zaran72 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Siemka mam taki objaw od dwóch dni, że samochód przy zmianie biegów wydaje dziwny wcześniej nie zauważalny dźwięk. Dźwięk przypomina dźwięk zaworu upustowego blog off. [emoji12] auta jakoś nie traci na mocy zbiera się w miarę ok szczeze jest tylko taki efekt lekkiego laga przy zmianie biegu. Najbardziej zauważalne jest to przy zmianie z pierwszego na drugi bieg i drugiego na trzeci. Jest to nie regularne i nie występuje za każdym razem. Wydaje mi się ze to jakaś nieszczelnośc ale nie bardzo wiem gdzie i jak od czego zacząć sprawdzając przewody turbo itp. Ew gdzie dobrze to sprawdzić w okolicy warszawy. Wcześniej jeździłem do r performace ale tam trochę będę musiał czekać a chciał bym to szybko wyjaśnić. Dodam jeszcze ze auto nie ma buta na pierwszym biegu od kad je kupiłem czyli jakieś dwa miesiące. nie wiem czy te BPW tak mają ale rogal z r performance robił logi i powiedzial ze wszystko ok
Pawelkiwi Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Luzy na turbinie zaczynają informować o zbliżającej się regeneracji lub wymianie. Ale można z tym jeździć i nie przejmować się jeśli oleju nie bierze.
SotoM Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Jeśli ten dźwięk to -szuranie to na początek podepnij kompa i spr.synchronizację rozrządu
szwarcu1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jeżeli synchro jest na -1 i słychać lekkie szuranie przy zmianie biegów, to co tam może szurać?
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Jest to odglos powietrza doładowanego. Ja u siebie jak usunąłem klapki kolektora ssącego to szuranie sporo ucichło. A4 B6 AWX Padło turbo??: Czy ten dźwięk jest coś podbnego do tego jak zaczyna sie od 1:00 ktory was interesi? Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mam w rodzinie AWX-a , który wydawał takie właśnie odgłosy, na tydzień przed całkowitym craschem turbiny Poza tym posiadał niesprawną klapę gaszącą (dziurawa membrana w gruszce) i niewiele zabrakło by silnik pokazał kopyto
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 No własnie jesli jest ten dźwiek to winna temu jest grucha przy NIEzapieczonej kierownicy.
Pawelkiwi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 A ja będę nadal przy swoim, wybaczcie - turbo do regeneracji.
flex78 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Kolego jaki był powód tego dźwięku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się