oca69 Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Blok 90 pokazuje 0.0 bloko 93 przy on od 16-23 czyli ze jest okej?
oca69 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 No to wychodzi ze łańcuch pompy oleju tarabani
Banan Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Ale to że nastawnik chodzi dobrze to nie znaczy że łańcuch nie hałasuje. Zdejmowałeś pokrywy?
oca69 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Zdejmowałem i nie widziałem śladu na nich. Ale druga rzecz ostatnio stałem pod autem i kumpel odpalał i takie mam wrazenie jak by ze srodka silnika i bardziej przy dole ten dzwiek dochodzi , no i na cieplym go juz slychac
pacos Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Panowie, przepustnica wyczyszczona, nowa sonda, nowy czujnik temperatury cieczy chlodzacej, nowa odma, swiece, przewody zaplonowe i dalej to samo.. Zalozylem gaz dzisiaj odebrałem auto i przewody wymieniłem bo byly takie przebicia na kablach ze golym okiem widać bylo jak iskry przeskakują (olej był na starych). A moze rzeczywiscie u mnie te wyciete katy powodują to, że nie jest tak idealnie jak powinno być w V6? edit: Aha, bylem u kolegi z forum grzanek85 i rozrzad z tego co mozna sprawdzic komputerowo jest ok ustawiony Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić? Objawy to nie do konca rowna praca i czasem jak sie depnie to ma mało mocy a czasem ciagnie tak jak powinien Edytowane 12 Września 2014 przez pacos
pacos Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Cewka była podmieniana, co prawda jeszcze na starych swiecach i kablach ale nie było wtedy żadnej róznicy
oca69 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 CewkaJa wymieniłem cewke i jestem jedną do przodu , starą mam w zapasie ... Ogarnij sobie nr tych uszczelek pod przepustnice ja myślałem o nich ale juz tego nie będę robił bo na dniach wpada 2.8 Ka myślałem o nich bo mam wrażenie jak silnik chodzi na jałowym jak by z okolicy przepustnicy było słychać zasysanie . Takie głupie pytanie bo nie do czytałem adaptacje przepustnicy po czyszczeniu zrobiłeś?
pacos Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Tak, przepustnica była wyjmowana do czyszczenia i adaptowana po zabiegu. U mnie nawet bardziej martwi mnie to przyspieszanie ktore raz jest ładne a raz bardzo bym powiedział przeciętne
oca69 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 U mnie to samo , stwierdziłem że to jest zależne od temperatury powietrza .
soul87 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Oca69 daj znac jak wrazenia po swapie na 2.8.tez mam taki plaan i sie zastanawiam czy warto
oca69 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Oca69 daj znac jak wrazenia po swapie na 2.8.tez mam taki plaan i sie zastanawiam czy warto Jutro jade po silnik , do konca tyg. powinien być założony
pacos Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Panowie a sprawa tego przyspieszania raz lepiej, raz gorzej oraz braku mocy nagłego moze byc spowodowana układem wtryskującym paliwo? Mam na mysli zasyfione wtryski/pompe paliwa a chocby filtr paliwowowy? Na gazie jest niby to samo, ale gaz chyba dostraja się do tego jak auto pracuje na benzynie, prawda? edit: I jeszcze jedno tez bardzo wazne pytanie, czy w tym silniku seryjnie są 2 czy 4 sondy lambda? Bo u mnie katy są wycięte a nie widzę tam ani sond ani emulatorów za tymi niby katamii tu kolega mi podpowiada ze w sytuacji gdy sonda byla a ktos ja po prostu usunął auto zawsze bedzie wariować bo jakieś zle dane ciagle sczytuje, jak to jest? Edytowane 14 Września 2014 przez pacos
Banan Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) W ARJ nie powinieneneś mieć sond za katalizatorami - czyli 2 sondy W polifcie były chyba jeszcze silniki AMX (2.8) i AML ( 2.4) - w nich są 4 sondy Gdzieś czytałem że jest możliwość usunięcia drugich sond ale to tylko edycja wsadów ECU silnika przez tunera. Edytowane 14 Września 2014 przez Banan
pacos Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 No ok, czyli mam tyko 2 sondy, w takim razie gdzie mogę szukać przyczyny takiego zachowania auta? Panowie kurcze, a może to przepływomierz szwankuje? Mozliwe, że opisane objawy na to by wskazywały? Ewentualnie trudno jest się do niego dostać? /czym to sprobować wyczyscic?/
Banan Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Przepływka na wierzchu - na puszce filtra powietrza A zrobiłeś może log dynamiczny 002? Jakie masz wartości przepływki na jałowym? Widziałem twój post na A6klub - ten temat też czytałeś: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=62567
pacos Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Panowie u mnie mniej więcej jest sprawa opanowana, po wymianie swiec i przewodow zaplnowych jest lepiej, ostatnio byłem u mechanika, który robi trochę tych samochodów i uznał, że jesli chodzi o dzwięk i wibracje to jest wszystko w normie i jedynie wentylator, który pracuje jak auto jest już dogrzane wibruje i możliwe, że przez to też jest takie odczucie. Została mi jednak jeszcze kwestia tego przyhamowania przy przyspieszeniu - ruszam spod swiateł dynamicznie i przy 3 - 3,5k obr następuje jakby odjęcie delikatne gazu, muszę wtedy mocniej wcisnąć gaz. Jak przyspieszam rownomiernie ale wolno to ten objaw nie występuje, nie występuje on również na trasie na 4-5 biegu przy tych obrotach. Co to może być? Może jakiś luz na przepustnicy albo co? P.S Dzis zaliczylem pierwsza trasę tym autem i już wiem czemu kupiłem v6 w mieście nie ma szału ale na trasie chociażby wyprzedzając przy 100kmh bez potrzeby redukowania, bardzo fajnie, to zapewne zasługa nisko położonego momentu obrotowego. Poprzednie mojej auto -e36 miało 170km i tam każde wyprzedzanie z predkosci +/- 80kmh poprzedzone było redukcją do 3 biegu, tu mozna robić to mimo nizszej mocy na wyzszym biegu nie będąc przy tym zawalidrogą Jeszcze jedno, czy w tym aucie jest zawór egr? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie a wiem, że w niektórych autach można go czyscić - jest to prosta operacja a daje naprawdę odczuwalne efekty.
oca69 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Oca69 daj znac jak wrazenia po swapie na 2.8.tez mam taki plaan i sie zastanawiam czy wartoSwap ogarniety . Kilka problemów się pojawiło po drodze . Ale wrażenie po jezdzie hmm bezcenne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się