Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wyciekający płyn chłodzący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.Od jakiegos czasu podczas szybszej jazdy wypluwa mi z autka przez zbiorniczek wyrownawczy plyn chlodzący.temp w normie, nie traci na mocy.wymieniono mi termostat, przeplukalem uklad i dalej to samo.po ok 400 km musze dolac plynu.martwie sie ze to moze byc uszczelka pod glowica.jednak moze ktos z was mial podobny problem to prosze o pomoc.moze to jakos mozna zdiagnozowac inacze a nie odrazu popasc w duze koszty.pozdrawuiam

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie w układzie chłodzącym. Ale wydaje mi się że to uszczelka albo co gorsze głowica :kwasny: Zobacz też czy w oleju nie masz płynu albo odwrotnie.

Opublikowano

Moze to głupie pytanie , ale jak sprawdzić cisnienie.Moge to zrobic sam czy muszę u magika.

co do drugiej kwestji to poziom oleju ok, pod korkiem nie ma sladów płynu.W zbiorniczku jest trochę jakby rdzy.podpiałem puszkę pod tą rurkę od zbiorniczka wyrownawczego i wypluty płyn jest czysty.Sam już nie wiem. :(

Opublikowano

sprawdz szczelnosc ukladu chlodzenia. zdarzaja sie wycieki na plastikowych trojnikach, lub chlodniy. gdy silnik jest goracy plyn odparowuje nie pozostawiajac widocznych sladow. sprawdzenie szczelnosci na zimno od razu wykaze takowy wyciek.

jezeli bedzie brak sladow, tzn ze idzie w cylindry i wtedy nalezy sie spodziewac problemow z uszczelka pod glowica.

Opublikowano

Dobre warsztaty wyposarzone są w testery do badania obecności dwutlenku węgla w układzie chłodniczym.Musisz kolego przemyk koło takowego się "zakręcić". :JC_fan:Oby nie uszczelka :no:,powodzenia

Opublikowano

Dzięki za opinię.Postaram się pojechać do takowego warsztatu, niech sprawdzą co jest.

Pytanie mam czy wiecie ile takie badanie może kosztować?

Opublikowano

Po co straszycie ...

1) Króciec z plastiku na głowicy

2) Uszczelnienie czujnika temp wpiętego w w/w króciec

3) Uszczelnienie pompy wody

4) Chłodnica na samym dole (nie widać dopóki nie zdejmiesz zderzaka - płyn leci w gąbkę osłony silnika i odparowuje w czasie jazdy)

5) Na samym szarym końcu uszczelka, ale to przypadek 1/1000 ...

Opublikowano

Ale kolega pisał w pierwszym poście że wyrzuca mu płyn przez zbiorniczek, czyli wie którędy wycieka ale nie wie dlaczego (ja tak to zrozumiałem).

Opublikowano

A nie dodawałeś przypadkiem specyfiku do uszczelniania układu. Ten syf potrafi zatkać chłodnicę na amen i wtedy gotuje płyn w bloku i wywala przez przelew w zbiorniczku.

Opublikowano

Ale kolega pisał w pierwszym poście że wyrzuca mu płyn przez zbiorniczek, czyli wie którędy wycieka ale nie wie dlaczego (ja tak to zrozumiałem).

fakt przeoczylem, powachaj czy ze zbiorniczka nie pachnie spalinami, badanie obecnosci w plynie CO2 przesadzi sprawe

Opublikowano

Niestety temat mnie przerósł czego żałuje.Oddałem autko do warsztatu Rogala w Wa-wie.Może im uda się zbadać co i jak.Podobna warsztat polecany na forum.Będę pisał o postępach

Opublikowano

u mnie taki sam objaw tylko nie wycieka spreza sie w ukladzie i polowa zbiornika znika. jak odkrece korek to sie rozpreza i jest tyle co bylo. po zbadaniu plynu na obecnosc CO2 niestety uszczelka :confused4: i teraz moje pytanie: czy mozna tak jezdzic skoro auto sie nie przegrzewa? pytam bo jedni mowia "TAK" inni "NIE" i juz sam nie wiem :wallbash: nie chce robic wielkich przebiegow tylko dojerzdzac do pracy. auto moge wstawic do warsztatu dopiero po 1szym jak bedzie wyplata wiec jeszcze ok 3 tyg :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...