Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 witam towarzystwo i zadaje pytanie, mam 1,9TDi AWX, wymieniałem niedawno N75 który ma 3 końcówki na węże podciśnień a u mnie podpiętę były tylko 2 i jeden "wolny" gdzieś widziałem, ze jeden wąż wychodzi z puszki filtra powietrza...czy tak ma być ? bo moja puszka ma fabrycznie zaślepione to wyjscie... podpowiedzcie proszą lub wklejcie schemat N75 i jego węży podciśnień...skąd dokąd biegną dzięki
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 dzięki ale oddam nerkę za opis, mniej wiecej kumam co jest 5 ale fachowe oko, albo ktoś kto zna dobrze AWX-a lub AVF-a będzie wiedział, czy z puchy filtra powietrza idzie wąż podciśnienia do N75
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 W Awx 2002 nie, bo N75 ma swój nabudowany na 3 końcówkę. Nerki przyślij poczta do poniedziałku bo moje po weekendzie mogą paść. [emoji1] Podaj nr zaworu który kupiłeś, typ? [/color]Oryginalnie był 8E0 906 627 B 7.22903.10
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 zawór jest juz w aucie... ja mam AWX rok prod. 2001 kupiłem ten sam zawór który był wcześniej, ale nie jest powiedziane, że ktoś wsadzil odpowiedni ;/ mój zawór ma 3 wejścia na węże podciśnień...i jedno jest puste ja mam taki jak na foto ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- aha, czyli jeśli ga zabezpiecze węzykiem ( zaslepie go ) nic negatywnego stać się nie powinno ?!
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 No to jak masz wejście w obudowie filtra to kup wężyk i połącz, bo inaczej przy zbijaniu ciśnienia turbo naciąganie piachu z powietrza i stanie tloczek. ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- Nie można zaslepic, tylko musi ssać przez filtr. Żebyśmy się źle nie zrozumieli.
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 ale w obudowie filtra niema dziurki, że tak powiem wiec niema czego zasysać jest tylko jakby fabryczna wypustka, ale jest zaślepiona
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Przez Ciebie zaraz zyeby dostane, ale sposobem druciarstwa kupujesz filtr plastikowy od paliwa benzyniaka, odcinasz jedna końcówkę aby powiększyć otwór a druga wężykiem do N75 i gotowe. http://rankingwarsztatow.pl/uploads/filtr_paliwa.JPG
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 to już wolę kupić odpowiedni zawór N75 skoro juz wiem, że ten który mam teraz jest nie od mojego roku modelowego a ten, który mam wystawię tutaj bo ma nalatane od nowosci może 300km
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 http://m.allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-audi-a4-n75-tdi-vw-pierburg-i4412282495.html Kupiłem taki nie mogąc dostać ori. Po scieciu szlifiereczka jednego rogu wtyczki jak ori. ☺
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY AUDI A4 A6 1.9 TDI 2.0 TDI (4403944892) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to ten sam ?
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Nie to nowszy i nie wiem jakie ma gniazdo elektryczne. ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ---------- Bo w zasadzie to one tylko gniazdami się różnią ze po spilowaniu lub zmianie wtyczki pasi.
Zeppelin Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 pójde sobie do ASO i poprosze o numer tego zaworu żeby kupic poprawny
POWER-KRIS Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Prawdopodobnie będzie to ten co dałem na końcu 4 postu. Bo taki miałem ori ale aso 400 za niego dać nie chciałem.
Homiczek Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 wg etki w 2003 r zastąpiono 8E0 906 627 B wersją 8E0 906 627 C więc moim zdaniem C też powinien być z 2 końcówkami
POWER-KRIS Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Czyli można C spróbować bo A na pewno trzeba róg piłować. Dwa ze filtr C wygląda solidnie. Ten w A i B się szybko zapycha i potrafi tworzyć podciśnienie prowadzące do przeładowania. Zanim kupiłem nowy wywaliłem ten filtr wstawiając paliwa i przeładowania ustąpiły a już mi twierdzili ze turbo do wymiany. No i 2 lata już bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się