danko93 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam Dzis wymieniony został u mnie rozrząd silnik jaki posiada audiczek to 1.9 110km, po wymianie silnik pracuje nieco inaczej tzn, jakby lekko klekocze. Czy jest możliwość że został źle ustawiony rozrząd czy coś w tym stylu ? co może być przyczyną ?
goldi Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Oczywiście podstawą jest sprawdzenia rozrządu ale również zobacz jaki jest kąt wtrysku na vagu przez to silnik może chodzić bardziej twardo.Natomiast podczas wymiany rozrządu został sprawdzony d8lne kolo na wale czy nie ścina klina
danko93 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 Rozrząd był wymieniany samemu, w trakcie wymiany przestawilo sie położenie zostało ułożone tak jak powinno i zapaliło autko bez problemu po ułożeniu. Wczesniej nie chciało jak był źle ustawiony. Może miec to wpływ ?
goldi Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Jezeli wszystko po ustawiane sprawdz ten kat wtrysku vagiem wartosc powinna byc 49-53
danko93 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Opublikowano 16 Lipca 2014 A jeśli bedzie zły ? coś sie moze stac??
goldi Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Jedynie będzie twardo pracować może gorzej odpalać jak zimny
Lukasz_N Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Zacznij od sprawdzenia czy na znakach i blokadach na pewno wszystko się zgrywa. Jeśli tak to VAG i prawdopodobnie statyczny kąt do regulacji. Samo prawidłowe ustawienie rozrządu na znakach i blokadach nie daje nic, ponieważ trzeba jeszcze dokładnie wyregulować statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia. VP 37 jest sterowana elektronicznie wiec jest prościej, bo można VAG'a podlaczyc. W pompach sterowanych mechanicznie np. VE, trzeba wkrecac czujnik zegarowy w pompe i jest trochę więcej zabawy. Niestety wiekszosc mechanikow nawet się do tego nie zabiera, tylko ustawiają wszystko na znakach i wciskają klientowi, ze rozrząd wymieniony, a to niestety tylko polowa sukcesu. Auto niby odpala i jeździ, ale nie do końca jest ok.
disem Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam, Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ?
a4b5-1234 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam, Jak sprawdzić : statyczny kat wyprzedzenia tłoczenia w VP 37?? podpinając vaga ? tak grupa 000 BS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się