sebco 2 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam Demontowałem turbo ponieważ nie idzie taj jak powinną i zainteresowałem się wydechem. Zauważyłem że mam 2 tłumiki nie oryginalne. A w sumie to są 2 katalizatory. Pierwszy zaraz za turbo i złączem eleastycznym czyli typowy katalizator. Drugi po środku samochodu. Oby dwa mają siateczkę w środku taką samą. I oczywiście jeszcze jest tłumik środkowy i końcowy. Z tego co widziałem na znanym nam programie... jest tak. turbo złącze elastyczne, katalizator, rura, rura z tłumikiem środkowym, tłumik końcowy. Czy to wygląda jak 2 katalizatory? Czy złącze elastyczne jest do wymiany? Aby usunąć katalizator wystarczy wybić dziurę w nim przez otwór wlotowy lub wylotowy? Filmy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 To drugie to wygląda na dokładany DPF, masz zieloną naklejkę EURO4 na szybie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebco 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 NIE. Może w Niemczech nie przeszedł jakiś badań i ktoś założył drugi katalizator ponieważ pierwszy nie spełniał jakiś norm. Jak widać z tabliczki znamionowej oba są z tej samej firmy niemieckiej Twintec Startseite - Ru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Mam u siebie podobnie w a4 b6, Poprzedni właściciel dołożył DPF, aby uzyskać norme euro4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się