Mati2802 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam serdecznie, jako że stałem sie narazie nieszczęśliwym posiadaczem silnika 2.5 TDi V6 dlatego mam do was drodzy forumowicze i forumowiczki pytania. Po pierwsze o co chodzi z tym błędem 00553 przepływomierz G70, dodam ze mam tylko minivag'a dlatego nie jestem w stanie zrobić logów ale jedynie mogę obserwować aktualne pomiary przepływki i tak na wolnych obrotach jest to około 190mg/h 2k obrotów 210 mg/h i pozniej o 1000 obrotów rośnie po około 100mg i maks przy około 4300 obrotów 880mg/h Nie mam pojęcia co to oznacza czy źle czy dobrze ale autko jedzie nie ma całkowitego muła ale jak katalogowo ma 9 sekund do setki tak moja mierzona ma 11.6 sekundy. czyli moc gdzieś ucieka. Drugi problem to brak podciśnienia na węzyku do egr'a turbo ładnie pracuje czyli do N75 podciśnienie dochodzi lecz, do N18 już nie bardzo na odpalonym silniku gdy zdejmę wezyk prowadzacy do N18 nic nie zasysa, zasysa jedynie ten najcieńszy weżyk który prowadzi do klapy gaszącej. Dodam że jak zaślepiłem wężyk podcisnienia idący do obudowy filtra zeby nic z ukladu nie uciekało to na N18 pojawiło się podcisnienie i EGR zaczął pracowac lecz nie mozna tak jeździć bo wtedy autko wchodzi w tryb awaryjny i kopci strasznie na niebiesko, wiec nie wiem o co chodzi z tym cudem niemeickiej techniki. Dodam ze tydzień temu wymieniłem kompletny rozrząd ale wątpie żeby to miało jakikolwiek związek bardzo bym prosił o pomoc bo już nie mam siły przed chwilą podmieniłem zaworek N18 na drugi i sytuacja wygląda następujaco, po podpięciu wtyczki przez sekundę podciśnienie jest później cos w nim stuknie i podcisnienia nie ma Zagadka rozwiązana. Gdy mamy uszkodzony przepływomierz komputer nie daje podciśnienia na zawór N18 i tym samym mamy cały czas zamknięty egr. Po wymianie przepływomierz a wszystko jest ok proszę o zamkniecie tematu, może komuś kiedyś się to przyda dziękuje :-) Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Mati2802
vp-tdi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 nie daje podciśnienia na zawór N18 mozna o zaslepić i zawór wyjac ,wstawić rezystor i auto smiga i nawet dla silnika to lepiej
Mati2802 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Juz naprawione. Odkryłem ze gdy jest błąd przeplywki odcina podciśnienie na N18 :-)
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Juz naprawione. Odkryłem ze gdy jest błąd przeplywki odcina podciśnienie na N18 :-) to zawsze tak było i dobrze ,bez sens wogole n18 i egr montowac do silnika
Rekomendowane odpowiedzi