Undisclosed Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Z okazji Barbórki odkopię temat Wczoraj zauważyłem wyciek spod pierwszego kapturka (licząc od rozrządu), okazało się że śruba jest zerwana. Tj. cała śruba kręci się gdy chcę dokręcić nakrętkę. Przed demontażem pokrywy chciałbym upewnić się jak to wygląda od drugiej strony, jak to naprawić?
Hezen Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Od środka wygląda to tak że na śruby są nakładane gumowe uszczelnienia, następnie pokrywa a na góre gumowe uszczelnienia z metalowymi kapturkami i na to nakrętki.Najlepiej wymienić tą śrubę, nawet samemu uciąć jakąś na wymiar (byle była twardości 8.8) i wkręcić w miejsce starej.Wysłane z OP3T
hubi. Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 polecam dokładne wyjęcie uszczelki i posmarowanie sylikonem z dwóch stron. Miałem taki przypadek że na głowicy siedziało a olej wychodzi pod deklem na uszczelce
Undisclosed Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 W dniu 18.12.2017 o 11:39, hubi. napisał: polecam dokładne wyjęcie uszczelki i posmarowanie sylikonem z dwóch stron. Miałem taki przypadek że na głowicy siedziało a olej wychodzi pod deklem na uszczelce Dokładnie tak też zrobił to mój mechanik. A co do wcześniejszego postu to okazało się, że pierwsza śruba od strony rozrządu była pęknięta. Pomimo prób nie udało się wykręcić pozostałości i wymieniłem cały mostek (nie jestem pewien tej nazwy)
hubi. Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 ja jeszcze delikatnie papierkiem traktuję te podkładki co są ze śrubami i nie cieknie nic a nic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się