Emejcz Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam, ubyło mi jakiś czas temu płynu i zaczęło charczeć więc wymieniłem całość na ori. Niestety ubytki się nie skończyły i ubywa dalej. Tempo póki co nie jest zawrotne, na około 1500-2000 tys. km ubyło mi może ze 100ml, ale zacząłem szukać wycieku, bo sanki widziałem brudne. Porozglądałem się dzisiaj pod spodem i zauważyłem, że jest mokro w okolicy tej śruby co na zdjęciu widać. Czy to oznacza, że nie ominie mnie regeneracja/wymiana czy może da się to jeszcze w jakiś normalny sposób naprawić? Może ta śruba jest za luźna i można ją dokręcić? Nie wiem od czego ona. ---------- Post dopisany 17-07-2014 at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2014 at 21:37 ---------- Nikt nie ma pomysłu?
Martinor Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 U mnie było dokładnie tak samo i niestety ale musiałem zainwestować w regenerację. Teraz wszystko jest OK.
RySio_LKR Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Chyba musisz rozejrzec sie za regeneracja magla albo za druga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się