Marcin0116 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam! Musze wymienić w mojej A4 pompę wtryskowe i mam pytanie czy jest jakaś różnica w pompach? Czy będzie pasowała od silnika o innym oznaczeniu? Ja mam 1.9 TDI 110km AFN(przynajmniej tak pisze na naklejce we wnęce na koło zapasowe)
vp-tdi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 możesz i od 1z/ahu wsadzić ,koledze robiłem taką podmianke bo z afn-a nie miałem akurat ,działa jezdzi ma buta ,nawet odpala lepiej ,moze dlatego ze w 1z/ahu sa mniej twarde sprezyny.
Maras Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 ja tez w AFNie mam od AHU i smiga. A Czy pompe z 1Z/AHU sa mniej wydajne?
vp-tdi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 A Czy pompe z 1Z/AHU sa mniej wydajne? pewnie coś mniej wydajne ,ale na serii to prawie tego nie odczujesz.
Maras Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 No wlasnie bo mam nieznanego chipa i bylem na hamowni i wyszlo mi 129KM. Jak na AFNa to moim zdaniem malo i teraz zastanawiam sie czy to moze byc wina pompy wtryskowej i czy oplaca sie jechac na chipa pod moje auto i czy to cos da
vp-tdi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 moze tyle sie dało wykrecic bezpiecznie bez dymnie ,napewno wiecej sie da ale nie wiem czy warto dla silnika (moze słaby już )
Maras Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 silnik napewno w dobrym stanie a chip nie byl robiony pod to auto tylko taki kupilem sterownik jak zmienialem silnik w A6 z 2.5 na 1.9
vp-tdi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 napewno to kopernik nie żyje , juz nie raz słyszałem o super silnikach ,kązdy swoje chwali a ja mam silnik szrot a seryjne afn-y omijam. ps : wiec kupies chipa z innego auta i dlatego tyle masz i nie wiadomo czy bedzie wiecej KM
Maras Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 rozumiem ciekawi mnie tylko czy pompa od AHU jest mniej wydajna niz AFNa
vp-tdi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 afn ma ostrzejsza fale i mozcniejsze sprezyny wiec coś tam mocniejsza jest o ile dobra , bo widzialem pompy z afn-a a były gorsze od zdrowych z ahu
lapek85 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 w passacie b5 afn jak zmieniłem pompę od 1Z to różnica była odczuwalna, ale minimalnie na korzyść AFN. Obie pompy sprawne z wymienionymi uszczelkami. Spalanie na tym samym poziomie.
Maras Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 u mnie tez w tym roku byla uszczelniana pompa
Dev Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 szukaj pompy 11-tki ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- OE nr: 038 130 107 J silniki; Alh, afd, ahh
vp-tdi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 szukaj pompy 11-tki---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- OE nr: 038 130 107 J silniki; Alh, afd, ahh ALH tylko z automata była 11mm ,w manualu zwykła 10mm jak w asv,ahf
vp-tdi Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 głowice z tłokiem chyba bedę miał w dobrym stanie
Maras Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 ale tam chyba jeszcze fala jest potrzebna od 11 nie ?
vp-tdi Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 fale tez mam ,ogolnie cała pompa ale w czesciach ,tyle ze tłok i głowica na pewno sprawne ,mialem przekladać do 1z ale mi sie nie chce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się