Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwane sprzęgło kompresora Denso 2.0 BENZYNA


MarcinS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie , oznacza to że, zatarł się kompresor i muszę szykować 3000 zł na uruchomienie .

Jak powinien wyglądać dławik.

Co może być przyczyną zerwanego sprzęgła.

Klima jest nabita i sprzęgło zerwane klima oczywiście normalnie chodziła .

Bardzo proszę o pomoc i podpowiedzi i może dobry warsztat w warszawie.

A może wystarczy wymienić samo sprzęgło i będzie ok.

może ktoś przesłać foto dławika jak wygląda po kilku latach nie wymieniania.

Audi A4 b7 2l benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno 3 tysiące ma uruchomienie klimy nie pomyliłeś się ?

Podjedz na Radzymińską 206 kiedyś mi robili parę razy klime w innych samochodach i cenowo też w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba rozpiąc kompresor i sprawdzic czy są opiłki

jak nie ma to pakuj nowy kompresor osuszacz i dławik

pamietaj aby zalac kompresor świezym olejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w warsztacie w warszawie i powiedzieli że,

pewnie zatarty kompresor do wymiany: skraplacz, osuszacz, kompresor, czyszczenie układu, montaż, nabicie i koszt prawie 3000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie zajarzeli do ukłądu a już mówią 3000zł ????

ciekawe co powiedzą jak już wszystko zrobią :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego koloru powinien być dławik , byłem w inny warsztacie i odciągnęli odczynnik i wykręcili dławik i był koloru szarego , powiedzieli że, powinien być biały, tylko że, on nigdy nie był wymieniany siatka w dławiku widoczna nie zapchana tylko koloru szarego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na kolor tylko nr, musi byc 8E0 820 177

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie zajarzeli do ukłądu a już mówią 3000zł ????

ciekawe co powiedzą jak już wszystko zrobią :polew::polew::polew::polew::polew::polew:

jak już naprawią to pewnie przekroczy wartość samochodu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo, naprawa 250zł

Ale co dokładnie miałeś uszkodzone , gdzie naprawiałeś? jak wyglądał dławik, jak dawno naprawiałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 ms temu, kompresor był zepsuty, razem z uzupełnieniem czynnika i zmianą rolki skasował mnie 500 (sprężarka 250)

dlawik jest w alu rurkach, wymiana i nowy to grosze.

3000 kola za klime, trzeba być debilem zeby tyle zapłacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie a co powoduję zerwanie sprzęgła w pompie? Bo niedawno sam wymieniałem w swojej B7 1,9 Tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się dołączę bo coś mi na pasku wielo klinowym dziwnie 'cyka' jak obroty jałowe schodzą deko poniżej jałowych.

I próbuje dojść czy altek, pompa wspomagania czy sprężark.

I pytanko - czy były jakieś odgłosy przed zatarciem kompresora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj do zakłądu, diagnoza przeciez jest za darmo, niech srawdza, i jeśli cena regeneracji nie za wysoka to rób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie a co powoduję zerwanie sprzęgła w pompie? Bo niedawno sam wymieniałem w swojej B7 1,9 Tdi.

Jakie poniosłeś koszty?

---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ----------

Czy ktoś wymieniał samo sprzęgło bez diagnozy co było powodem zerwania???

Co mi radzicie co zrobić ....

---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ----------

Czy ktoś wymieniał samo sprzęgło bez diagnozy co było powodem zerwania???

Co mi radzicie co zrobić ....

Witam czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej powodem zerwania sprzęgła sa zbyt duże opory tarcia układu tłoczków w sprężarce. Spowodowane zbyt małą ilością lub nieodpowiednią jakością oleju sprężarkowego.

Zdarzają się przypadki osłabienia gumy sprzęgła na skutek "starzenia materiał" , ale to przypadki sporadyczne.

Nowy dławik powinien mieć odpowiedni kolor obudowy w przypadku A4 był to bodajrze pomarańczowy (kolor ma tutaj znaczenie).

Wymiana samego sprzęgła bez zdiagnozowania i usunięcia przyczyny jest bezsensowna, gdyż sprzęgło niebawem ponownie się zerwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w warszawie jest warsztat profesjonalny który dobrze to zrobi i nie drogo !!!


Zapłacę za wymianę zerwanego sprzęgła Warszawa


Nadal cisza nikt nie jest w stanie polecić lub wymieni sprzęgła .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...