Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 i jego podciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam towarzystwo i zadaje pytanie,

mam 1,9TDi AWX, wymieniałem niedawno N75 który ma 3 końcówki na węże podciśnień a u mnie podpiętę były tylko 2 i jeden "wolny"

gdzieś widziałem, ze jeden wąż wychodzi z puszki filtra powietrza...czy tak ma być ? bo moja puszka ma fabrycznie zaślepione to wyjscie...

podpowiedzcie proszą lub wklejcie schemat N75 i jego węży podciśnień...skąd dokąd biegną

dzięki :)

Opublikowano
93_1264936225.jpg
Opublikowano

dzięki ale oddam nerkę za opis, mniej wiecej kumam co jest 5 ale fachowe oko, albo ktoś kto zna dobrze AWX-a lub AVF-a będzie wiedział, czy z puchy filtra powietrza idzie wąż podciśnienia do N75

Opublikowano

W Awx 2002 nie, bo N75 ma swój nabudowany na 3 końcówkę.

jadu9esy.jpg

Nerki przyślij poczta do poniedziałku bo moje po weekendzie mogą paść. [emoji1]

Podaj nr zaworu który kupiłeś, typ?

[/color]Oryginalnie był 8E0 906 627 B 7.22903.10

Opublikowano

zawór jest juz w aucie...

ja mam AWX rok prod. 2001 kupiłem ten sam zawór który był wcześniej, ale nie jest powiedziane, że ktoś wsadzil odpowiedni ;/

mój zawór ma 3 wejścia na węże podciśnień...i jedno jest puste

4405100068.jpg

ja mam taki jak na foto

---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

aha, czyli jeśli ga zabezpiecze węzykiem ( zaslepie go ) nic negatywnego stać się nie powinno ?!

Opublikowano

No to jak masz wejście w obudowie filtra to kup wężyk i połącz, bo inaczej przy zbijaniu ciśnienia turbo naciąganie piachu z powietrza i stanie tloczek.

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

Nie można zaslepic, tylko musi ssać przez filtr.

Żebyśmy się źle nie zrozumieli.

Opublikowano

ale w obudowie filtra niema dziurki, że tak powiem wiec niema czego zasysać

jest tylko jakby fabryczna wypustka, ale jest zaślepiona

Opublikowano

Przez Ciebie zaraz zyeby dostane, ale sposobem druciarstwa kupujesz filtr plastikowy od paliwa benzyniaka, odcinasz jedna końcówkę aby powiększyć otwór a druga wężykiem do N75 i gotowe.

http://rankingwarsztatow.pl/uploads/filtr_paliwa.JPG

Opublikowano

to już wolę kupić odpowiedni zawór N75 skoro juz wiem, że ten który mam teraz jest nie od mojego roku modelowego :)

a ten, który mam wystawię tutaj bo ma nalatane od nowosci może 300km

Opublikowano

Nie to nowszy i nie wiem jakie ma gniazdo elektryczne.

---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ----------

Bo w zasadzie to one tylko gniazdami się różnią ze po spilowaniu lub zmianie wtyczki pasi.

Opublikowano

pójde sobie do ASO i poprosze o numer tego zaworu żeby kupic poprawny

Opublikowano

Prawdopodobnie będzie to ten co dałem na końcu 4 postu. Bo taki miałem ori ale aso 400 za niego dać nie chciałem.

Opublikowano

wg etki w 2003 r zastąpiono 8E0 906 627 B wersją 8E0 906 627 C

więc moim zdaniem C też powinien być z 2 końcówkami

Opublikowano

Czyli można C spróbować bo A na pewno trzeba róg piłować. Dwa ze filtr C wygląda solidnie. Ten w A i B się szybko zapycha i potrafi tworzyć podciśnienie prowadzące do przeładowania.

Zanim kupiłem nowy wywaliłem ten filtr wstawiając paliwa i przeładowania ustąpiły a już mi twierdzili ze turbo do wymiany. No i 2 lata już bez problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...