Kohmornik Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam. Problem polega na tym że pada mi mój AEB i mam w dobrej cenie AGU. I mam pytanie do kolegów czy Agu podejdzie do mnie bez zbędnego przerabiania ? I czy różnica polega jedynie na tym że jeden jest montowany wzdłużnie a drugi poprzecznie ? Z góry dziękuje za info
Marc!n Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Poprzecznego będzie ciężko wrzucić szukaj jakiegoś anb/apu/awt ze względu na nowszą elektronikę. Co dokładnie pada, ze nie opłaca się remontować? kupując używkę też sporo ryzykujesz.
Kohmornik Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nie opłaca się go remontować. Ile wydam 1500-2000 ?A co dokładnie pada?Sam nie wiem ale mam ubytki oleju i płynu oraz słabą kompresje.
szybki34 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Nie opłaca się go remontować. Ile wydam 1500-2000 ?A co dokładnie pada?Sam nie wiem ale mam ubytki oleju i płynu oraz słabą kompresje. Wydaj 2 tys. i masz pewny motor, kupisz używkę i może być zonk.
Labiel Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Nie opłaca się go remontować. Ile wydam 1500-2000 ?A co dokładnie pada?Sam nie wiem ale mam ubytki oleju i płynu oraz słabą kompresje. Wydaj 2 tys. i masz pewny motor, kupisz używkę i może być zonk. To wszystko zależy czy auto odda do ogarniętego mechanika (a z takimi jest problem), czy trafi na wymieniacza części. Bo jeśli będzie to ten drugi wariant to może wydać i 3tyś zł a silnik nie będzie w o wiele lepszej formie. Być może to tylko uszczelka głowicy. Kompresja jest słaba na wszystkich cylindrach czy tylko na jednym?
szybki34 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Nie opłaca się go remontować. Ile wydam 1500-2000 ?A co dokładnie pada?Sam nie wiem ale mam ubytki oleju i płynu oraz słabą kompresje. Wydaj 2 tys. i masz pewny motor, kupisz używkę i może być zonk. To wszystko zależy czy auto odda do ogarniętego mechanika (a z takimi jest problem), czy trafi na wymieniacza części. Bo jeśli będzie to ten drugi wariant to może wydać i 3tyś zł a silnik nie będzie w o wiele lepszej formie. Być może to tylko uszczelka głowicy. Kompresja jest słaba na wszystkich cylindrach czy tylko na jednym? Od czego są koledzy z forum? Na pewno polecą dobrego mechanika, ja mogę polecić w Cz-wie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się