LifeStyl Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam serdecznie. jestem posiadaczem A4 B6 1.9 130 koni. Dzisiejszego dnia moje autko stracilo moc od samego startu. Zawsze jak obroty dochodzily do 1800 to przyspienie bylo bardzo odczuwalne, a dzis tak jakby zabraklo turbiny. Dodam ze turbine slychac w szczegolnosci podczas zmiany biegow bo brak u mnie katalizatora. Czy jest ktos w stanie okreslic co moze byc usterka? Z gory dziekuje za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam
vp-tdi Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam serdecznie. jestem posiadaczem A4 B6 1.9 130 koni. Dzisiejszego dnia moje autko stracilo moc od samego startu. Zawsze jak obroty dochodzily do 1800 to przyspienie bylo bardzo odczuwalne, a dzis tak jakby zabraklo turbiny. Dodam ze turbine slychac w szczegolnosci podczas zmiany biegow bo brak u mnie katalizatora. Czy jest ktos w stanie okreslic co moze byc usterka? Z gory dziekuje za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam wepnij diode BAV21(groszowa sprawa ) w przepływke i sie okazę czy to ona padła ,to najtansze znalezienie usterki
LifeStyl Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 witam po raz kolejny. usterka zostala zlokalizowana. Byl pekniety wezyk sterowania lopatkami turbiny przy podobnej zlaczce http://coolmarket.pl/environment/cache/images/150_150_productGfx_878c05e28ceb9b332dfdbfc659757c8f.jpg. moje pytanie czy to tak powinno byc czy wezyk powinien byc caly bez zlaczek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się