michael1989 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam, Mam pytanko czy w tym modelu co posiadam czyli audi a4 1999r. lift kombi 1.9 tdi 90km jest 1 zawór EGR czy 2 ? I czy jeśli auto straciło moc nie jedzie tak ja powinno czy wystarczy wyszyścić ten zawór czy trzeba wymienić ? proszę o pomoc dziekuje
DESPERADOS Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Masz 1 zawór, zaślep go i zobacz czy są jakieś zmiany.
gerlinski Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 W pierwszej kolejności radzę sprawdzić wszystkie wężyki gumowe. Wystarczy że jeden pęknie i nie masz sterowania turbiny a w konsekwencji brak mocy.
sebco Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 dołożę się do wątku. czyściłem wczoraj zawór EGR. Nie jest super szczelny. Jak duży to ma wpływ na ciśnienie wtłaczane z turbo. Chyba że EGR nigdy nie jest super szczelny i odrobinkę przepuszcza?
tomasz102 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Samochód dostaje do komory silnika więcej spalin przez co elekt wybuchu mieszanki jest gorszy. Ciśnienie jest takie samo, jednak ilość powietrza czystego wtłaczanego do silnika jest mniejsza. Możesz logi zrobić grypy 003 i będzie coś więcej wiadomo.
sebco Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 wystarczy zaślepić rozumiem, nie trzeba nic odłączać/wyłączać jeśli chodzi o N18. W który miejscu najlepiej zaślepić. Zaraz przy kolektorze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się