misiek3889 Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Witam. Dzisiaj jadac do pracy chcialem wyprzedzic inny samochod. Mialem 4 bieg i pedal w podloge auto przyspieszalo super az do 3000 i nagle spadek mocy. Dopiero po wylaczeniu silnika moc wrocila. Pozniej odpalilem auto i na biegu jalowym gaz do dechy i obroty do 3000 i koniec. Znowu wylaczalo turbo. Jadac do domu na 2 biegu o dziwo gaz do dechy 4000 obr i wszystko ok na 3 biegu tak samo. Niestety 4 juz nie mialem gdzie wrzycic zeby sprawdzic. Ogladalem gruszke od turbo i pracuje. Tylko niewiem czy dobrze. Nie chodzi plynnie tylko przerywa. Niewiem czy tak ma byc. Moze to ten zawor N75? Mozna go jakos sprawdzic? Podmienic z innym np N18?
misiek3889 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Opublikowano 18 Lipca 2014 No wlasnie tak myslalem. Tylko niewiem kto w mojej okolicy zrobi mi diagnostyke. A dodatkowo jak dzisiaj wracalem to wszystko wrocilo do normy.
Bartollo Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Jak dostała po garach to geometria w turbo mogła się lekko rozruszać,i na razie będzie chodzić. Ale bez logów to wróżenie z fusów
misiek3889 Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Opublikowano 18 Lipca 2014 A co myślicie o zaślepieniu egr? Bo się naczytałem ale o silniku afn niestety nic nie znalazłem. A co do diagnostyki to muszę podzwonić po kilku mechaników i popytać kto mi zrobi diagnostykę.
Bartollo Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ja mam zaslepiony EGR w AFN'ie od razu wypalony kolektor ssący wywalony kat i wszystko smiga
misiek3889 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 Z tego co sprawdzalem to jak na razie u mnie egr dziala. Ale kat i tak chce wywalic. To jak wywale kat to moze od razu zaslepie egr. A co do zaslepienia to trzeba zaslepic go przy kolektorze i tam ponizej?
Nelson Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Pojedź na autostradę, przeleć się 180-200. Masz zapieczone kierownice w turbawce
misiek3889 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Opublikowano 19 Lipca 2014 Przed chwilą wróciłem z zakupów i niestety ale już od odpalenia auto jest słabsze. owszem przyśpiesza słychać turbo ale to nie jest to co powinno być. Na moje oko teraz mam jakieś 90KM a nie 110. Spróbuje pod wieczór wjechać na autostradę i przegonić go.
Bartollo Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Najlepiej ogarnij jutro VAG'a i zrób logi Albo zakup sobie interfejs + VCDS lite 1.0 z witaminką sciagniesz z neta laptop i sam diagnozujesz swoje auto, moze nie koniecznie to być ze łopatki zapieczone opcji jest wiele np nieszczelność w dolocie węzyki podciśnienia,porzepływka,zalany sterownik olejem itp itd Vag prawde powie
misiek3889 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam. Wczoraj wywaliłem kata i zacząłem inaczej jeździć. Wcześniej biegi zmieniałem góra przy 2000 obr, teraz zmieniam przy około 2500 obr. i jak ręką odjął wszystko wróciło do normy. Wydaje mi się że po prostu źle użytkowałem ten silnik. Po wywaleniu kata z rury jak z komina tyle sadzy wywaliło, ale tylko przez chwile i teraz ani dymka.
Bartollo Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Weź czasem pod 4 tyś pokręć na biegach a nie ledwo turbo rozkręcasz W dieslu czasem trzeba przepalić rurę
vp-tdi Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Po wywaleniu kata z rury jak z komina tyle sadzy wywaliło, ale tylko przez chwile i teraz ani dymka. *wno prawda jest ze kat jest zły dla silnika ,jest dobry puki jest drożny ,a wiadomo ze takie audi jest stworzone na trasy i do wiekszych odległosci w miescie sie poprostu zasyfia i trzeba duzo razy przegonić. ciekawe czy ci przęgląd przejdzie w Zabrzu z tego co wiem bardzo se czepiają na przeglądach. dobrze by było jakiś zamiennik wsadzić dla nie pozoru.
misiek3889 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 W audi na szczęście kat nie jest pod autem że na przeglądzie wejdzie pod i zobaczy wspawaną rurkę. Katalizator jest wręcz bym powiedział schowany i nic nie widać. Trzeba wiedzieć gdzie zajrzeć. A po za tym już tyle lat jeżdżę na przeglądy i ani razu nikt nie pytał o katalizator i nie sprawdzał spalin. Z resztą pewnie każde auto co ma ponad 400000 przebiegu nie będzie spełniało norm spalania o ile takie są w Polsce bo jakoś te stare busy jeżdżą i nikt im nic nie robi, a jak taki ulicą przejedzie to udusić się można.
vp-tdi Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 ja w Zabrzu jak widze jaki kolwiek serwis to rece mi sie trzesą jakie paproki ,olej lotosa leją z beczki i gadają ,że to motul a i placisz za motula. ale sorki za OT
misiek3889 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgodzę się że w Zabrzu bardzo ciężko o dobrego i uczciwego mechanika. Dlatego ja mam tylko dwóch do których jeżdżę i jestem zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się