gdzieś w komorze silnika?

49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) - moja wartość "9 2" CO TO ZA WARTOŚĆ? Co to jest "sygnał prędkościomierza"?

50 Czas postoju (min) - moja wartość "1" Zakładam, że jest ok i stałem z włączonym silnikiem mniej niż 2 minuty...

51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC - moja wartość "9 0" czyli chyba dobrze co? ;-) 90*C

52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8. - klima włączona czyli nie dotyczy - moja wartość "0"

53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. - klima włączona czyli nie dotyczy - moja wartość "0 11"

54 Znak sterujący - moja wartość "240" CO TO ZA WARTOŚĆ? CO NAM TO MÓWI?

55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji - moja wartość "2 8" czyli 28 *C

56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) - moja wartość "2 7" czyli 27 *C

57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56) - moja wartość "3 2" czyli 32 *C

58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89) - moja wartość "3 1" czyli 31 *C

59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód - moja wartość "3 0" czyli 30 *C

60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109) - moja wartość "2 2" czyli 22 *C

61 Wersja programu (ostatnia) - moja wartość "2 4"

62 - moja wartość "4 1"

63 - moja wartość "4 1"

64 - moja wartość "0"

65 - moja wartość "0"

66 - moja wartość "1 0"

67 - moja wartość "0"

68 - moja wartość "0"

69 - moja wartość "23"

70 - moja wartość "80"

71 - moja wartość "12 2"

72 - moja wartość "0"

73 - moja wartość "0"

74 - moja wartość "0"

75 - moja wartość "189"

76 - moja wartość "254"

To tyle... :)

Duże różnice występujące między c2-c7 a c55-c60 spowodowane są tym, że pomiary nie były robine w tym samym czasie.

Co do c48 - jeśli by to był faktycznie ten błąd to byłby wyświetlony w c1 - prawda?

[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2008, 17:27_________________________________________________Witam ponownie.

Widzę,że nikt ze Znawców nie ma ochoty na komentarz...

Problem jaki jest to BRAK OGRZEWANIA</b> i liczyłem na to że "tu" znajde odpowiedzi.... niestety.

Sprawdziłem:

1 - silniczki (2 szt) po zdjęciu schowka pracują.

2 - wlot od nagrzewnicy (prawy patrząc od przodu samochodu) bardzo gorący, lewy gorący. (po nagrzaniu i przy pracy silnika miękkie)

3 - przepłukana i przedmuchana nagrzewnica (praktycznie nic z niej nie wyleciało).

4 - Błąd na klimatroniku na c1 - .0

5 - klima chłodzi

6 - "zapadki" nawiewu góra, dół, środek działają prawidłowo

Co kurna może być! :)

Może jednak w danych z klimatronika coś się znajdzie?

Czekam na podpowiedzi i odpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,tez czekam na odpowiedz bo mam to samo, u mnie zero błedow na c1 a ogrzewanie daje jedynie letnie powietrze, co to moze byc i gdzie szukac przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec i ja z niecierpliwoscia czekam na odp bo u mnie to samo :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox:A wiec tak!! mysle ze nagrzewnica sie zapowietrzyła....przynajmniej u mnie tak było...obok akumulatora są dwie rurki otulone w plastikowej harmoni, a wiec zsuwasz tą harmonie do dołu i w lewej (stojąc naprzecie silnika)rurce od nagrzewnicy zsuwasz metalową opaske i powoli przy włączonym silniku ciągniesz za węzyk az do momentu odsloniecia dziurki w ów wezyku przez ktorego wyleci powietrze!!!! p.s. nie zalujcie popuscic troche wiecej wody!! dobrze miec tez troszke na dolewkę!! jak to nie zaskutkuje to niewiem!!! moze jak wykrecicie schowek to tam widac takie czerwonesilowniczki czy cos takiego(przy zmieniania nawiewu powinny sie ruszac :gwizdanie: albo tez nagrzewnica sie zatkała a taka ze 30zl kosztuje!!! ale wymiana bedzie wiecej kosztowac..... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany!

Opisałem sposób który ja zastosowałem - nie wiem czy jest to "zdrowe" dla Niuni... u mnie zadziałało!

Nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe poprzez stosownie tej metody :polew:

W akcie desperacji ponowiłem płukanie nagrzewnicy - tym razem wyleciało sporo brązowej wody (nie wiem dlaczego wcześniej prawie nic nic nie wyleciało! - może było za niskie ciścienie wody? Nie wiem....) i po poskładaniu wszystkiego spowrotem grzeje jak w piekle! :>

Zrobiłem to tak:

1. Odłączyłem 2 przewody gumowe od nagrzewnicy. (To te 2 przewody na prawo od akumulatora stojąc przodem do samochodu)

Do odłączenia przewodów potrzebna jest klucz "żabka" z regulowanym rozstawem szczęk bo zwykłe kombinerki mają za mały rozstaw szczęk.

Gumowe przewody schodzą z wyprowadzenia nagrzewnicy dosyć łatwo. Przewody odchyliłem nie zatykając - niewiele płynu się wylało.

2. Podłączyłem wąż ogrodowy do lewego wyprowadzenia z nagrzewnicy. (Proponuję zmierzyć średnicę wyprowadzenia z nagrzewnicy suwmiarką -

jeśli się nie mylę to u mnie 20 mm - żeby nie bawić się z zapalniczką w celu rozszerzenia zbyt wąskiej średnicy węża (ja nistety tak musiałem

zrobić). Lewe wyprowadzenie to z tego co czytałem odprowadzenie płynu. Czyli podpiąłem wodę do odpływu - zrobiłem odwrotny przepływ.

I o dziwo wyleciało sporo brązowo rdzawego syfu.. Dziwne bo jakiś czas temu to robiłem i nic podobnego nie wyleciało... kurde nie

pamiętam czy podpiąłem wtedy przewody zgodnie z kierunkiem przepływu czy "pod prąd"...

Do prawego wyprowadzenia podłączyłem węża ok 2m żeby woda miała którędy wylatywać poza samochód

Węże zacisnąłem tymi zaciskami, które wcześniej zdjąłem z ori przewodów - trzymają jak diabli - nie są to cibandy jednorazowe made in

ChRL :>

3. Po "płukance" przedmuchałem nagrzewnicę powietrzem pod ciśnieniem. (mam dostęp do kompresora :tongue4: ). Dmuchałem w 2 strony tzn do

dopływu i odpływu na przemian aż leciało samo powietrze beż brązowych kropel. Ciekawe jest że jak dmuchałem zgodnie z obiegiem to nic nie

leciało a jak w przeciwnym kierunku to wylatywało... Nie wiem czy dmuchanie powietrzem pod dosyć dużym ciśnieniem jest wskazane... :wink4:

4. Punkt drugi i trzeci powtórzyłem trzykrotnie.

5. Podłączyłem przewody na ori cibandach.

6. Odpaliłem samochód - przejechałem chyba 1,5 kilometra i...... Jest ciepło! :>

Nie obyło się oczywiście bez chwilowej załamki - podczas składania poprosiłem kumpla żeby odpalił samochód i zaczął się bawić klimatronikiem w "ciepło- zimno"... Liczyłem, że podczas włączenia na ciepło od razu poleci płyn do nagrzewnicy... niestety nic nie leciało.

Pomyślałem sobie "no to nici z odpowietrzania nagrzewnicy" - liczyłem, że odpowietrzę nagrzewnicę tą dziurką na przewodzie odpływowym tak jak zaleca jeden z forumowiczów. Niestety płyn nie płynął... więc i o odpowietrzaniu nie było mowy....

Wkó.....ny odpaliłem samochód i pojechałem... niech się dzieje co chce! Po chwili.... GORĄCO! :)

Opisałem sposób który ja zastosowałem - nie wiem czy jest to "zdrowe" dla Niuni... u mnie zadziałało!

Nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe poprzez stosownie tej metody :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obys nie uszkodził nagrzewnicy bo moze powoli zaczać cieknać

ja tak samo zrobiłem 80 b4 i działała sprawnie

to nie dobrze ze tobie wyleciało tyle szlamu bo ktos musiał oszczedzać na płynie do układu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Panowie problem ten sam co wy.

Otóz gdy włacze rano nawiew 28 stopni na klimatroniku leci chłodne powietrze.

nawet po przejechaniu dosc dłuzszej trasy sytuacja sie nie zmienia.

mechanik mowił ze byc moze termostat posedł, ale przeciez temperatura wzrast szybko na wyswietlaczu,

trzyma sie w granicach 90 stopni.

Spróbuje najwyzej przeczyscic nagrzewnice jak po wyzej....

przypomne ze podłaczenie pod Vag niewykryło zadnych bledów

....Jesli macie jakies inne pomysły czekamna info

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Chris26 czy sprawdzales moze czujnik temperatury wewnetrznej? Jak ustawisz na klimatroniku ogrzewanie na max (HI), to tez leci zimne powietrze? U mnie jest podobnie, tylko ze vag pokazal wlasnie dwa bledy czujnikow wewnetrznych temp. Przy ustawieniu na HI leci gorace powietrze, a na 29st. i mniej leci juz zimne. Za pare dni podlacze jeszcze raz vag i jesli wywali jeszcze raz bledy czujnikow to niestety trzeba bedzie je wymienic. Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany!

Opisałem sposób który ja zastosowałem - nie wiem czy jest to "zdrowe" dla Niuni... u mnie zadziałało!

Nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe poprzez stosownie tej metody :polew:

W akcie desperacji ponowiłem płukanie nagrzewnicy - tym razem wyleciało sporo brązowej wody (nie wiem dlaczego wcześniej prawie nic nic nie wyleciało! - może było za niskie ciścienie wody? Nie wiem....) i po poskładaniu wszystkiego spowrotem grzeje jak w piekle! :>

Zrobiłem to tak:

1. Odłączyłem 2 przewody gumowe od nagrzewnicy. (To te 2 przewody na prawo od akumulatora stojąc przodem do samochodu)

Do odłączenia przewodów potrzebna jest klucz "żabka" z regulowanym rozstawem szczęk bo zwykłe kombinerki mają za mały rozstaw szczęk.

Gumowe przewody schodzą z wyprowadzenia nagrzewnicy dosyć łatwo. Przewody odchyliłem nie zatykając - niewiele płynu się wylało.

2. Podłączyłem wąż ogrodowy do lewego wyprowadzenia z nagrzewnicy. (Proponuję zmierzyć średnicę wyprowadzenia z nagrzewnicy suwmiarką -

jeśli się nie mylę to u mnie 20 mm - żeby nie bawić się z zapalniczką w celu rozszerzenia zbyt wąskiej średnicy węża (ja nistety tak musiałem

zrobić). Lewe wyprowadzenie to z tego co czytałem odprowadzenie płynu. Czyli podpiąłem wodę do odpływu - zrobiłem odwrotny przepływ.

I o dziwo wyleciało sporo brązowo rdzawego syfu.. Dziwne bo jakiś czas temu to robiłem i nic podobnego nie wyleciało... kurde nie

pamiętam czy podpiąłem wtedy przewody zgodnie z kierunkiem przepływu czy "pod prąd"...

Do prawego wyprowadzenia podłączyłem węża ok 2m żeby woda miała którędy wylatywać poza samochód

Węże zacisnąłem tymi zaciskami, które wcześniej zdjąłem z ori przewodów - trzymają jak diabli - nie są to cibandy jednorazowe made in

ChRL :>

3. Po "płukance" przedmuchałem nagrzewnicę powietrzem pod ciśnieniem. (mam dostęp do kompresora :tongue4: ). Dmuchałem w 2 strony tzn do

dopływu i odpływu na przemian aż leciało samo powietrze beż brązowych kropel. Ciekawe jest że jak dmuchałem zgodnie z obiegiem to nic nie

leciało a jak w przeciwnym kierunku to wylatywało... Nie wiem czy dmuchanie powietrzem pod dosyć dużym ciśnieniem jest wskazane... :wink4:

4. Punkt drugi i trzeci powtórzyłem trzykrotnie.

5. Podłączyłem przewody na ori cibandach.

6. Odpaliłem samochód - przejechałem chyba 1,5 kilometra i...... Jest ciepło! :>

Nie obyło się oczywiście bez chwilowej załamki - podczas składania poprosiłem kumpla żeby odpalił samochód i zaczął się bawić klimatronikiem w "ciepło- zimno"... Liczyłem, że podczas włączenia na ciepło od razu poleci płyn do nagrzewnicy... niestety nic nie leciało.

Pomyślałem sobie "no to nici z odpowietrzania nagrzewnicy" - liczyłem, że odpowietrzę nagrzewnicę tą dziurką na przewodzie odpływowym tak jak zaleca jeden z forumowiczów. Niestety płyn nie płynął... więc i o odpowietrzaniu nie było mowy....

Wkó.....ny odpaliłem samochód i pojechałem... niech się dzieje co chce! Po chwili.... GORĄCO! :)

Opisałem sposób który ja zastosowałem - nie wiem czy jest to "zdrowe" dla Niuni... u mnie zadziałało!

Nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe poprzez stosownie tej metody :polew:

Super PATENT. Sprawdziłem go dzisiaj i jestem pod wrażeniem ciepło leci jak nigdy dotąd. Naprawdę z nadzrewnicy wyleciało sporo kamienia kotłowego czyli tzw osadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potwierdzam tę metodę u mnie tez leciało chłodne powietrze bądź czasem delikatnie letnie

przeczyściłem nagrzewnice owym sposobem i leci gorące powietrze :evil:

lecz przemyślalem pewną sprawę że jednak by można było przeczyścić cały układ bo zapewne w niedługim czasie (odpukać) będzie trzeba znów czyścić nagrzewnice bo sie nazbiera tego brudu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Syriuss mam do Ciebie pytanko odnośnie tego patentu z płukaniem nagrzewnicy.Też zamierzam go zastosować bo już wk...wiać się zaczynam i chciałem zapytać czy duże ciśnienie wody miałeś w tym wężu ogrodowym??Pewnie musi być sporawe żeby ten syf wypłukać??Wąż mam idealny tylko ciśnienie w kranie jakieś takie słabe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czy duże ciśnienie wody miałeś w tym wężu ogrodowym??Pewnie musi być sporawe żeby ten syf wypłukać??Wąż mam idealny tylko ciśnienie w kranie jakieś takie słabe...

Ciśnienie miałem ciut większe niż w kranie - u mnie wystarczyłoby ciśnienie z kranu (odkręconego ma maxa) bo to co wyleciało to nie kamień lecz brunatna zawiesina. Mam nadzieję, że Tobie też takie ciśnienie wystarczy. Trzymam kciuki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...