przesmyk Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Witam wszystkich serdecznie.Od jakiegos czasu podczas szybszej jazdy wypluwa mi z autka przez zbiorniczek wyrownawczy plyn chlodzący.temp w normie, nie traci na mocy.wymieniono mi termostat, przeplukalem uklad i dalej to samo.po ok 400 km musze dolac plynu.martwie sie ze to moze byc uszczelka pod glowica.jednak moze ktos z was mial podobny problem to prosze o pomoc.moze to jakos mozna zdiagnozowac inacze a nie odrazu popasc w duze koszty.pozdrawuiam
Tosik Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Sprawdź ciśnienie w układzie chłodzącym. Ale wydaje mi się że to uszczelka albo co gorsze głowica Zobacz też czy w oleju nie masz płynu albo odwrotnie.
przesmyk Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 Moze to głupie pytanie , ale jak sprawdzić cisnienie.Moge to zrobic sam czy muszę u magika. co do drugiej kwestji to poziom oleju ok, pod korkiem nie ma sladów płynu.W zbiorniczku jest trochę jakby rdzy.podpiałem puszkę pod tą rurkę od zbiorniczka wyrownawczego i wypluty płyn jest czysty.Sam już nie wiem.
nebraska11 Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 sprawdz czy nie masz wycieków z chłodnicy,mogą być niewielkie i nie zawsze da sie je zauważyc.
przesmyk Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 Badałem i na chłodnicy niczego nie widać.ma troszeczke blaszki pokrzywione ale sladow wycieku nima.
Musashi Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 sprawdz szczelnosc ukladu chlodzenia. zdarzaja sie wycieki na plastikowych trojnikach, lub chlodniy. gdy silnik jest goracy plyn odparowuje nie pozostawiajac widocznych sladow. sprawdzenie szczelnosci na zimno od razu wykaze takowy wyciek. jezeli bedzie brak sladow, tzn ze idzie w cylindry i wtedy nalezy sie spodziewac problemow z uszczelka pod glowica.
przema Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 Dobre warsztaty wyposarzone są w testery do badania obecności dwutlenku węgla w układzie chłodniczym.Musisz kolego przemyk koło takowego się "zakręcić". :JC_fan:Oby nie uszczelka ,powodzenia
przesmyk Opublikowano 9 Września 2008 Autor Opublikowano 9 Września 2008 Dzięki za opinię.Postaram się pojechać do takowego warsztatu, niech sprawdzą co jest. Pytanie mam czy wiecie ile takie badanie może kosztować?
DAWIDBORI Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 niestety obstawial bym uszczelke a co gorsze głowice 3m sie chłopie i napisz co i jak
baskecior Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Po co straszycie ... 1) Króciec z plastiku na głowicy 2) Uszczelnienie czujnika temp wpiętego w w/w króciec 3) Uszczelnienie pompy wody 4) Chłodnica na samym dole (nie widać dopóki nie zdejmiesz zderzaka - płyn leci w gąbkę osłony silnika i odparowuje w czasie jazdy) 5) Na samym szarym końcu uszczelka, ale to przypadek 1/1000 ...
Tosik Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Ale kolega pisał w pierwszym poście że wyrzuca mu płyn przez zbiorniczek, czyli wie którędy wycieka ale nie wie dlaczego (ja tak to zrozumiałem).
aramis Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 A nie dodawałeś przypadkiem specyfiku do uszczelniania układu. Ten syf potrafi zatkać chłodnicę na amen i wtedy gotuje płyn w bloku i wywala przez przelew w zbiorniczku.
Musashi Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Ale kolega pisał w pierwszym poście że wyrzuca mu płyn przez zbiorniczek, czyli wie którędy wycieka ale nie wie dlaczego (ja tak to zrozumiałem). fakt przeoczylem, powachaj czy ze zbiorniczka nie pachnie spalinami, badanie obecnosci w plynie CO2 przesadzi sprawe
przesmyk Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 Niestety temat mnie przerósł czego żałuje.Oddałem autko do warsztatu Rogala w Wa-wie.Może im uda się zbadać co i jak.Podobna warsztat polecany na forum.Będę pisał o postępach
razk Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 u mnie taki sam objaw tylko nie wycieka spreza sie w ukladzie i polowa zbiornika znika. jak odkrece korek to sie rozpreza i jest tyle co bylo. po zbadaniu plynu na obecnosc CO2 niestety uszczelka i teraz moje pytanie: czy mozna tak jezdzic skoro auto sie nie przegrzewa? pytam bo jedni mowia "TAK" inni "NIE" i juz sam nie wiem nie chce robic wielkich przebiegow tylko dojerzdzac do pracy. auto moge wstawic do warsztatu dopiero po 1szym jak bedzie wyplata wiec jeszcze ok 3 tyg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się