gregory Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Witam! od jakiegos czasu borykam się z problemem związanym z samą Turbosprężarką bądz osprzętem.Z tego co wiem Turbina nie pompuje czy też nie umie uzyskać ciśnienia ale sama Turbina jest podobno ok.Samochód strasznie dużo pali nawet 15ltr. na setke w trasie przy spokojnej jezdzie.Studiowałem tutaj już fora na temat Turbin ale moge tylko snuć domysł co to mogłoby być.Mam Vag-a i interfejs z dwoma liniami K. Bawiłem się już tym sprzętem ale jeszcze nie umiem go do końca rozgryzć.Nie umiem np. zrobic bloków pomiarowych.Zresztą samochód był już u mechaniora ale nic z nim nie umiał zrobic.Powiedział że coś tam jest namieszane.Stąd tez szukam jakiegoś dobrego fachowca w Woj. Śląskim w okolicach od Katowic do Częstochowy ,mogą być też Gliwice i okolice ,który ma turbine w małym paluszku zrobi małą diagnostyke Vag-iem ,posprawdza i już będzie wiedział co jest grane.Możecie mi klubowicze kogoś polecic??
szogun0 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Sprawdź zachowanie się sondy Lambda, bo może masz cieknące wtryskiwacze. Zrób test pod obciążeniem na 3 biegu i sprawdzaj wartości w 25 bloku. Miedzy 2 i 3 pozycją nie może być większej różnicy niż 5 ms (zanotowana przy 4000 rpm). Blok 2 pozycja 3 -> Zerknij też na czas wtrysku (mniejszy niż 3 ms na wolnych obrotach). Grupa 5 poz 4 zakres między 1.8...4.0 g/s Grupa 9 poz 3 -> napiecie Lambda Grupa 13 test na obciążeniu (sygnały spalania stukowego) niższe od 12 i różnica między poszczególnymi nie wieksza niż 6 Grupa 27 test na obciążeniu: poz 1 nie więcej niż 5 ms poz 2 od 0,5 do 8 ms (czas wtrysku) poz 4 sygnał otwarcia N75 (jesli 5 % to auto w trybie awaryjnym)
gregory Opublikowano 12 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2007 Wielkie dzięki za instrukcje.Zrobie te testy może jeszcze dzisiaj.Powiedz mi jeszcze "szogun0" czy posiadasz jakies wzorcowe tebele bloków pomiarowych do AEB ,czy może te zamieszczone na forum również odpowiadają silnikom o kodzie AEB mimo że kod ten nie widnieje w 1 tabeli.Jeszcze raz dzięki.
szogun0 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 No znalazły by się jakieś wzorce , ale 1.8T mają bardzo podobne. Na forum Master'sa są dostępne.
gregory Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2007 No znalazły by się jakieś wzorce , ale 1.8T mają bardzo podobne. Na forum Master'sa są dostępne. Na forum masters'a są owszem bloki z tym że nie ma tam w tabelach AEB, "szogun0" masz moze jakies specjalne dla AEB ?
szogun0 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Master's już napisał, że niewiele się one różnią, niekiedy o 1 ms. Jak znajdę trochę czasu to podeślę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się