Rafimi 1 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 (edytowane) Soft napisany przez kolegę anderllhMody to turbo z awx i regulacja kąta synchronizacji wałka rozrządu:wink:Odczucia? Chyba już mi wystarczy tych koni:decayed:Soft nie jest wyżyłowany, turbo jest w b. dobrym stanie i reszta podzespołówNa początku było tak:Finalnie jest tak:Nie spodziewałem się takiego wyniku. Po rozmowie z Grzesiem byłem nastawiony na 150-160 km i 350-360Nm. Robiliśmy kilka pomiarów i każdy wychodził badzo podobnie. Jestem mega zadowolony i jak najbardziej POLECAM naszego forumowego kolegę Edytowane 18 Grudnia 2016 przez Rafimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 No to mega dużo wyszło. AWXy tyle nie osiągają na seryjnych gratach, a przecież mają wydajniejsze pompki. Ktoś może wytłumaczyć skąd tak wielka moc ? Jakie zostało ustawione doładowanie ? Pompki standard ? Wykres bardzo ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafimi 1 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Doładowanie 1,45. Pompki seria tak jak i reszta gratów oprócz turbo. Oczy mi wyszły z orbit jak zobaczylem wykresy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 No dla mnie to jest mega zaskoczenie. Gdybym nie słyszał tylu pozytywnych opinii o nim to bym nie uwierzył ;p A co na to sam tuner ? Bo skoro AWX ma wydajniejsze pompki, a osiąga mniej mocy, więc skąd takie wyniki ? Doładowanie nie jest jakieś specjalnie też wysokie, a efekt bardzo szokujący na plus oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafimi 1 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 No dla mnie to jest mega zaskoczenie. Gdybym nie słyszał tylu pozytywnych opinii o nim to bym nie uwierzył ;p A co na to sam tuner ? Bo skoro AWX ma wydajniejsze pompki, a osiąga mniej mocy, więc skąd takie wyniki ?Doładowanie nie jest jakieś specjalnie też wysokie, a efekt bardzo szokujący na plus oczywiście. Tuner Ja:shock3::shock3: Pytałem się czy program może zostać do codziennej jazdy i jak najbardziej na tak:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Pompki w AJM wystarcza max do 160-165ps .. więc pewnie te 170ps to margines błędu pomiarowego, chyba że poprzedni właściciel wymienił pompki i o tym nie powiedział. U mnie w AJM +turbo AWX wyszlo 162ps i 360nm i faktycznie bardzo przyjemnie się już jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafimi 1 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Pompki w AJM wystarcza max do 160-165ps .. więc pewnie te 170ps to margines błędu pomiarowego, chyba że poprzedni właściciel wymienił pompki i o tym nie powiedział.U mnie w AJM +turbo AWX wyszlo 162ps i 360nm i faktycznie bardzo przyjemnie się już jeździło. Pompki AJM wystraczą do ok 400Nm takie mam info od tunera:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Moment łatwiej uzyskać niż moc. Jednak u Ciebie jest ponad 170 KM i to mnie zaskakuje. AWX po sobie nie osiąga zwykle tyle co Twój na zwykłych pompkach. Musisz mieć bardzo zdrowy silnik i pompki z nieco większym prześwitem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anderllh 0 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Pompowtryski wystarczają na więcej niż 165KM. Przy większym turbo (np. BRD) oraz FMIC z pewnością byłoby 18xKM - zapas paliwa jeszcze jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiii89 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 panowie co w ajm trzeba zrobić żeby wsadzić turbo z awx poza samym turbo? jest coś jeszcze do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 panowie co w ajm trzeba zrobić żeby wsadzić turbo z awx poza samym turbo? jest coś jeszcze do wymiany? musisz mieć jeszcze taką przejściówkę http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-inne-tdi-i4457578352.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafimi 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Od 50 do ~140 https://www.youtube.com/watch?v=3H1mGcUtffU&list=UU5uxb6J3Rd_Er5jpqMXOCFw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) optymistyczny wynik, na moje ok masz tam ze 16Xkm(taki standard powtarzalny) po tym filmiku z BRD nie wypali 18Xkm bez zmiany paliwka Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Kowi87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1982 0 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Czesc, Wlasnie mam zamiar zrobic SWAP z turbiny BRD na AWX. Pisales , ze trzeba zrobic przejsciowke. Mozesz powiedziec jaka dokladnie bo tamtej juz nie ma na allegro. Mam zamair zostawic EGR. Awx turbo dostane z kolektorem. Za kazda pomoc z gory dziekuje. Pozdrawiam Adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Jeśli miałeś na myśli zmianę turbo z BRB (116 KM) na AWX to mam taką przejściówkę: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322890-redukcja-szybkozlaczka-turbo-awx/ chodzi o to że AWX jest na szybkozłączkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się