Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usztywnienie tylniego zawieszenia


Bielatek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.czy ktoś mogłby mi doradzic co mam zrobic.chodzi o tylne zawieszenie,obecnie jeżdze na alu 18 ale jak pojawi sie jakis uskok niewielki to opony drą o nadkola. wydaje mi sie ze spreżyny są jakies obniżajace, jakie wsadzic spreżyny zeby go podnieść delikatnie i były najtrwardsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może poprostu amory albo springi kończą swój żywot :wink: sprawdź to najpierw, podjedź gdzieś na stacje kontroli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz sobie gumy usztywanające w springi

jakie gumy może od razu niech

czub.jpg

będzie najlepiej

chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać

następny mechanik typu kowal

kasa i dalej następny

takie masz podejście do mechaniki widzę

jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo

18 u nas to tragedia ciężko się poruszać

ja na 16 z gwintem nie mogłem

podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade

pomyśl może inna fela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napisz jaki wysoko przód a jak tył stoi. Masz dystanse? bo jak trze to albo zanisko usiada przez zużyte zawieszeni jak koledzy pisali albo et felgi za duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie et felgi wydaje mi sie ze jest dobre bo sprawdzałem na innej a4 w takeij samej budzie i nie było problemów . poistawiłem auto koło innej a4 i ewidentnie widac ze moja jest zglebiona o pare dobrych centów. chodz patrzyłem na sprezyny i wydaja sie ze sa seryjne nie jakies obniżane.byłem na przeglądzie i amory sa w dobrej kondycji

---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ----------

przód a tył nie ma róznicy o wysokość jest tyle samo a wydaje mi sie ze d*pa powinna byc delikatnie wyżej niz przód

---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ----------

wyglada to tak :

DSC_0027.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz sobie gumy usztywanające w springi

jakie gumy może od razu niech

http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg

będzie najlepiej

chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać

następny mechanik typu kowal

kasa i dalej następny

takie masz podejście do mechaniki widzę

jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo

18 u nas to tragedia ciężko się poruszać

ja na 16 z gwintem nie mogłem

podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade

pomyśl może inna fela

jakos inni wkladają gumy i nie nażekają , napewno bym nie proponował zrobić jak ty pokazałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz sobie gumy usztywanające w springi

jakie gumy może od razu niech

http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg

będzie najlepiej

chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać

następny mechanik typu kowal

kasa i dalej następny

takie masz podejście do mechaniki widzę

jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo

18 u nas to tragedia ciężko się poruszać

ja na 16 z gwintem nie mogłem

podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade

pomyśl może inna fela

Jak zobaczyłem to zdjęcie to mał się z krzesła nie spie...doliłem:kox::polew:

Wiedziałem że w Grójcu są fachowcy, ale że aż tacy ?:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadz sobie gumy usztywanające w springi

jakie gumy może od razu niech

http://s27.postimg.org/varoxyxdb/czub.jpg

będzie najlepiej

chłopie najlepiej nie pisz nić jak masz tak doradzać

następny mechanik typu kowal

kasa i dalej następny

takie masz podejście do mechaniki widzę

jak przód daje rade ro z tyłem nie powinno być problemów może kończy żywot tył sprawdź amo

18 u nas to tragedia ciężko się poruszać

ja na 16 z gwintem nie mogłem

podnosiłem auto na 65cm i jakoś daje rade

pomyśl może inna fela

Jak zobaczyłem to zdjęcie to mał się z krzesła nie spie...doliłem:kox::polew:

Wiedziałem że w Grójcu są fachowcy, ale że aż tacy ?:grin:

TO ZDJECIE JEST Z NETU

A MIAŁEM NA MYŚLI ŻE WSADZANIE TYCH GUM TO TO SAMO

czytaj z sensem i jeden i drugi

jakie gumy ????? czy audi stosuje fabryczni je ????

jesli mu siada to albo amo siadł albo sprawność sprężyny mu spadła i jest do wymiany

może być pęknięta

czy to jest wystarczająca odpowiedz na wasze wątpliwości panowie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie gumy ????? czy audi stosuje fabryczni je ????

fabrycznie gwintu też nie montują a gumy nie raz widziałem jak ludzie po wkładane mają na jakiś czas puki nie wymienia sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz śmiało podłożyć gumy pod sprężyny np.2cm lub 3cm i nie zmieni to pracy i charakterystyki samej sprężyny

o takie jak np. tu,które zresztą pasują a4 b6/7 Podkładki pod Sprężyny ASTRA OMEGA BMW 3 VW LANOS (4379923412) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

pomiędzy zwoje to nic nie wpychaj żadnych gum itp.:facepalm:

po podniesieniu czy opuszczeniu kąty do sprawdzenia na tylnych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...