tomaszstn Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Nie wiem z czego to jest ale tak to wygląda w A4 B5: Przód: http://allegro.pl/vw-passat-b5-zawieszenie-lewe-przednie-audi-a4-i4538085025.html Tył: http://allegro.pl/trawers-wozek-tyl-audi-a4-b5-1-9-tdi-a6-quattro-i4513365304.html i same amorki: http://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-amortyzator-1be-tyl-tylne-i4551236397.html
pioteros Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 czytam watek, a nikt nie doradzil koledze zeby kupil zestaw amorow i sprezyn heavy duty, bylo cos takiego, jeszcze wyzsze niz 1BA, wiec nie trzeba kombinowac z zadnymi sprezynami od 2.5tdi itp itd... bo auto moze usiasc nierownokod zawieszenia 1BB - dla samochodow z wyposazeniem do jazdy po zlych drogach - tak to sie w etce nazywacos takiego bedzie wygladalo jak ten passek + 20mm wzgledem 1BA z tego co pamietam jedna sprezyna nowa w aso kosztuje cos kolo 3 stow wiec caly komplet 1200... to tak srednio ale jak komus bardzo zalezy
saat Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) mozesz walnac fotke jak Twoje audi wyglada na tych sprezynach? bo chyba mam podobny problem Edytowane 7 Września 2014 przez saat
tomaszstn Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 czytam watek, a nikt nie doradzil koledze zeby kupil zestaw amorow i sprezyn heavy duty, bylo cos takiego, jeszcze wyzsze niz 1BA, wiec nie trzeba kombinowac z zadnymi sprezynami od 2.5tdi itp itd... bo auto moze usiasc nierowno kod zawieszenia 1BB - dla samochodow z wyposazeniem do jazdy po zlych drogach - tak to sie w etce nazywa cos takiego bedzie wygladalo jak ten passek + 20mm wzgledem 1BA z tego co pamietam jedna sprezyna nowa w aso kosztuje cos kolo 3 stow wiec caly komplet 1200... to tak srednio ale jak komus bardzo zalezy Względem nowych Lesjo to lekko ze 3 razy drożej więc nie sądzę że kolega się zdecyduje
POWER-KRIS Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Z tyłu mam Lesjofors i były niższe od ori o około 5 cm. Auto niestety siadlo i dziwnie wygląda a mechanik który zamawiał sprężyny nie chce się przyznać ale podejrzewam ze wziął do sedana i mi załadował w Avanta. ☺ Edytowane 7 Września 2014 przez POWER-KRIS
tomaszstn Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Pewnie tak, bo wszyscy którzy zakładali Lesjo to narzekali że znacznie wyżej stał i czekali czy się ułoży.
noran Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 mozesz walnac fotke jak Twoje audi wyglada na tych sprezynach? bo chyba mam podobny problem walnę jutro, bo wszedłem na wątek po kilku dniach zobaczyć czy coś nie przybyło. pioteros, dzięki za opcję ale na 12 stówek napewno się nie zdecyduję Natomiast coś trza zrobić, bo przyglądam się każdemu B5 i stoja wyżej. Coś u mnie napierdoliło. Amory sprężyny czy wsztsko naraz. Moim zdaniem jednak problem w sprężynach Kraft, które po 2 latach okazały się gównem, zużyte amory od nowości 14 lat no i wybite poduszki. Przy czym głownie obstawiam sprężyny.
tomaszstn Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Wywal te sprężyny i wsadź z Lesjo, zobaczysz że pójdzie w górę, one idą na pierwszy montaż, bez porównania do Krafta
noran Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Dodaję fotki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4a980f7369f3f88.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fd95fc8091b3b9b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1771141e14b4ff5f.html Jak mówie tył jest w porządku, ale przód szkrobie spodem czasem
tomaszstn Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Wg mnie wszystko ok, jak wsadzisz teraz tylko z przodu coś to będzie nienaturalnie wyglądać, przód zadarty. Wymieniasz albo komplet sprężyn albo wsadź większe ładne koło i też będzie dobrze
noran Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 nie dobrze , zwroc uwagę nie na blotnik tylko jak jest pod spodem i porównaj do tyłu
tomaszstn Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 No właśnie wszyscy chcą uzyskać taki efekt delikatnego klina. Wygląda to dobrze, wsadź większe kólko np 17" i do tego troszkę wyższą oponkę np 215/50/17 i wtedy całość podniesie się do góry, ewentulanie 18" i też będzie git
pioteros Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Nie może być 2 różnych rozmiarów kol w quattro
tomaszstn Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Nie może być 2 różnych rozmiarów kol w quattro A do kogo ten post bo nigdzie nikt nie pisał o tym?
saat Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 a ma ktos fotke avanta na 1BA ?
pioteros Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 poszukaj na allegro.... 80% a4rek jezdzi na 1ba
saat Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 mi sie 1be trafilo jak zmienie 1BE na 1BA amorki dadza rade ? chce aby auto stalo wyzej na zime
tomaszstn Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Jak masz sprężyny 1BE to amorków raczej bym nie zakładał z 1BA
saat Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 tzn chce same sprezyny z 1BA ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się