oca69 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam panowie , powiedzcie mi jakie grupy logów zrobić ? Problem polega na tym ze auto raz jedzie jak wsciekłe raz muli jak by z 50 koni uciekło Druga sprawa taka ze podczas przyspieszania delikatnie mi podszarpuje auto nie ma reguły czy gaz czy benzyna Trzecia sprawa obroty whaja się na Vagu miedzy 680/740 . Czy to może być związane z przepustnicą ? Wymienione Kable WN , świece , cewka , wszystkie przewody od podcisnień i dalej to samo , 2 lata tak jezdże i wkońcu powiedziałem nie trzeba cos tym zrobić . Z góry dziekuje za pomoc
marzol Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Czy to może być związane z przepustnicą ? Wymienione Kable WN , świece , cewka , wszystkie przewody od podcisnień i dalej to samo Ja zaczynałem podobnie jak ty - kable, świece, podciśnienia i też nic nie pomagało. W końcu po roku wyciągnąłem przepustnicę i okazało się, że jest aż czarna w środku. Czyszczenie, adaptacja i ogromna poprawa Więc moim zdaniem, ty też w pierwszej kolejności powinieneś to zrobić.
oca69 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Opublikowano 15 Lipca 2014 Czy to może być związane z przepustnicą ? Wymienione Kable WN , świece , cewka , wszystkie przewody od podcisnień i dalej to samo Ja zaczynałem podobnie jak ty - kable, świece, podciśnienia i też nic nie pomagało. W końcu po roku wyciągnąłem przepustnicę i okazało się, że jest aż czarna w środku. Czyszczenie, adaptacja i ogromna poprawa Więc moim zdaniem, ty też w pierwszej kolejności powinieneś to zrobić. Właśnie tutaj pojawia sie problem , zapomniałem dodać ze pierwsze co zrobiłem to czyszcenie i adaptacja przepustnicy
oca69 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Opublikowano 15 Lipca 2014 Ezekto wymieniony odma drożna ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- Powiedz jak u Ciebie z obrotami stoja sztywno ??
marzol Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 U mnie obroty również wahają się w zakresie 680-720. I z tego co czytam po różnych forach to chyba norma w tych silnikach ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- Próbowałeś zakręcić LPG, skasować korekty długoterminowe i jeździć tylko na PB? Z doświadczenia wiem, że u mnie duży wpływ na kiepską pracę, czy to na gazie, czy też na benzynie, ma właśnie źle wyregulowany gaz.
oca69 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 Przez miesiąc jezdziłem specjanie tylko na PB i nic kasowałem nastawy podstawowe czy jakoś tak i dalej to samo . Musze sie zabrac za przepustnice jeszcze raz i kolektor ssacy moze jakas nieszczelnos jest
marzol Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 To na tym chyba moja wiedza w tym temacie się kończy. U mnie na benzynie chodzi już dobrze. Oczywiście te delikatne wahnięcia pozostały. Natomiast dalej męczę się z regulacją gazu.
Banan Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 W specyfikacjach bloków pomiarowych jest podana wartość obrotów: - 2.4 - 670-770 - 2.8 FWD - 720-820 - 2.8 quattro - 670 - 770 Więc te wahania można zaliczyć do normy
oca69 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 W specyfikacjach bloków pomiarowych jest podana wartość obrotów:- 2.4 - 670-770 - 2.8 FWD - 720-820 - 2.8 quattro - 670 - 770 Więc te wahania można zaliczyć do normy Dziekuje
Banan Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Sprawdzałem wczoraj obroty u mnie 700-720 rpm - ale to po wymianie sondy lambda - wcześniej 680-720 i po odpaleniu potrafiły wariować między 560-900 i tak samo po włączeniu klimy U mnie jest już elektroniczna przepustnica kod silnika AML - w AGA jest na linkę? A właśnie jak u Ciebie pracują sondy lambda i jakie masz korekty - kanały 032 i 033
oca69 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Przepustnica jest elektroniczna z linka gazu , sondy nie pamiętam ale chodzą dobrze do 0.8 V chyba dochodzą
soul87 Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 sprawdzales czy klapki w kolektorze ssacym sie ruszaja? w sensie czy grucha pracuje i przesuwa klapki ?
Banan Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 U mnie też delikatne falowania , drgania zwłaszcza na mocno rozgrzanym silniku i wysokiej temp. zew Sam czyściłeś tą przepustnicę? Bo nie wierzę żeby mechanikowi chciało się to dokładnie rozbierać żeby wyczyścić - świetny filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=KB_WnIlt3IA Zabrałem się za to w weekend: - ezektor zapchany - założyłem nowy - napęknięta odma - uszczelniona , pewno kupię nową bo nie lubię drutowania ale cena w ASO zabija - 390 zł , jedyny zamiennik Topran ok. 100 zł - przepustnica - zabrudzona , wyczyszczona , wszystkie kanały do podciśnień też - przy okazji wszystkie przewody podciśnienia wymienione na nowe silikonowe Auto nie do poznania na jałowych obrotach - praktycznie wszystkie objawy zniknęły
oca69 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przepustnice czysciłem sam , zabiorę sie jeszce a odme tn donly krótki kawałek bo jej nie ruszałem .
pacos Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam Panowie, podpinam się do tematu z moimi objawami. Auto to a4 2.4 bez gazu oraz z wybebeszonymi katami kiedyś w serwisie aso. Objawy mam takie- auto po odpaleniu (glownie na cieplym silniku) raz zawsze zafaluje obrotami gdzieś do 500obr/min i potem juz w miarę trzyma, obroty też nie są idealnie równo bo bardzo delikatnie ale jednak widać ze rusza się wskazówka na biegu jałowym, najgorszy objaw to ten, że raz auto jedzie jak wsciekłe a raz jakby miało wlasnie z 50KM mniej. Najlepiej to widać jak np ruszam ze swiateł i na dwójce czy troje depnę to ładnie przyspiesza i w pewnym momencie czuc jakby go coś przytrzymało i wtedy juz wolniej przyspiesza i ma mniej mocy. Co to może być? Na komputer auto podpinałem, to wyszly takie błedy przed skasowaniem, po skasowaniu wrócila na razie sonda 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - -17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-10 - - - Intermittent Przepustnicy jeszcze nie czysciłem, najbardziej martwi mnie ten nagły brak mocy, czym to może być spowodowane?
Banan Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Uzupełnił profil bo nie wiadomo jaki masz kod silnika Sprawdź w czasie pracy silnika jak pracują sondy - jeśli rzeczywiście sonda z Banku 1 nie pracuje to do wymiany
pacos Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Kod mojego silnika to ARJ, patrzyłem na te parametry pracy sond i własnie nie było tak, żeby ktoras w ogole nie pracowała dlatego mnie to zastanawia, a to nagle odczucie przytrzymania samochodu moze byc spowodowane nieprawidłową pracą sondy? Albo czy może to byc spowodowane zanieczyszczoną przepustnicą?
marzol Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Czyszczenie przepustnicy na pewno nie zaszkodzi. U mnie była znacząca poprawa po tym. Świece, kable posprawdzane?
Banan Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Te sondy mogą pracować dobrze w pewnych warunkach - u mnie do momentu pełnego rozgrzania silnika i np.włączeniu klimatyzacji pracowała dobrze. Sprawdziłbym jeszcze oporność grzałki sondy miernikiem powinna być między 10-20 kohm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się