mojeA4 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Witam, oceńcie jak to wyszło, ja sie nie znam. Wiem tylko jedno- teraz to jedzie Wywalony dpf, Zaślepione klapki w kolektorze, regeneracja turbiny Prosze o info czy jest ok, auto jak w temacie, skrzynka automat, ok 210tys przebiegu
adasko960 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Ty kolego nie pomyliłeś czasami fora?
mojeA4 Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 A dlaczego? Bo Ty masz audi a ja juz nie? Zobacz ile ludzi z forum zmienia markę auta a dalej siedzi na forum, skoro jestes zarejestrowany na forum od 2010 to cos powinieneś wiedziec
skrab Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Na końcu trochę masz straty,ale tak poza tym jest git
edraven Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak dla mnie jak na serie 177 to mod po wywaleniu DPF na 204 PS troche słaby :/ niuton max jeszcze OK, ale moc powinna oscylować wokół 220-230PS i niuton bardziej mógłby być rozciągnięty. Tak sie robi te auta. Jeżeli oczywiście mówimy tu o E60 ? Chyba że chciałeś lajtowy program, ale jeśli tak to niuton nie jest lajtowy;) Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez edraven
skrab Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) To dobrze że niton nie jest lajt będzie lepiej szła Ale fakt faktem jest słabo rozciągnięty przy końcu Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez skrab
mojeA4 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Czyli słabo, a tak chwalili, ze gość ogarnięty. Szkoda. Wywalilem dpf i przy okazji regenerowalem turbo, wiec na świeżej maszynce powinni cos bardziej podciągnąć. Fakt jest taki, ze zbiera sie i ogólnie bez porównania, ale jak pomyśle, ze mogl miec 220km ... No trudno, juz nic nie bede grzebał. Dzieki za odpowiedzi
marcin4x4 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Teoretycznie box to 210 ps / 460 nm,.. zdrowe robią 240 / 500 ale to już trochę hardocre. z kolektorem się już coś działo że robiłęś ?
skrab Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Fajnie tylko trzeba by to zrobic zdalnie przez Team Viewer robiłeś już tak komuś?
edraven Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 a na jakiej hamowni to było mierzone?
mojeA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Turboelita gdansk, ale nie box Z kolektorem nie wiem czy sie cos działo, wywalilem klapki i juz, wcześniej zmieniłem tez wydechowy, ale tam była dziura a tu profilaktycznie, nie czekałem aż klapka sie urwie bo nie byłoby co zbierać Lipa, ze mogłem miec 220km a mam 200 kurde
skrab Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Co niektórzy nie wywalają klapek tylko zakładają inny kolektor i to jest słuszna sprawa
mojeA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Nie wiem, słyszałem tylko, ze zaślepia sie klapki w kolektorze, innego sposobu na przypadłość klapek nie znam, poza tym nie odczuwam różnicy po zaślepieniu. Dziwi mnie tylko, ze osiagnął 200km skoro mozna wiecej. Silnik raczej zdrowy, chodzi jak trzeba, olej co 10 tys wymieniam, nie dolewam nic, łańcucha nie slychac, chodzi jak należy, tym bardziej turbo po regeneracji, dpf wywalony, klapki zaślepione, kolektor wydech. wymieniony, silnik uszczelniony... tak chwalili turboelite, a tu jednak trzeba by im dobre opinie spierdzielic A hamownia ich... Nie znam sie na tym, ale auto wisiało w powietrzu i na koło miało cos założone, nie stało na rolne tylnymi kołami, wiec tez nie wiem czy to dobrze czy nie i jaka to różnica względem tej normalnej
marcin4x4 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie myślałeś jechać na korektę ? albo chociaż na wyjaśnienie "czemu tak mało" ? ile ludu tyle opini a dobre rady i sugestie z for należy weryfikować i to dość dokładnie. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez marcin4x4
mojeA4 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Byłem na morzem na urlopie a ze polecali ten zakład to sie umowilem, teraz wróciłem do domu, do Niemiec i nieprędko wrócę do Gdańska. Sam rozumiesz, nie po drodze. Po napisaniu na forum koledzy mi usmiadomili, ze trochę mało itd. Jedyna styczność z chipem miałem kiedyś i ze 138km na 177km wydawało mi sie sporo, i skoro mi podnieśli ze 170km na 204km wydawałoby sie w porzadku. Tak juz pewnie zostanie, moze bedzie ok Dodatkowo po wycięciu filtra dpf czuć spaliny na zewnątrz jak ze starego fiata, dziwna sprawa
skrab Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Bedzie czuć spaliny zawsze i w karz dym aucie bez dpf-a,bądź zadowolony że na zewnątrz a nie w środku
mojeA4 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 No byle jeszcze z rok pojeździć
marcin4x4 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Bedzie czuć spaliny zawsze i w karz dym aucie bez dpf-a,bądź zadowolony że na zewnątrz a nie w środku no ja się akurat z tym nie do końca zgodze... zwłaszcza jeśli katalizator pozostał na swoim miejsu. BTW: DE i bez DPF'a ? zobaczymy jak długo. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez marcin4x4
skrab Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Kat jest i tak czuć, trochę miałem aut fabrycznie z Belgi bez dpf-a to wiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się