Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrzad A4B5 1.9 tdi


melon1

Rekomendowane odpowiedzi

czy wy naprawde wierzycie w to że ASO daje wam towar z górnej półki inny od tego co dostaniecie w sklepie?:facepalm:

to że kupicie w ASO to zrobicie 90tys az śmiać mi sie chce, po równo 90tys pewnie pęknie co:eusathink:otóż może wam tak samo pęknac przy 50 jak i przy 70tys:whistling: kwestia szczęścia, to samo sie tyczy tych super gorszej jakosci contitechów które są ładowane w pudełko firmowe a nie sygnowane znaczkiem audi itd:whistling:

Ja jeżdze na zamiennikach i zmieniam co ok 60tys, przy demontazu nie widać oznak zużycia, tak samo jak na ori zapewne, jak montuje to jakaś fajtłapa to sie paski zużywają wyraźnie, a to trze, a to rolka źle prowadzi, w ASO również mozecie tego doswiadczyć jak przyjdzie menda do pracy:whistling: nigdy hjeszcze nie wymieniałem pompy wody przed planowanym terminem zmiany rozrzadu

tak pozatym ja dzisiaj zamówiłem juz 4 raz z rzędu jak mam auto taki zestawik

#1.pasek rozrzadzu Continental CT945

#2. pasek klimatyzacji Continental 4PK855

#3. pasek wieloklinowy Continental 5PK1592

#4. rolka paska rozrzadu Ruville 55415

#5. rolka paska rozrzadu Ruville 55426

#6. rolka paska klimatyzacji Ruville 55464

#7. rolka paska wieloklinowego Ruville 55462

#8. pompa wody Ruville 65470

#9. kpl simeringów

zakupy u dzika:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile jest w stanie znieść kompletny rozrząd ze zwykłego sklepu, ja na nich robiłem zawsze 50tys km i zmiana, ale wiem ile jest w stanie znieść ori zestaw z nowym kołem zębatym ori, totalne min to 75tys km i nikt mi nie wmówi ze ten zestaw padnie wcześniej bo nie padnie bo jak mi nie padł wcześniej to tym bardziej innym:) o ile było to zamontowane prawidłowo, prędzej silnik padnie od upalania niż ten pasek jeżeli nie ma co najmniej 75tys km i nie trwało zrobienie tego przebiegu 10lat, jak ktoś dużo jeździ bez wariowania to i 150tys zrobi kontrolując naciąg paska co jakiś czas, nie wiem co cię śmieszy w tym że 90tys nie zrobi ori zestaw, zamienniki po oględzinach wyglądały na co najmniej 40tys km, a miał polowe tego, co 10tys km musiałem korygować ustawienie pompy bo pasek się rozciągał, na ori nie ma tego, mój ori pasek pękł przy 75tys km, codziennie wskazówka obrotów i prędkości chodzi w całym zakresie, są tylko dwie pozycje wciśnięcia pedału, auto po modzone, np. obroty dużo szybciej narastają i opadają niż normalnie co bardziej przeciąża pasek, jak ktoś mało jeździ to pasek strzeli nie tyle z przebiegu co ze starości, felerny pasek wyglądał wzorowo, zerwał się w momencie zdjęcia nogi z gazu gdy jechałem z zamkniętym licznikiem, 30km była ostra jazda z powodu innego A4 które dostało w tyłek:) odkręciło się koło rozrządu, skrzywił się ząbek napinacza i pokrzywiło 7 zaworów, tyle szkód aby:) podejrzewam że napinacz przez wysokie obroty spuchł i zaczął stawiać większe opory toczenia co spowodowało zerwanie nagrzanego bardziej elastycznego ekstremalnie eksploatowanego paska, ori napinacz ciężej się kręci niż zmieniki tej samej firmy kupiony w zwykłym sklepie, ori ma większe łożysko, po 75tys km kręci się tak samo topornie jak był nowy i po 5min od włączenia auto jest tak samo mocno gorący co głowica co mnie trochę zastanawia czy aż tak dobrze napinacz przewodzi ciepło, teraz zakupiłem zamiennik nie Ruville tyko ina i pasek conti CT867 a nie CT945, ciekawe jaki rekord na nim wykręcę:) pompa skf po 75tys km ma luzy ale do puki nie cieknie nie zmienię bo poco, to może od razu termostat, akumulator, świece, łożyska w kołach wymienić dla świętego spokoju:) w sumie ja widzę jeden sens, stare będzie w zapasie i będzie można znowu wstawić w razie czego, a jak nie zmienisz może się okazać że do samego końca eksploatacji auta nie będzie takiej potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, graty na pierwszy montaz maja super trwałosć, ale graty kupowane w aso jako nowe to nic innego jak to co dostajesz w sklepie:wink: tylko z marżą serwisową i ładnym pudełkiem:wink: tymbardziej do tak starego auta jakim jest B5:wink: Polskie ASO i jego marża jest żałosna w stosunku do tych samych gratów dostępnych w niemczych, a tam wieksze prawdopodbieństwo że kupujesz to jako originał, wystarczy sobie sprawdzić cenowo oferty z getem.pl i polskiego aso:whistling:, wczesniej był sklep internetowy vagaso czy jakos tak, czesci targali z niemieckiego aso po cenach nie doosiągniecia w polsce, no ale polska konkurencja zadziałała likwidując ten sklep:whistling: ide o zakład że te graty co dostajesz w aso to to samo co w sklepie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ide o zakład że te graty co dostajesz w aso to to samo co w sklepie:wink:

na BANK ,i o tym to ja już dawno wiedziałem :palacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ci wymienić 5 różnic w samym napinaczu z aso i ze zwykłego sklepu byś przestał p... że w zwykłym sklepie to samo kupisz?:)

może w zwykłym sklepie kupisz takie same poduszki silnika? albo termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma sie znajomosci :) ja w sklepie nie kupuje tylko jak coś dzwonie i zamawiam w IC badz innej hurtowni ,dla znajomych też ,poco komuś dawać zarobić tym bardziej ,że jest BIDA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ide o zakład że te graty co dostajesz w aso to to samo co w sklepie:wink:

Owszem kupisz części z ASO w zwykłym sklepie ale w takiej samej cenie lub trochę droższe niż w ASO. Kiedyś Getem oferował oryginalne części w konkurencyjnych cenach względem cen z ASO ale ostatnio sprawdzałem kilka części u nich i ceny były podobne. Generalnie jakość nie idzie w parze z niska ceną gdyż na jakość składa się materiał, sposób jego obróbki gdzie bardzo ważną sprawa jest tolerancja pasowania. W tym zwykłym sklepie jak to określiłeś dobry zamiennik też kosztuje i nikt zwykłemu kupującemu prezentów nie robi. Swego czasu szukałem pompy wspomagania ZF koszt 700 zł której cena była niższa o 100 zł w porównaniu z cena oryginalnej ale na allegro były też po 300 zł podobnie ma się z hydraulicznymi popychaczami INA spotkałem się z cenami 25, 30 i były jeszcze droższe ale ceny już nie pamiętam. Popychacze te zostały kupione w Niemczech i koszt zakupu sztuki był około 70 zł czyli w miejscu gdzie się je produkuje są droższe niż w Polsce a gdzie transport marża? Ale jest jedna różnica oryginalne IN-y zakładasz i nie wracasz do tematu a zamiennik po jakimś czasie ponownie cyka. W swojej liście części wymieniłeś pompę Ruvilia i nie wiem czy się spotkałeś z tym ale potrafi hałasować już po założeniu. Znam kilku mechaników i tak się składa, że nie polecają tej pompy gdyż mieli reklamacje a jak chcesz istnieć na rynku to nie możesz sobie pozwolić na takie numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to napisz mi te 5 różnic :)

A mity z termostatem nawet mi sie juz sluchac niechce, pada tak samo jak wachler za 20zl. Przez 8 lat uzytkowania jednego auta mam juz grubo wyrobione opinie odnosnie czesci aso, sklepowych super jakosci i biedoty... Tym bardziej ze dosc mocno modze i nie licze grosza do grosza

---------- Post dopisany at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany at 01:23 ----------

A co do pompy popatrz jezdze ciagle :)

---------- Post dopisany at 01:32 ---------- Poprzedni post napisany at 01:23 ----------

Co do samego getem, dalej jest tansze w czesciach np. Wszelkiej masci plastki przyciski, oslony, ogolnie wyposazenie niz serwis aso gajos np. Sprawdzcie sobie ceny oslon vr5, przycisków takich jak funk itd, nie wiem jak mechanika bo ta przestalem zwyczajnie kupowac w aso...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...