Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa oleju po 09.10


Maxfly

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

postanowiłem, że nie będę bawił się w regenerację wałka pod imbus 100mm i kupię cały moduł wałków po modernizacji.

Proszę o info jak mogę stwierdzić, że zakupiony moduł wałków jest już z wersji zmodernizowanej. Dodam, że nie chcę go rozkręcać, bo jest w stanie fabrycznym i nie było przy nim grzebane.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem

Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam A4 z marca 2010. czyli zabierak jest 100mm ?

Wcześniej mialem b7 2005r. silnik BRE i też miał zabierak 100mm. ile takie zabieraki powonny wytrzymać mam nalatane w tej drugiej z 2010roku 185tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy na forum piszą że dostawali się w b8 do imbusa przy około 230 tys i noszą minimalne ślady zużycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zuzycie zabieraka nie ma reguly ale z tego co wyczytalem uzytkownicy forum wyciagali pompe a zabieraki nosily slady zuzycia i nadawaly sie do dalszej jazdy tak samo bylo u mnie

Mam A4 z marca 2010. czyli zabierak jest 100mm ?

Wcześniej mialem b7 2005r. silnik BRE i też miał zabierak 100mm. ile takie zabieraki powonny wytrzymać mam nalatane w tej drugiej z 2010roku 185tyś.

Powinienes miec 100mm ale glowy uciac sobie nie dam, zabierak 100mm wcale nie zwalania nas z okresowego zagladania do pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o odpowiedź na temat. Jak rozpoznać zmodernizowaną pompę bez jej rozkręcania i identyfikacji imbusa po nr??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego

wyciągasz zabezpieczenie(z pompki olejowej),wysuwasz zabierak i odpowidź masz na dłoni(nic nie rozkręcasz...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kazdy ma mozliwosc dostania sie do pompy z prostego powodu bo nie bedzie tego robil pod blokiem i nie jest to takie proste w takim przypadku, zadzwon do ASO do dzialu czesci i podaj numer VIN i powiedz ze chciales zamowic zabierak ktory kosztuje pare groszy i wtedy sie dowiesz jaki masz :) a potem go odbierz i tyle koszt niewielki a wiadomosc cenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kazdy ma mozliwosc dostania sie do pompy z prostego powodu bo nie bedzie tego robil pod blokiem i nie jest to takie proste w takim przypadku, zadzwon do ASO do dzialu czesci i podaj numer VIN i powiedz ze chciales zamowic zabierak ktory kosztuje pare groszy i wtedy sie dowiesz jaki masz :) a potem go odbierz i tyle koszt niewielki a wiadomosc cenna

Dziękuję FUTURUM za odpowiedź... jako jedyną w temacie.

Co do telefonu do ASO to wiem, że mam starego typu więc nie mam po co dzwonić.

Proszę na przyszłość czytać pytania ze zrozumieniem.

Mam pompę rzekomo nowego typu w garażu i chciałem zweryfikować jakiego jet typu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiedzialem ze masz druga w garazu a jakbys odczytal numer pompy to w ASO pan by ci pow jaki jest w niej zabierak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiedzialem ze masz druga w garazu a jakbys odczytal numer pompy to w ASO pan by ci pow jaki jest w niej zabierak

Pompa ma taki sam nr przy zabieraku 77mm i 100mm:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sam imbusik, przy ~230kkm miał niewielkie - ale miał - ślady zużycia. Koszt nowego kilkanaście PLN + robocizna + chyba klejenie miski (klej ~40 PLN).

Za kolejne 50-100kkm znów wymienię sam imbusik, niezależnie czy będzie nosił ślady zużycia czy nie. Bo tak jest taniej niż bawić się w modernizację całego układu - oczywiście gdybym miał zjechane gniazdo w pompie to wtedy rozważałbym modernizację, ale to już indywidualna sprawa przy każdym aucie.

Edytowane przez arekp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jakąś praktyczną instrukcję jak zmienić imbus ? Nigdy tego nie widziałem na oczy dlatego pytam.

Silnik do góry,wózek w dół,miska w dół,zeger na stół i zabierak masz przed sobą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co chcesz kupowac walek pod imbus 100 mm skoro masz auto z 2010 roku i masz fabrycznie walek z dluzszym gniazdem

Mam modelowo rok 2010, ale produkcja 05.2009.

modelowo mówisz ? :kox: rok prod. to rok prod. a nie jakieś czary mary że model :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...