Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wymiana uszczelek pokrywy zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z okazji Barbórki odkopię temat ;)

Wczoraj zauważyłem wyciek spod pierwszego kapturka (licząc od rozrządu), okazało się że śruba jest zerwana. Tj. cała śruba kręci się gdy chcę dokręcić nakrętkę. Przed demontażem pokrywy chciałbym upewnić się jak to wygląda od drugiej strony, jak to naprawić?

Opublikowano

Od środka wygląda to tak że na śruby są nakładane gumowe uszczelnienia, następnie pokrywa a na góre gumowe uszczelnienia z metalowymi kapturkami i na to nakrętki.
Najlepiej wymienić tą śrubę, nawet samemu uciąć jakąś na wymiar (byle była twardości 8.8) i wkręcić w miejsce starej.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

polecam dokładne wyjęcie uszczelki i posmarowanie sylikonem z dwóch stron. Miałem taki przypadek że na głowicy siedziało a olej wychodzi pod deklem na uszczelce 

Opublikowano
W dniu 18.12.2017 o 11:39, hubi. napisał:

polecam dokładne wyjęcie uszczelki i posmarowanie sylikonem z dwóch stron. Miałem taki przypadek że na głowicy siedziało a olej wychodzi pod deklem na uszczelce 

Dokładnie tak też zrobił to mój mechanik. A co do wcześniejszego postu to okazało się, że pierwsza śruba od strony rozrządu była pęknięta. Pomimo prób nie udało się wykręcić pozostałości i wymieniłem cały mostek (nie jestem pewien tej nazwy)

Opublikowano

ja jeszcze delikatnie papierkiem traktuję te podkładki co są ze śrubami :) i nie cieknie nic a nic ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...