Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne zachowanie multitronic


Hanni

Rekomendowane odpowiedzi

To tlumaczenie do mnie trafia ! I ciesze sie,ze napisales o przyczynie - bo przeciez kolega pojedzie na regeneracje,zrobi ja a za chwile problem powroci ( z racji wibracji od kola dwumasowego).

Mi sie wydawalo,ze sterownik pada,owszem,od wibracji,ale z racji ilosci wibracji jakiego dostal przez cale zycie ( zostal ' wytrzesiony') ale dobrze wiedziec,ze tak nie jest.

Czy mozna przyjac,ze majac dobre kolo dwumasowe,mozemy na jednym sterowniku zrobic i ponad 300 tys?

Czy koledze z postu,ktory zamierza regenerowac sterownik nalezy tez bezwzglednie zalecic wymiane kola dwumasowego?

Co do kosztow - jezdze czesto z Belgii do Polski i zawsze wychodzi par stow euro ponad zalozony 'goly' budzet,stad moje przypuszczenia na temat wyzszych kosztow,bez urazy Bartek to nie sa osobiste wycieczki. A moim zdaniem trasy Eindhoven - Poznan plus naprawa i spowrotem nie da sie zrobic ' na raz'. To jest 900 km w jedna strone. Zakonczmy juz te wyliczenia,peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w przypadku moich klientów są - bardzo rzadko mam kogoś kto leci z zagranicy specjalnie. Z reguły taki przyjazd na naprawę jest łączony z wizytą u rodziny.

Dwumas należy wymieniać maksymalnie co 150 000km. Nie tylko on ma znaczenie - w kontekście skrzyni należy dbać o wszystkie elementy przenoszące drgania na skrzynię... Poduszki pod silnikiem i skrzynią, przeguby wewnętrzne. Zawieszenie auta nie ma tu znaczenia... Miałem fabryczne 1BE, następnie wszedł H&R -45mm i 19" od RS4. Mam 270 000km i sterownik u mnie nigdy nie był naprawiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 230 i tez nigdy nie mialem wymienianego sterownika,ani dwumasy ( jedyne co to mialem wymienione sprzeglo na 7lameli przy 90 tys przebiegu) - myslisz,ze powinienem wymienic profilaktycznie kolo,mimo ze zadnych niepokojacych symptomow nie mam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 230 i tez nigdy nie mialem wymienianego sterownika,ani dwumasy ( jedyne co to mialem wymienione sprzeglo na 7lameli przy 90 tys przebiegu) - myslisz,ze powinienem wymienic profilaktycznie kolo,mimo ze zadnych niepokojacych symptomow nie mam?

Koło nie daje żadnych objawów - przy tej skrzyni najważniejsza jest profilaktyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że się tak wtrącę... Nie możesz wysłać samego sterownika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia wiem, że nie jest to najlepsza opcja. Przerabiałem to z Bartkiem i po czasie okazało się, że taka regeneracja jest guzik warta, jak napisał już wcześniej Bartek, należy znaleźć przyczynę uszkodzenia sterownika. Lepiej zrobic tą operacje "na pacjencie" niż bawić sięw wysyłanie, ale to moje zdanie spowodowane moim przypadkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...