blind0 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 elegancko, wszystko wyjdzie w praniu. Polecił Ci je ktoś czy metoda prób i błędów tutaj zagrała role ?
Mesiah Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Próbowałem wszystkich przez ostatnie 3 auta. Wpierw miałem świece tej firmy kupione z poprzednim autem. Później chyba ktoś mi je polecił na forum i to przeważyło. Tym bardziej , że NGK (jeb..ne ścierwo!!!) nie spisały się ani w pasku b3 1.8 ani w audi 80 v6 ani w a4 1.8. Patologia. Nikt mi nie powie , że trafiła mi się zła seria albo 1 na 4 czy 6 świec była wadliwa. Żonglowałem nimi jak umiałem i było do kitu. Już bosch który jest dość słaby w tanich świecach wypadał 100 razy lepiej. Z tym syfem zawsze problemy. Wypadające zapłony , problemy z odpalaniem , zimą cyrki z praca silnika , różne kolory i naloty na świecach. To nie tylko moja opinia. Był okreś kiedy NGK cena/jakość były bezkonkurencyjne ale te czasy minęły ze 4-5 lata temu.
blind0 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No tak, NGK to mi dobrze śmigały ale kiedyś i to w uno Przynajmniej już wiesz co i jak, także dzięki wielkie za info, świece kupiłem, tyle że przez allegro także mimo że kurier i 100km ode mnie to pewnie będą w pon.pozdro:)
blind0 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 tak mi się teraz przypomniało... świece denso ik20 założone, pali od strzała, ogólnie wszystko w porządku. Dzięki Mesiah
chudy30 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 koledzy a ja jeżdżę a4 1.8 20v świece BERU 3 elektrodowe i przewody ngk i mam wypadanie zapłonu cały czas 1 i 3 cylinder i co lepsze auto ma wyprzedzony zapłon i nikt mi nie umie pomóc może wy dali byście radę jakoś bo nie mam pomysłu
Mesiah Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Może cewka? Ogólnie nic z NGK nie polecam a do gazu podobno lepsze są świece z jedną elektrodą. Niestety w naszych silnikach nie ma 4 oddzielnych cewek i nie można ich sprawdzić przez zmianę kolejności ich montażu. Najlepiej i najłatwiej byłoby podmienić cewkę i sprawdzić. Co do wyprzedzenia zapłonu. Przepływka sprawdzona? Jaki ma przepływ przy maks obciążeniu? Jeśli ona świruję to z tego co wiem odczyty z potencjometra przepustnicy są brane pod uwagę i on tez musi być ok. Może też być , że mapa zapłonu się rozjechała bo komp pada. Kąt otwarcia przepustnicy tez można sprawdzić na kompie. Radze udać się do kogoś kumatego jeśli chodzi o diagnoze kompem i zrobić logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się