kkam Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Do weryfikacji masz zamek I modul w drzwiach. Masz objawy zimnych lutow. W szczegolnosci sprawdz dokladnie modul zamka.
bystry_p Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Płytka jak wszystkie luty w module zamka sa pokryte lakierem aby nie utlenialy sie. Myslisz ze pod tym lakierem moga byc zimne luty?
kkam Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Mogą być, bo one powstają głownie od drgań. Jak masz lupe to obejrzyj dokładnie, albo podjedz do jakiegos elektronika niech zerknie.
nitroo Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 U mnie od początku było tak, że w prawych tylnych drzwiach miałem te błędy o braku możliwości zablokowania drzwi itp., nie pokazywało otwartych drzwi na fisie i nie zapalało lampki podsufitki, ale jak zacząłrm często korzystać z tych drzwi, to problemy zniknęły. Ostatnio jednak zauważyłem, że błędy na vagu wróciły, ale drzwi nie przejawiają poprzednich objawów i wszystko działa poprawnie. Już nie mam nerwów do tego... Przewody w przelotce sprawdzone, został zamek?
otw Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Podlacze sie pod temat. A4 B6 2004 Drzwi pasazera przod. Zamek działa, zamyka, otwiera.Szyba dziala choc nie podnosi sie i nie opuszcza automatycznie tzn po mocniejszym nacisnieciu przycisku. lusterka dzialaja. Nie widzi otwartych drzwi: lampki w drzwiach nie swieca i na FISsie brak informacji. Podczas przekrecania zaplonu slychac trzaski z zamka lub zamkow tak jakby bylo ryglowanie. Po sprawdzeniu okazalo sie ze mikrostyk w zamku jest dobry i ma przejscie do samego sterownika w drzwiach.. kable w przelotce byly juz kiedys naprawiane i wygladaja na zdrowe. Ogolnie wyglada na to ze jest ich malo, 2 glosnikowe, plus, minus, 2 xCAN i 2 dolozone chyba od fotochromu. Pytanie, czy sterowanie tymi drzwiami odbywa sie za pomoca tylko tych 2 kabli CAN i wszystkie operacje sa juz wykonywane przez sterownikw drzwiach? czy moge podmienic sterownik z drzwi kierowcy i podlaczyc u pasazera i zobaczyc czy zaczna chodzic? Na vagu taki blad: 1560 Po nocy gdy auto bylo cale mokre od wilgoci wrocilo wszystko do normy i jest dobrze. Teraz znowu nie dziala tak jak byc powinno. Czyzby zimne luty w sterowniku? A moze szukac przyczyny jeszcze w innych drzwiach, w innych przelotkach? Chociaz w to watpie. Jeżeli dobrze zrozumiałem to co napisałeś o przycinającym się przycisku do sterowania szybami bocznymi, jest na to proste lekarstwo. Styki elektryczne uległy zabrudzeniu. Kup spray do czyszczenia styków elektrycznych (np. Kontakt) i zapuść go przez rurkę w tą szczelinę z przodu przycisków. Nie musisz nic rozbierać. U mnie pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się