felek59 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Witam Mam trochę doświadczenia jeżeli chodzi o wymianę uszczelniaczy w silnikach benzynowych ale brak mi go w przypadku diesla Konkretny pacjent to silnik AVF kolegi z 2004 roku a i zapewne mój w niedługim czasie. Moje pytanie do Was to z czy mogę mieć problem czy potrzeba jakiś specjalnych narzędzi (ściągacze itp). Trochę boję się tych wtrysków a szczególnie późniejszej ich regulacji. O ile przy wymianie wałka rozrządu nie widzę większych problemów to zastanawia mnie czy jest konieczna wymiana uszczelniaczy zaworowych? W benzynie używam patentu ze sprężonym powietrzem mając wytoczoną specjalną końcówkę wkręcam ją w miejsce świecy z drugiej strony mam zatoczone pod wąż sprężonego powietrza włączam 6-7atm i spokojnie rozbieram zawory. W dieslu jest ten problem że nie mam za bardzo jak tego zrobić? Czytałam tu trochę że należy wymienić śruby mocujące wałek itp to dla mnie jasne. Napiszcie na co zwrócić uwagę bo nie wiem czy w ogóle zaczynać temat. pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
rikardo Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Swego czasu na forum ktoś też opisywał podobna metodę z zastosowaniem uszkodzonej świecy żarowej z której usuwał element grzejący i wymieniał uszczelniacze bez zdejmowania głowicy. Co do reszty nie pomogę szukaj książki sam naprawiam a4 B6 nie wykluczone, że jest tam to opisane. Powodzenia
felek59 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 zastanawiam się czy to ma sens auto ma przelatane pod 300k ale oleju nie bierze specjalnie jednak przy okazji wymiany wałka hm...? Druga sprawa to czy jest sens wymieniać uszczelnienia wtrysków koszt nie duży bo coś koło 30-40zł szt
CzarekJ Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Moim zdaniem warto. Według moich obserwacji to przy średnim przebiegu około 320 tys. km zaczynają się problemy z uszczelniaczami pompowtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się