dziadekM Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam. Mam fabryczny alarm ale coś nie chce się włączyć po zamknięciu samochodu. Robiłem scan błędów i coś chyba za dużo wyszło Jak ktoś biegły to prosż o pomoc w rozszyfrowaniu tego: VIN Number: WAUZZZ8E84A111359 License Plate: Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1311 Coding: 06986 Shop #: WSC 63251 VCID: 73995CCF52AD 18 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01616 - Signal Wire to Interior Monitor 49-10 - No Communications - Intermittent 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side 35-00 - - 01574 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Right Rear 35-00 - - 00915 - Window Regulator Switch; Rear Right; Driver (E55) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01034 - Electric Window Thermal Protection Active; Driver 35-10 - - - Intermittent 00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01560 - Passenger Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 00937 - Switch for Electric Window; Rear Left (E52) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
hidden22 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 witam mialem te same bledy niektore w mk pomogla mi wymiana mk, zacznij od sprawdzenia kabli w gumowej oslonie miedzy drzwiami a slupkiem , wyjmij wtyczki z kazdych drzwi i spsikaj je moze styki sa zasniedziale jak nie poprawi sie nic wymien modul na ten sam BC co masz. u mnie po wymianie mk wszystko wrocilo do normy takie problemy mialem przez mk uszkodzone: - pilot raz chodzil raz nie - jak pilot nie chcicla otworzyc auta i po wlozeniu kluczyka do zamka czulem opor jakis jak by cos bylo rozwalone w zamku po naprawionej usterce zamek chodzi lekko - przy zamknietych drzwiach ale nie z pilota migala sobie didoa w drzwiach - szyby wariowaly czyli jak opuszczalem w dol to po chwili szla do gory sama - nie wiem czy mk tez ma cos wspolnego z radiem ale podkrecajac galka zeby ciszej zrobic to nagle zamiast ciszej podglasnialo sie (teraz nie widze zeby tak obilo sie) - czasami zamykajac auto w srodku przyciskiem wewnatrz wogole nie blokowalo drzwi i nie zapalalo sie czerwone swiatelko w guziku blokowania drzwi zero reakcji - czasami jak nie moglem otworzyc drzwi z pilota to otwieralem z kluczyka i po takim otworzeniu nie mialem swiatla ani w podsufitowce ani w schowku - auto stalo otwarte wszystkie 4 drzwi dalo sie otworzyc a bagaznik byl zablokowany - no i na koncu najgorsze co moglo byc nie moglem zamykac auta na noc bo rano ako bylo puste! bledy ktore sypalo mi w MK to z kazdych drzwi. auto po zamknieciu po kilku sek szlo w kime a po kilku sek wszystko zaczelo pracowal tzn navi guzik zapalal sie od awaryjek
dziadekM Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 Tzn z zamykaniem/otwieraniem nie mam problemu. Raz tylko bagażnik nie chciał się otworzyć. Ale z tymi przewodami w słupku może być coś na rzeczy bo jak otwieram drzwi to głośnik gra/przestaje i tak w kółko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się