soczeklol123 0 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Witam serdecznie przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a wiec w moim AVJ zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju , niezwłocznie zdjąłem miskę, wyczyściłem smok, wymieniłem pompę oleju i czujnik ciśnienia niestety komunikat zapala sie nadal na rozgrzanym silniku mierząc ciśnienie na zimnym silniku jest ok 4 bar czyli w normie , jak auto jest rozgrzane przy 2000 tys obrotów ciśnienie spada do 2 bar. podejrzewam ze sa to panewki a wy jak sadzicie ? mial ktoś wczesniej taki problem ? z gory dzikie za odpowiedz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1.8tq 0 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Jest problem z napinaczem ,otwiera sie juz maksymalnie i wbija blad cisnienia oleju.Sprobuj zmienic sam lancuch jest szansa ze pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro51 0 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Po pierwsze podaj wartosc cisnienia oleju przy mocno rozgrzanej oliwie i na wolnych obrotach. 2 bary przy 2000 nie wskazuja na zbyt niskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 2 bary przy 2000 nie wskazuja na zbyt niskie. Jest stanowczo za niskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soczeklol123 0 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Wg auto daty ciśnienie powinno wynosić 3.5-4.5bara /2000 obr/min przy rozgrzanym silniku. Przyczyne znalazłem na 2 cylindrze przytarła sie panewka główna . w przyszłym tyg wymieniam kpl panewek głównych i korbowodowych + półksiężyce centrujące . Wał nie jest porysowany więc zostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYMON27 0 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 panowie jak sprawdzić ten napinacz czy otwiera się za mocno co ? bo mam problem z ciś. i tylko ta jedna rzecz mi została do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
depechetom 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Moi drodzy - mam podobny problem... Pytanie - czy można z tym objawem "troche" jeździć ? Obecnie przebywam w Niemczech i naprawę/wymianę oleju i całą zabawę chciałbym zlecić w Polsce... Cholera ... prawie 800 km.... zbyt duże ryzyko ??? Jakie mogą być konsekwencje ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYMON27 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Witam ja bym nie ryzykował ja moim po za miasto nosa nie wychylam ja w moim w przyszłym tygodniu będę zwalał miskę i oglądał duł i zobaczę co się dzieje bo nie wieżę że po dwóch latach poszła znowu pompa a miałem zakupiony orginał .Po oględzinach się odezwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
depechetom 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No trudno ... pojadę do niemieckiego ASO na diagnozę - i na weekend trzeba będzie się będzie chyba upić z rozpaczy po usłyszeniu ceny tej usługi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYMON27 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 no flaszka się przyda a może nie będzie tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się