afroo. Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Kółeczka na żywca genialne. ; )
siemian Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 (edytowane) Zawitały dwie pierdołki: czujnik poziomu oleju (wersja US nie ma) i nasadki na śruby z vw: (mała rzecz a cieszy ;-P ) Edytowane 1 Października 2015 przez siemian
Arturoo Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Nauczony srogim doświadczeniem założyłeś w końcu
siemian Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 Bardziej chodziło mi o temperaturę oleju, jednak nie wiadomo dlaczego narazie nie udało sie uruchomić tej opcji...
KERCZI Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 a powiedz mi duza rzezba i koszty z czujnikiem poziomu oleju??? musze to wyrezac w EOSie
Dev Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Czy ja dobrze na oczy widze ??? tarcze u Siemiana i nie są fioletowe ???? dziwy, cuda....
PJ3 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Faktycznie, nie są sine... Chyba pomalował je proszkowo do fotek:) Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
siemian Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Czy ja dobrze na oczy widze ??? tarcze u Siemiana i nie są fioletowe ???? dziwy, cuda.... No coż troche trafiłeś. Nie są fioletowe bo były toczone dwa tygodnie temu
Dev Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Teraz jak bedziesz zakladac nowe a podejrzewam ze nie jest to zbyt oglegly czas to pomierz bicia piast
TheStigi Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Masz już włączony ten czujnik, jeżeli nie to problem może leżeć w liczniku.
rapix Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Siemian możesz wrzócić fotkę z pod maski ? szczególnie tu gdzie jest filtr powietrza i dv ?
siemian Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 no moge tylko nie wiem po co. Jesli chodzi o dolot to jest w 100% seryjny i zarówno filtr powietrza jak i cała resztaa jest ori. Jesli chodzi o dv to w gti jest on ori przy turbo a u mnie jest przeniesiony taj jak w Rce na przód komory
rapix Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Wiem że jest przeniesiona, a nie opiera Ci się o rure łapacza powietrza? Chciałem zobaczeć jak masz to rozwiązane... u mnie niestety właśnie napiera i nie mogę dobrze tego zamknąć dlatego prosiłem o fotkę jeśli nie problem to podrzuć
siemian Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 Jeśli masz na ori wężu to może tak być ze będzie się opierać. U mnie mam zastosowana rurę z CS która ustawia go tak ze nie dotyka. Nie ma problemu cykne Ci foto
rapix Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 No właśnie tu jest cały temat że mam na ori, będe musiał coś pomyśleć o innym wężu...z góry dzięki
mariuszbielsko Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Hejka dziś przy mc donald w Jasienicy widzilem autko z bliska super to golfiatko a że spytam Czyżby się przegrzal?
siemian Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 Nie tyle sie przegrzał co zgubił płyn chłodniczy bo wężyk do elektrycznej pompy wody przetarł sie o wentylator ;-) ale sprawa już ogarnięta, wężyk wymieniony ;-)
mariuszbielsko Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 tyle dobrze ze pierdułka a przy mc puszczlismy cie laguna pozdrawiam
siemian Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 jakby ktoś był ciekaw jak wyglądają panewki gdy przy 270 km/h staje pompa oleju to o tak: wreszcie udało się zaglądnąc do poprzedniego silnika ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się