Skocz do zawartości

Nasze forum!  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak bardzo pomocne jest dla Ciebie korzystanie z forum?

    • Bardzo
    • Czasem korzystam
      0
    • Tylko czytam, dokształcając się
      0
  2. 2. Ile razy pomogły Ci informacje uzyskane na forum?

    • Zawsze najpierw zerkam na forum
    • Zaglądam gdy jest poważna usterka
      0
    • Zagladam zawsze gdy jest powazna usterka i profilaktycznie aby poszerzyć swoją wiedzę
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie, moje oczy dzis ujrzały takowe błedy, prosze o ich analizę i powiedzcie jakie kanały zalogowac, to wrzuce logi
Auto A4 B7 2.0TFSI 178tys.

Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030
Software Coding: 010C0003180F0120
Work Shop Code: WSC 20125 133 68730
VCID: 2F69178FC79B
8 Faults Found:
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 11
Mileage: 178332 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 829 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 39.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.589 V
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 178334 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 974 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.589 V
001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Mileage: 178334 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 816 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 90.0°C
Temperature: 48.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.462 V
001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low
P0642 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 178806 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: -40.0°C
Temperature: -40.0°C
Absolute Pres.: 0.0 mbar
Voltage: 0.000 V
012691 - Intake Manifold Runner Control: Open Stop outside of Valid Range
P3193 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 178806 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 42.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 12.065 V
001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.
P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 11
Mileage: 178833 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1046 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 42.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 178849 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2188 /min
Load: 33.7 %
Speed: 63.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.589 V
012555 - Low Pressure Fuel regulation: Fuel Pressure Outside Specification
P310B - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 178948 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 727 /min
Load: 17.6 %
Speed: 3.0 km/h
Temperature: 102.0°C
Temperature: 57.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.335 V
Readiness: 0000 0000

rozumiem ze intermittent oznacza bład sporadyczny i z tego co udało mi sie na naszym forum wyczytać, błedy moga być ze sobą powiązane, prosze jednak o analize i powiedzcie co zalogowac, a wrzuce logi, pozdrawiam!:)
Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia dolotu bo jak błedy wskazują jest gdzies dziura.

Opublikowano

Sory za profil juz uzupełniony.
Ok sprawdze dzis czy nie ma dziury, tylko powiedzcie mi jak to zrobic test szczelnosci? wczesniej mialem 1.8T w A3 i tam bylo to mega proste,powietrze wtłaczamy w rure od filtra powietrza, zaslepiamy odme i ew słychac syczenie, a czy tutaj tez tak mozna zrobic? czy trzeba rozbierac i sprawdzac kazdy element? silnik zgoła inny, od niedawna posiadam mam z nim do czynienia, wiec prosze o wyrozumialosc, dopiero sie go uczę.


Tak więc dzis zrobilem porzadny rekonesans wszystkich węży i niestety nie znalazlem nigdzie nieszczelnosci, powiedzcie mi prosze czy mozna jakos sprytnie sprawdzic szczelsonsc w tym silniku?? niestety nie moge nigdzie nic znaleźć... help!!! :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...