sloma7d Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Witam koledzy mam problem nareszcie sie zebralem i podlonczylem sterownik z pilotem do mojego ori centralnego ale mam problem mianowicie z sygnalizacja kierunkami. Podlonczylem sie pod tylne lampy bo i tam zamontowalem sterownik moj problem wyglada tak jak by potrzeba bylo duzo czasu nim napiecie z sterownika sie rozejdzie po instalacji i dotrze do zarowek co powoduje ze prawie nie mrygaja chyba ze powtorze raz jeszcze zamkniecie lub otwarcie wtedy jest ok. Prosze o jakies sugestie? ps. prawie bym zapomnial do lewej lampy do kierunku przedluzylem kabel i ten kierunek wogole ledwo co blyska i nie bardzo wiem czemu bo chyba nie ma az takiego spadku napiencia po dolozeniu 30cm kabla?
dark79 Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 a jak podlaczylsc sie pod kierunki?? wlutowales porzadnie przewody czy uzyles jakis szybko zlaczek?? druga kwestia, skad wzieles zasilanie tego sterownika, moze nie miec wystarczajacego pradu na zasilenie wszystkich kierunkow na raz
sloma7d Opublikowano 13 Września 2008 Autor Opublikowano 13 Września 2008 zasilanie mam z pompki od centralengo a do podlaczenia uzylem szybko zlaczek, wsumie to nie pomyslalem o zasilaniu mam pociagniety kabel zasilajacy do wzmacniacza przepne go i zobacze jaki bedzie efekt dzieki za porade dam znac jutro czy pomoglo[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 19:16_________________________________________________Niestety w dalszym ciagu to samo dalem mu 12v z bateri i nic sie nie zmienilo :/
dark79 Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 zmierz napiecie jakie wychodzi na kierunki ze sterownika, jeżeli takie samo jak zasilanie sterownika, to zmierz na instalacji od kierunków jakie masz podczas zamykania/otwierania auta, moze te szybko zlaczki nie przewodza dobrze
sloma7d Opublikowano 13 Września 2008 Autor Opublikowano 13 Września 2008 dysponuje jedynie uniwersalnym miernikiem. Zmierzylem na wyjsciu z uniwersalnego sterownika i w szczytowej fazie miernik wskazuje 3,5v (troche dziwne). Pisze ze w szczytowej bo kierunki mrugaja, no chyba ze moj miernik zaczal oszukiwac i dlatego pokazuje taka niska wartosc ( malo prawdopodobne), na lewym i na prawym wyjsciu jest ta sama wartosc. Wydaje mi sie ze najlepiej byloby podlaczyc oscyloskop, tylko nie mam skad go wziac, bo miernik jest bardzo malo dokladny. Widzisz inne rozwiazania?
dark79 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 jak masz probowke na 12v to mozesz nia tez sprawdzic, jezei ze sterownika wychodzi takie niskie napiecie znaczy ze cos w nim jest nie tak, jak masz mozliwosc to go rozbierz i zobacz w srodku na wyjscia na kierunki, moze zimne luty sa albo przekaznik jest walniety i nie ma dobrego styku, jak masz mozliwosc to podmien sterownik na inny, no chyba ze masz jakas gwarancje na niego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się