Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z silnikiem, odpaleniem i obrotami.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka problemow z moim autem (96 1.8 b+lpg) na poczatku chce zaznaczyc ze problemy dzieja sie niezaleznie od tego czy auto chodzi na benzynie czy gazie.

Otoz tak:

-obroty faluja na postoju (1300-500) i po chwili sie uspokajaja. Na zimnym dluzej to zajmuje na cieplym krocej.

-problem z odpaleniem na cieplym silniku, trzeba dodac troszke gazu lecz czasami odpala od strzala.

-przy maks skrecie kierownicy dosc mocno slychac (chyba) pompe wspomagania a auto przygasa, obroty spadaja czasem nawet zgasnie. Czesto tez mam problem z odpaleniem jak kierownica jest skrecona.

- na zimnym silniku przy dodaniu gazu auto nie reaguje, przymula go i potrafi zgasnac.

Ma ktos jakis pomysl na to albo widzi powiazanie pomiedzy tymi objawami? Dodam iz przepustnica zostala przeczyszcona i wszystkie zuzyte wezyki paliwowe czy niepaliwowe zostaly wymienione.

Bardzo prosze o jakies rady bo staje sie to coraz bardziej denerwujace.

Opublikowano

Co mowi vag?

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Vag niestety nic nie mowi. Zapomnialem dodac.

Opublikowano

Dolot sprawdzales czy szczelny?

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Psikałem i sprawdzałem pod cała machą, lewego powietrza nie bierze.

Opublikowano

Sprawdź czujnik temp. jaką wartość w blokach pomiarowych pokazuje :) Jeżeli będzie dobrze, to odłącz mu przepływkę i zobacz czy pomoże :)

Opublikowano

Ok sprawdze. Przeplywke juz odlaczalem i na zimnym bez zmian a na cieplym mininalnie mniej obroty falowaly ale to minimalnie. A reszta objawow bez zmian.

---------- Post dopisany at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ----------

dzisiaj odłączyłem zawór gazu. Zaleje do pełna beny i przejeżdże to wszystko, zobaczymy czy coś sie zmieni, chcę całkowicie sie upewnić ze to nie przez lpg.

---------- Post dopisany 16-07-2014 at 08:12 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2014 at 17:02 ----------

Bez zmian niestety. Jakieś pomysły co to może być ?

Opublikowano

A czujnik temp. jak ?? :)

Opublikowano

posprawdzaj jeszcze wszystkie podciśnienia przepustnice wyczyść dokładnie i zaadoptuj możesz jeszcze spróbować przeczyścić przepływomierz sprayem do styków

Opublikowano

czujnik temp jest okej, podciśnienia też, przepustnica była wyczyszczona o zaadoptowana też była.

Wydaje mi się że jedyne wyjście to zorientowanie się jaki numer przepustnicy mam i zakupienie jakiejś sprawnej używki i wtedy się okaże. Może po prostu przepustnica już jest na końcu żywota.

Opublikowano

odłącz mu jeszcze aku na noc i rano po podłączeniu zrób tak: przekręć zapłon poczekaj ok 1 min wyłącz zapłon odczekaj ok 30s. i wtedy go odpal, tylko nie dodawaj mu ani gazu ani nic. Skrzynia na luz i daj mu się rozgrzać do ok 80 stopni żeby sonda prawidłowo zaczęła działać :) Napisz czy pomogło :)

Opublikowano

Okej, zrobie tak. A co dokładnie daje taki zabieg?

Opublikowano

Resetuje ustawienia ECU :) Czasami czyni cuda, kiedyś z kumplem też szukaliśmy przyczyny bardzo delikatnego wyczuwalnego falowania obrotów i tez zabieg mu pomógł :) Okazało się że winny był komp. od LPG bo mapy mu się rozjechały i dlatego to się działo :)

Opublikowano

hmm ciekawa sprawa, zrobię to dopiero jutro w nocy bo dzisiaj na 7 i jutro tak samo do roboty to mi się nie chce czekać aż się nagrzeje bo jeszcze zasnę w tym aucie :)

Jeżeli to nie pomoże szukać gdzieś jeszcze czy wymienić przepustnicę ?

Opublikowano

Jak nie pomoże to podsumuj co zostało zrobione do tej pory i wtedy się oceni co i jak :)

Opublikowano

Niestety nie pomogło, to napiszę co już zrobiłem:

-Czyszczenie przepustnicy

- adaptacja przepustnicy

- sprawdzenie czy nie bierze gdzieś lewego powietrza

- wymiana wężyków ciśnieniowych, paliwa

- odłączenie akumulatora na noc

Nie mam już pomysłów.

Może podjechać do gazownika, wymienić filtry i sprawdzić jak się mają mapy ? Może przez gaz się mapy silnika rozjechały czy coś? Jakieś dalsze pomysły ?

Opublikowano

Mapy się skasowały po odłączeniu aku na noc :) Zobacz jeszcze ciśnienie PB bo to jedyne co może jeszcze problem robić. :) A przepływkę odłączałeś ? :)

Opublikowano

tak, zapomnialem napisac, bylo bez zmian dalej falowały obroty. no to pozostaje wyciagac przepustnice

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

no i to ciśnienie sam najpierw sprawdzę.

---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ----------

na razie mam dużo rzeczy na głowie, wrócę do tematu za dwa tygodnie i dam znać co i jak. Wielkie dzięki za pomoc dotychczasową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...