Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotami, wymieniona odma i dalej to samo... POMOCY!!!


mastiv1990

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec, rece mi juz opadaja, miesiac temu kupilem a4 b7 2.0 tfsi BWE benzyna bez LPG czy LPI, szczesliwy ze nareszcie kupilem dlugo wyczekiwane auto, a jednak...

do rzeczy 40km po tym jak wyjechalem od bylego wlasciciela zaczal sie problem z obrotami, falowanie ale takie regularne, do 1200 i spadek do ok 900 i tak cyklicznie, jednak dopiero przy rozgrzanym silniku, po powrocie do domu zapalil sie check engine, niestety nie mialem kabla zeby zdiagnozowac cokolwiek, wczesniej jezdzilem a3 2002r. BAM 225KM, i tez wiele rzeczy robilem sam na VAG`u przerosla mnie tylko wymiana turbo z racji tego ze to bylo quattro i dostep byl fatalny, wracajac do rzeczy wymienilem odme na nowa z aso 173zl, wyczytalem ze zasysanie korka wlewu oleju i bagnetu oznacza wlasnie jej uszkodzenie, objawy ustąpiły, jednak nie na dlugo i nie do końca, teraz faluja ale tak minimalnie i nie tak wysoko miedzy 1050 a 850 az czasem szarpnie silnikiem i teraz tak

1, nie wymienilem uszczelki,wiem ze dalem d...py,stara wygladala idealnie

2, jak dostalem ta odme, z aso nieznacznie sie roznila od tej ktora byla, jednak pasowała, to co zauwazylem to ze miala numer 1 a moja miala 2 czy odwrotnie, juz nie pamietam, ale numer czesci byl taki sam!

sprawdzam korek wlewu a on dalej zasysa i jak wyciagne go albo bagnet silnik bardzo nierówno pracuje i WCIAZ ZASYSA jednak nie tak mocno, czy to mozliwe ze nowa odma jest padnieta? czy w tym silniku powinno delikatnie zasysac korek i bagnet, i czy po jego odkreceniu normą jest ze powinien nierowno pracowac?

przeczytalem juz tyle wujka Google ze juz nie wiem czy zasysanie korka i bagnetu w tfsi jest normą? prosze pomóżcie!

dodam jeszcze ze na kompie wyskakuje blad czujnika mas powietrza g60, i teraz nie wiem czy to wina odmy bo nie wymienilem uszczelki, czy to ze byla troszke inna niz ta ktora mialem zamontowaną( dodam ze numer byl taki sam tylko roznila sie innym numerem gdzies z boku miala nr1 a stara nr2) czy moze to przeplywka skonczyla swój żywot? koszt to ok 700zł wiec wole w ciemno jej nie kupowac, najwazniejesze to czy u was tez zasysa korek i bagnet a po jego wyjęciu silink szarpie?i dalej bedziemy kombinowac, z góry dzieki, jak ktos z kuj pom, to za pomoc piwko leci!!!Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zacznij od przeczytania kilku wątków w tym dziale, jest o falujących obrotach napisane naprawdę sporo. Chociażby tutaj http://a4-klub.pl/2-0t-232/2-0-tsfi-tiptronic-faluja-obroty-zimnym-silniku-316509/

Najprędzej przepustnica lub zawór pcv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi tylko czy u was tez zasysa powietrze w korku wlewu oleju i w miejscu gdzie bagnet?czy po wyciagnieciu tez szarpie?

afroo;

ciekawy post, tez wymienie dv profilaktycznie i jeszcze jedna pcv, tylko nie mam pojecia jakie numery?post jest z 2012r

staneli na DV - D( oraz najnowszy numer)

i PCV - P

orentujecie sie jakie sa teraz numery wymienial ktos dv i pcv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór Pcv zostanie dobrany w ASO na podstawie numeru VIN. Są dwa rodzaje zaworów z końcówką N i P .U mnie wymienili na N - silnik BWA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, jednak po numerze win dobrany pcv różnił sie, i mam co do niego watpliwosci...

konkretrne pytanie, czy u was tez zasysa korek wlewu oleju i bagnet? tak ze jak odkrecisz to silnik szarpie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj mojego posta jest kilka pozycji wyżej. Koniecznie zobacz film zamieszczony przez kolegę Łukasz13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec znalazłem kilka bledów na VAG`u

1.f0uHyxYYphttps://imageshack.com/i/f0uHyxYYp

na tym zdjeciu wychodzi ze evap jest nawalony oraz sonda lambda zgadza sie?

2 a drugi bład to

Sobota,26,Lipiec,2014,01:30:35:10074

Wersja VCDS: AKP 908.1

Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.lbl

Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D

Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030

Kodowanie: 010C0003180F0120

Kod serwisu: WSC 20125 133 68730

Znaleziono 1 b³¹d:

000566 - Ciœnienie w kolektorze / czujnik ciœnienia do³. (G31): niezrozumia³y sygna³

P0236 - 004 - Brak sygna³u / brak komunikacji

Kody gotowoœci: 0110 0101

rozumiem ze pkt1 to evap do wymiany oraz sonda?

pkt2 wymiana map sensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chcialbym sie dowiedziec jakie sa montowane skrzynie automatyczne w audi a4 b7 2.0 tfsi quatrro 2006r i ktore skrzynie sa bezobslugowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...