rysland Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Mam kilka problemow z moim autem (96 1.8 b+lpg) na poczatku chce zaznaczyc ze problemy dzieja sie niezaleznie od tego czy auto chodzi na benzynie czy gazie. Otoz tak: -obroty faluja na postoju (1300-500) i po chwili sie uspokajaja. Na zimnym dluzej to zajmuje na cieplym krocej. -problem z odpaleniem na cieplym silniku, trzeba dodac troszke gazu lecz czasami odpala od strzala. -przy maks skrecie kierownicy dosc mocno slychac (chyba) pompe wspomagania a auto przygasa, obroty spadaja czasem nawet zgasnie. Czesto tez mam problem z odpaleniem jak kierownica jest skrecona. - na zimnym silniku przy dodaniu gazu auto nie reaguje, przymula go i potrafi zgasnac. Ma ktos jakis pomysl na to albo widzi powiazanie pomiedzy tymi objawami? Dodam iz przepustnica zostala przeczyszcona i wszystkie zuzyte wezyki paliwowe czy niepaliwowe zostaly wymienione. Bardzo prosze o jakies rady bo staje sie to coraz bardziej denerwujace.
Olszak86 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Co mowi vag? Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
rysland Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Vag niestety nic nie mowi. Zapomnialem dodac.
Olszak86 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Dolot sprawdzales czy szczelny? Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka
rysland Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Psikałem i sprawdzałem pod cała machą, lewego powietrza nie bierze.
ja74687 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Sprawdź czujnik temp. jaką wartość w blokach pomiarowych pokazuje Jeżeli będzie dobrze, to odłącz mu przepływkę i zobacz czy pomoże
rysland Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 Ok sprawdze. Przeplywke juz odlaczalem i na zimnym bez zmian a na cieplym mininalnie mniej obroty falowaly ale to minimalnie. A reszta objawow bez zmian. ---------- Post dopisany at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:38 ---------- dzisiaj odłączyłem zawór gazu. Zaleje do pełna beny i przejeżdże to wszystko, zobaczymy czy coś sie zmieni, chcę całkowicie sie upewnić ze to nie przez lpg. ---------- Post dopisany 16-07-2014 at 08:12 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2014 at 17:02 ---------- Bez zmian niestety. Jakieś pomysły co to może być ?
fatboy Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 posprawdzaj jeszcze wszystkie podciśnienia przepustnice wyczyść dokładnie i zaadoptuj możesz jeszcze spróbować przeczyścić przepływomierz sprayem do styków
rysland Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 czujnik temp jest okej, podciśnienia też, przepustnica była wyczyszczona o zaadoptowana też była. Wydaje mi się że jedyne wyjście to zorientowanie się jaki numer przepustnicy mam i zakupienie jakiejś sprawnej używki i wtedy się okaże. Może po prostu przepustnica już jest na końcu żywota.
ja74687 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 odłącz mu jeszcze aku na noc i rano po podłączeniu zrób tak: przekręć zapłon poczekaj ok 1 min wyłącz zapłon odczekaj ok 30s. i wtedy go odpal, tylko nie dodawaj mu ani gazu ani nic. Skrzynia na luz i daj mu się rozgrzać do ok 80 stopni żeby sonda prawidłowo zaczęła działać Napisz czy pomogło
rysland Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 Okej, zrobie tak. A co dokładnie daje taki zabieg?
ja74687 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Resetuje ustawienia ECU Czasami czyni cuda, kiedyś z kumplem też szukaliśmy przyczyny bardzo delikatnego wyczuwalnego falowania obrotów i tez zabieg mu pomógł Okazało się że winny był komp. od LPG bo mapy mu się rozjechały i dlatego to się działo
rysland Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Opublikowano 17 Lipca 2014 hmm ciekawa sprawa, zrobię to dopiero jutro w nocy bo dzisiaj na 7 i jutro tak samo do roboty to mi się nie chce czekać aż się nagrzeje bo jeszcze zasnę w tym aucie Jeżeli to nie pomoże szukać gdzieś jeszcze czy wymienić przepustnicę ?
ja74687 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Jak nie pomoże to podsumuj co zostało zrobione do tej pory i wtedy się oceni co i jak
rysland Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Niestety nie pomogło, to napiszę co już zrobiłem: -Czyszczenie przepustnicy - adaptacja przepustnicy - sprawdzenie czy nie bierze gdzieś lewego powietrza - wymiana wężyków ciśnieniowych, paliwa - odłączenie akumulatora na noc Nie mam już pomysłów. Może podjechać do gazownika, wymienić filtry i sprawdzić jak się mają mapy ? Może przez gaz się mapy silnika rozjechały czy coś? Jakieś dalsze pomysły ?
ja74687 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Mapy się skasowały po odłączeniu aku na noc Zobacz jeszcze ciśnienie PB bo to jedyne co może jeszcze problem robić. A przepływkę odłączałeś ?
rysland Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 tak, zapomnialem napisac, bylo bez zmian dalej falowały obroty. no to pozostaje wyciagac przepustnice ---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ---------- no i to ciśnienie sam najpierw sprawdzę. ---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ---------- na razie mam dużo rzeczy na głowie, wrócę do tematu za dwa tygodnie i dam znać co i jak. Wielkie dzięki za pomoc dotychczasową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się