gregor_gg Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam! Na początek opiszę co się dzieje z moim autem i wstawię logi. W zeszły weekend przejechałem około 300km i jak zawsze zostawiłem auto w garażu. Nie miałem najmniejszych objawów, że coś dzieje się z autem nie tak (podczas tej podróży jak i wcześniej). Na drugi dzień rano odpalam, ale silnik tylko zabełkotał i zgasł. Ponowne kręcenie nie dawało żadnych efektów. Zero reakcji silnika. Nawet nie kopcił z rury. W końcu odpiąłem dolot, psiknąłem samostartu. Autko odpaliło i chodziło już normalnie. Ponowne zgaszenie i odpala. Po zgaszeniu i pozostawieni auta na 10-15 minut odpaliło, ale trochę nim telepało przez chwilę. Po czym telepanie ustało i chodziło już równo. Po następnych 10 godzinach auto odpaliło. Telepało silnikiem około minuty po czym znowu równomierna praca. Czytałem różne posty na forum, ale nie znalazłem jednoznacznej przyczyny. Dodam jeszcze, że pompa w baku pracuje i podaje paliwo do filtra (koledzy podpowiedzieli, że paliwo się cofa do baku). Pompa VAKUM wymieniona około roku temu na nówkę ORI Boscha. Uszczelniacze na PD wymienione w lutym tego roku. Zaworek na filtrze też niedawno zmieniony. Po zostawieniu auta na 22h sytuacja się powtórzyła. Podłączyłem kablami do teścia samochodu co by nie rozładować aku i po dłuuuuuuuuuuuuuuugim kręceniu odpaliło. Zasugerowany, że paliwo może sie cofnąć do baku założyłem zaworek jednokierunkowy przy samym baku. Do tej pory auto odpala. Tylko, że pojawiły się nowe objawy. Po odpaleniu silnikiem dość mocno telepie. Co prawda po przejechaniu 1-2 km ustaje. Ale strasznie kopci. I tu logi. Na biało logi po odpaleniu z samostartu, na żółto po upływie tygodnia i problem z kopceniem. Przy czym przez ten tydzień przejechałem może ze 100km. Pojawił też się błąd: 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected Pomóżcie proszę. Za 3 tygodnie wyjazd do Czarnogóry a tu auto mi takie fochy strzela. ---------- Post dopisany 27-07-2014 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2014 at 13:03 ---------- nikt nic nie poradzi?
egon@ Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Kolego chyba masz problem z pompkami bo bardzo duże wartości pokazują w tabeli na żółtym tle i tu jest pies pogrzebany. Ale niech ktoś bardziej kumaty pomoże w temacie.
PAWEL69 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Za 3 tygodnie wyjazd do Czarnogóry a tu auto mi takie fochy strzela. Przez trzy tyg. to można auto zbudować A na poważnie to na początek posprawdzaj (podoginaj) konektory (styki) przy pompkach....
mariuszg37 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam, dołączę się do tematu aby nie zaczynać nowego wątku. To mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam audi a4 b6 1.9 tdi awx. (buja samochodem na jałowym oraz czuć wibracje na podłodze przy prędkości powyżej 110 km/h. Proszę o analizę logów statycznych VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z góry dziękuje ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
POWER-KRIS Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Daj pomiary przeplywki, czujników temperatury itp czyli full zestaw bo tu chyba ok.
gregor_gg Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 U mnie problem rozwiązany. Okazało się, że koleś który wymieniał mi uszczelniacze na pompkach niedokładnie poczyścił gniazda i było trochę syfu pod podkładką. Ciśnienie znalazło sobie ujście tamtędy i trochę przedmuchiwało. Uszczelniacze wymienione na nowe, wszystko wyczyszczone i gra muzyka. Kamień z serca:-))
mariuszg37 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 power-kris, które grupy logów zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się