Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co najczęściej stuka z tyłu ?


Homiczek

Co stukało z tyłu ?  

28 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co stukało z tyłu ?

    • łącznik stabilizatora
      11
    • wahacz główny (poziomy)
      0
    • wachaczyk powyginany
      0
    • wachaczyk prosty
      1
    • Tuleje ramy
      4
    • Odboje amortyzatora
      5
    • Inne
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

z różnych przeszukań działu wywnioskowałem że z przodu najczęściej padają górne wahacze.

Natomiast nie znalazłem nic konkretnego odnośnie tyłu.

A właśnie coś mi postukuje na dziurach

Może taka ankieta się przyda ???

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja mam b5. Jednakże pewnie b6 ma podobną konstrukcję. U mnie powodem stuków z tyłu podczas wjeżdżania w nierówności okazał się wydech, który jakimś cudem dotykał o belkę.. stąd miałem stuki. Może komuś się przyda, pozdrawam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też walczyłem ze stukami z tyłu...w warsztacie przejrzeli wszystko 2 razy i nawet wizja zarobku nie skusiła mechaników do kłamliwej diagnozy bo żadnych luzów nie było. Finalnie okazało się, że stuki pochodziły od klocka hamulcowego, który jakiś czas wcześniej był zmieniany. Z prawej strony jakoś się ułożył nie tak i waliło. Jakim cudem to nie wiem bo się nie znam. Mechanicy poprawili i cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

z różnych przeszukań działu wywnioskowałem że z przodu najczęściej padają górne wahacze.

Natomiast nie znalazłem nic konkretnego odnośnie tyłu.

A właśnie coś mi postukuje na dziurach

Może taka ankieta się przyda ???

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi

Zależy jeszcze od tego czy jest to Fwd czy Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też cos pukało z tylu i okazało sie ,że z wieszaka 1 zpadł końcowy tłumik :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w b7 wysypały się łączniki drążka stabilizatora.- sprawdzenie - pojazd stoi na kołach jedna osoba próbuje dotknac układu stabilizatora najlepiej łacznika a druga osoba w tym casie buja mocno autem na boki. jesli na stabilizatorze ogolnie nie czuc żadnego luzu/pukania/pustego skoko/przeskakiwania - układ stabilizatora sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popiskiwało sobie w okolicy prawego tylnego koła od roku. Teraz zaczęło stukać. Mechanik wlazł pod spód i zaczęła się wyliczanka: ta tuleja wybita, tej praktycznie nie ma, tak naprawdę to najsensowniej byłoby wymienić wszystko wraz z drążkiem. Druga strona tylko odrobinę lepsza. Prawie 1k w części poszło. 8 szt. na każdą stroną (5 dół i 3 góra) plus drążki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6 ma inną konstrukcje zawieszenia tylnego niż twoja B5 (uwaga do pana kapete) ... ja u siebie wymienialem łączniki stabilizatora

Edytowane przez kris67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...