Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem Przy Hamowaniu


cirss

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko dodam, że odpowietrzenie nic nie dało. Teraz trzeba będzie się przyjrzeć pompie. Najlepiej byłoby znaleźć przed kupnem kolejnej, egzemplarz do wypróbowania czy na pewno to pomoże! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja tylko dodam, że odpowietrzenie nic nie dało.

A jaką metodą odpowietrzałeś?



............ciągle świecą kontrolki na desce od ESP i od ABS.Błąd ciągle nr01486 system functiom test sctiveted. Po skasowaniu ciągle wraca i kontrolki nie gasną.

jakby ktoś miał taki problem - uruchomiony test to tu jest opisane rozwiązanie:

1. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=28&t=106189

2. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39604&postdays=0&postorder=asc&start=0

3. http://forum.vw-passat.pl/threads/42245-abs-esp-samo-sie-wylacza-mechanicy-nie-umieja-poradzic

w skrócie z linku powyżej :

trzeba pojechać delikatnie, nic na maxa
1. stoimy w miejscu - hamulec max - test się włącza
2. jedziemy 20km/h prosto
3. po 50 metrach skręcamy w lewo 90st. łukiem szerokim
4. jedziemy prosto kolejne 50m
5. po 50 metrach w prawo łukiem łagodnym
i już cały czas około 15-30 km/h
.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ggowno to daje, trzeba grubo polatać po placu zeby kontrolka zgasła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzanie podciśnieniowe. Teraz będę chciał załatwić sobie pompę abs, aby przełożyć i zobaczyć czy problem zniknie. Jeśli zniknie to pół biedy, kupi się pompę i po problemie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ggowno to daje, trzeba grubo polatać po placu zeby kontrolka zgasła

jak człowiek pyta np. Ciebie o rozwiązanie tematu to nie możesz napisać, a jeśli już ktoś coś odpowie co znalzał w odpowiedziach innych uczestników forum to Ty zawsze znajdziesz się by skrytykować i oczywiście nie dać odpowiedzi - bo po co pomagać ludziom na forum.

Skoro Ggowno to daje, to wytłumacz dlaczego u mnie problem zniknął, test sie zakończył i jeśli przeczytałeś wszystkie podane przeze mnie linki to wytłumacz też dlaczego kolejnym osobom to Ggowno pomogło.

A jeśli wszystko wiesz ale nic nie powiesz, tylko zdawko dajesz do zrozumienia jak dobrze znasz temat - to nie bij postów.

Notorycznie w Twoich wypowiedziach widać taką metodę - skrytykować, opieprzyć, że ktoś pyta , wyśmiać, że ktoś próbuje coś ogarnąć przy pomocy forum ale nie podpowiedzieć jak usunąć usterką. No chyba, że wszysy o to proszą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem Ci co trzeba zrobic. Jeden na dziesiec przypadkow procedura przechodzi w lagodny sposob tak jak trafiło sie u Ciebie. W innych przypadkach trzeba sporo sie napocic aby kontrolka zgasła, autem trzeba troche "poszaleć" po placu, najszybciej zgasnie gdy z predkosci ok 60km/h maksumalnie skrecic kierownicą i gwałtownie zahamowac az to zatrzymania.

Jak Ci sie nie podoba to forum i mój styl wypowiedzi to zmien forum. Nikt nie bedzie płakał i pamietał o tym ze tu byłeś.

Co dziennie mam doczynienia z kretynami ktorym sie wydaje ze zjedli wszystkie rozumy a jak sie cos wys...a to jest placz. Mam codziennie minimum pięćdziesiąt telefonow w roznych sprawach i jeszcze nikogo nie zostawiłem bez pomocy.

Nie wiem ile masz lat ale podejrzewam ze niewiele i gdy słyszę ze ktos mi zarzuca krytyke to tylko smiac mi sie chce.

Oderwałes sie ledwo od cycka i stąd Twoje rozterki, musisz pozbyc sie kompleksów i czasami posłuchać kolegów ktorzy posiadaja wiedze na pewne tematy bez wzgledu na ton jakim je wyrażają.

Ja nie zjadłem wszystkich rozumow i codziennie ucze sie czegos nowego ale nie załamuje rak i nie beczę jak dostane od kogos opeer.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróżbitą to Ty byś nie mógł być :grin: , a wystarczy poczytać torum by trafić na posty, gdzie zamiast od razu pomuc to wyśmiejesz i dopiero gdy wszyscy proszą łaskawcę to odpisujesz. A może taki Twój styl.

Na pewno nie zrezygnuję z forum dla Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisuje kiedy mam na to czas, nie siedzę na forum całą dobę.

A jak ktoś jest niecierpliwy to moze zadzwonić, nr w podpisie.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev-ja nie jestem konflikotwy, i nie wymagam by wszyscy siedzieli i odpisywali na pytania kogoś kto ma problem. Ja też pracuje i tu zaglądam jak mam czas. Chodzi mi tylko, że często wyśmiejesz, że ktoś coś zaczął robić, wypowiadasz, się, że teraz jest w głębokiej du...e, i dajesz do zrozumienia, że wiesz co trzeba robić ale jednak nie napiszesz co zrobić. Mimo, ze zamiast krytykować mógłbyś już dawno pomóc - chyba po to jest forum. I tylko o to mi chodziło.

Wiedzę pewnie masz, bo nie jedno już naprawiałeś przy hamulcach, ale kiedy twierdziłeś, że w maglownicy nie ma zaworów zwrotnych (jenokierunkowych) nikt Cię nie wyśmiewał, tylko załączył zdjęcie i od razu powiedział gdzie jest (to jest na tym forum) i o to chodzi na forum. Ktoś nie wiem -może liczyć na pomoc, wyśmianie jest zbędne.

Zakończmy tę kłótnię, jak dorośli (kilkadziesiąt lat temu oderwałem się od cycka!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozwiązałem problem z wpadajacym pedałem hamulca. Pojechałem do aso i podciśnieniowo wymienili płyn. Nareszcie hamuje tak jak powinno. Koszt całości w aso skody 196 polskich złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem każde koło osobno ohmomierzem, czy czujniki reaguję na kręcenie kół, poza tym w ten sposób chciałem odłączyć ewentualne rzeczy dające złe sygnały do sterownika.

Teraz jeśli wiesz dlaczego kontrolki nie gasną i się nie kasują to chętnie posłucham.

Sprawdzałem każde koło osobno ohmomierzem, czy czujniki reaguję na kręcenie kół, poza tym w ten sposób chciałem odłączyć ewentualne rzeczy dające złe sygnały do sterownika.

Teraz jeśli wiesz dlaczego kontrolki nie gasną i się nie kasują to chętnie posłucham.

Tutaj koledzy opisali i przedstawili problem właśnie zalączania ABS. Duża piątka za filmik :thumbup1:

Tutaj koledzy opisali i przedstawili problem właśnie zalączania ABS. Duża piątka za filmik :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instrukcje z tego filmu, jak i różne metody odpowietrzania, przepompowania, zmieniania płynu na nowy, ustawiania czujników ABS, pomiary wiązek elektrycznych, pomiar sygnału czujników oscyloskopem, podmiana sterownika ESP (+wgranie softu) itd. itp..... W końcu okazało się, że miałem nabite złe pierścienie ABS na tylne koła. W moim lifcie ponoć występowały 2 rodzaje i ktoś kiedyś nabił złe.

Criss - sprawdź jakie masz pierścienie. Ja mialem z wyciętymi prostokątnymi otworami, a powinny być pełne (ząb prostokątny, wgłębienie prostokątne, ząb prostokątny, wgłębienie itd.) oczywiście ilość zębó na wszystkich kołach musi być równa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...