Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AFN quattro Avant. Zwiększenie prześwitu. Proszę o fachową poradę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czytam watek, a nikt nie doradzil koledze zeby kupil zestaw amorow i sprezyn heavy duty, bylo cos takiego, jeszcze wyzsze niz 1BA, wiec nie trzeba kombinowac z zadnymi sprezynami od 2.5tdi itp itd... bo auto moze usiasc nierowno

kod zawieszenia 1BB - dla samochodow z wyposazeniem do jazdy po zlych drogach - tak to sie w etce nazywa
cos takiego bedzie wygladalo jak ten passek + 20mm wzgledem 1BA

p6.jpg


z tego co pamietam jedna sprezyna nowa w aso kosztuje cos kolo 3 stow wiec caly komplet 1200... to tak srednio ale jak komus bardzo zalezy

Opublikowano (edytowane)

mozesz walnac fotke jak Twoje audi wyglada na tych sprezynach?

bo chyba mam podobny problem

Edytowane przez saat
Opublikowano

czytam watek, a nikt nie doradzil koledze zeby kupil zestaw amorow i sprezyn heavy duty, bylo cos takiego, jeszcze wyzsze niz 1BA, wiec nie trzeba kombinowac z zadnymi sprezynami od 2.5tdi itp itd... bo auto moze usiasc nierowno

kod zawieszenia 1BB - dla samochodow z wyposazeniem do jazdy po zlych drogach - tak to sie w etce nazywa

cos takiego bedzie wygladalo jak ten passek + 20mm wzgledem 1BA

p6.jpg

z tego co pamietam jedna sprezyna nowa w aso kosztuje cos kolo 3 stow wiec caly komplet 1200... to tak srednio ale jak komus bardzo zalezy

Względem nowych Lesjo to lekko ze 3 razy drożej więc nie sądzę że kolega się zdecyduje :wink:

Opublikowano (edytowane)

Z tyłu mam Lesjofors i były niższe od ori o około 5 cm. Auto niestety siadlo i dziwnie wygląda a mechanik który zamawiał sprężyny nie chce się przyznać ale podejrzewam ze wziął do sedana i mi załadował w Avanta. ☺

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Pewnie tak, bo wszyscy którzy zakładali Lesjo to narzekali że znacznie wyżej stał i czekali czy się ułoży.

Opublikowano

mozesz walnac fotke jak Twoje audi wyglada na tych sprezynach?

bo chyba mam podobny problem

walnę jutro, bo wszedłem na wątek po kilku dniach zobaczyć czy coś nie przybyło.

pioteros, dzięki za opcję ale na 12 stówek napewno się nie zdecyduję :)

Natomiast coś trza zrobić, bo przyglądam się każdemu B5 i stoja wyżej. Coś u mnie napierdoliło. Amory sprężyny czy wsztsko naraz.

Moim zdaniem jednak problem w sprężynach Kraft, które po 2 latach okazały się gównem, zużyte amory od nowości 14 lat no i wybite poduszki. Przy czym głownie obstawiam sprężyny.

Opublikowano

Wywal te sprężyny i wsadź z Lesjo, zobaczysz że pójdzie w górę, one idą na pierwszy montaż, bez porównania do Krafta

Opublikowano

Wg mnie wszystko ok, jak wsadzisz teraz tylko z przodu coś to będzie nienaturalnie wyglądać, przód zadarty. Wymieniasz albo komplet sprężyn albo wsadź większe ładne koło i też będzie dobrze :wink:

Opublikowano

No właśnie wszyscy chcą uzyskać taki efekt delikatnego klina. Wygląda to dobrze, wsadź większe kólko np 17" i do tego troszkę wyższą oponkę np 215/50/17 i wtedy całość podniesie się do góry, ewentulanie 18" i też będzie git

Opublikowano

Nie może być 2 różnych rozmiarów kol w quattro

Opublikowano

Nie może być 2 różnych rozmiarów kol w quattro

A do kogo ten post bo nigdzie nikt nie pisał o tym?

Opublikowano

A spoko nie skumalem :)

Opublikowano

a ma ktos fotke avanta na 1BA ?

Opublikowano

poszukaj na allegro.... 80% a4rek jezdzi na 1ba :facepalm:

Opublikowano

mi sie 1be trafilo :D


jak zmienie 1BE na 1BA amorki dadza rade ? chce aby auto stalo wyzej na zime

Opublikowano

Jak masz sprężyny 1BE to amorków raczej bym nie zakładał z 1BA

Opublikowano

tzn chce same sprezyny z 1BA ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...