dziadek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 swiece zobaczę w jakim są stanie - wiem że później trzeba będzie kolektor zdejmować znowu żeby się do nich dobrać
soolek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 A błędy sprawdzałeś? Powinno chyba coś wyskoczyć, jeśli któraś nie działa.
dziadek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 w sumie racja , błędów nie mam ... muszę zobaczyć ile by mnie to kosztowało bo może wymienić żeby mieć spokój
soolek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Prawie 300. Jedna świeca beru (takie zazwyczaj wsadzają do beemek) to cirka 50 plnów.
MaciekW. Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Dzięki za odpowiedź; teraz mam info z pierwszej ręki
dziadek Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Wczoraj , wszystko poskładane - podciśnienia powymieniane , EGR wyczyszczony, zaślepki założone - żadnych zmian w osiągach , słabszym dole itd nie odczuwam...za to śpię spokojnie
mojeA4 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 w piatce tez zaslepiales te klapki? I tam cokolwiek wyczules? Jakakolwiek roznice?
dziadek Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) w piatce tez zaslepiales te klapki? I tam cokolwiek wyczules? Jakakolwiek roznice? tak w e60 też wywalałem, też nie było jakiś różnic - w sumie słabo już pamiętam ale chyba nie zauważyłem nic po wymianie...tu mam automat to z dołu raczej rzadko się jedzie bo zawsze jest redukcja jak się depnie Soolek No i wykrakales , kolektor założony , nie sprawdziłem dokładnie a dziś kompa zapialem i wszystkie świece spalone ...trzeba bedzie przed zima ściągać jeszcze raz poza tym nie wiem jak sie dobrać do wentylatora chłodnicy tego z przodu Edytowane 6 Września 2014 przez dziadek
soolek Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Bardzo mi przykro, że miałem rację, ale warto właśnie wymienić świece przy zwalaniu kolektora. To jeszcze jedna rzecz a mianowicie - sterownik świec żarowych zlokalizuj u siebie, bo też lubi padać. W 2.0 jest gdzieś pod filtrem oleju, ciężko się do niego dostać od spodu. Poszukaj na forum, gdzie jest u Ciebie, bo może przy zwalaniu kolektora będzie lepszy dostęp - niektórzy właśnie jakoś od góry go wyciągali. A sterowniki też padają regularnie. Błędu nie pokazuje to coś, a po prostu jak temperaturka spada w okolice -15 to auto nie ma siły odpalić. Naprawą zajmuje się koleś Roger-Nysa z forum bmw (sport albo klub, teraz nie pamiętam). Koszt 80 plus przesyłka.
lapek85 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Kolego dziadek lub soolek, czy możecie mi tak na szybko podpowiedzieć czy w X5 3.0d 218KM 2003 też klapki padają? Jeśli tak to gdzie je można kupić i czy znacie jakiś sensowny, mądry opis jak je wymienić? Z góry dzięki
dziadek Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Klapki masz na bank , chyba ze ktoś je wczesniej wyrzucił ...klapek nowych nigdzie nie dostaniesz , ewentualnie zaślepki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=169486 Zaślepki brałem tu : http://www.aditech.net.pl Edytowane 8 Września 2014 przez dziadek
lapek85 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Wielkie dzięki, jutro czas rozbierać beemkę
WhiteBeezy Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Wszędzie w internecie jest siana panika przed klapkami. Najpierw to warto rozebrać i sprawdzić ich stan, bo jak są ok to większego sensu nie widzę z zaślepianiem ich. A co do wymiany klapek na nowe idzie to zrobić - wraz z nowym kolektorem, ale to gra nie warta świeczki. Ja np. w moim M47TU klapek nie usuwałem, ale są w dobrym stanie. Warto najpierw się przyjrzeć.
dziadek Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Wszędzie w internecie jest siana panika przed klapkami. Najpierw to warto rozebrać i sprawdzić ich stan, bo jak są ok to większego sensu nie widzę z zaślepianiem ich. A co do wymiany klapek na nowe idzie to zrobić - wraz z nowym kolektorem, ale to gra nie warta świeczki. Ja np. w moim M47TU klapek nie usuwałem, ale są w dobrym stanie. Warto najpierw się przyjrzeć. a skąd będziesz wiedział jeżdżąc autem po sprawdzeniu że dalej są w dobrym stanie? jak wyczujesz moment kiedy już nie będą, będziesz co parę tysięcy km sprawdzał ? każdy robi jak uważa ze swoim samochodem ... ja wolę spać spokojnie Edytowane 9 Września 2014 przez dziadek
WhiteBeezy Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Wystarczy na nie spojrzeć, pomacać. Cóż innego powiedzieć, w moim przypadku są naprawdę w dobrym stanie, w związku z czym podarowałem sobie zaślepianie. A w takim przypadku nie muszę sprawdzać tego co parę tysięcy kilometrów. Klapki mają pełnić pewne funkcje i po to zostały przewidziane, więc jeżeli masz te elementy dobre to po co je usuwać? Inna sprawa kiedy widać po nich ślady zużycia, czy starzenia. Edytowane 9 Września 2014 przez WhiteBeezy
dziadek Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Spoko , tylko żeby je sprawdzać musisz ściągać cały kolektor - uszczelki nie zostają na takie częste rozbieranie obojętne... nie jesteś w stanie przewidzieć bez zwalenia kolektora czy one akurat nie dostały luzu itp ...każdy robi jak uważa...pozdro
WhiteBeezy Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 No dokładnie. Ja przy okazji sprawzałem to parę miesięcy. Oczywiście, aby nie wprowadzać wątpliwości. Klapki trzeba wywalić (chyba, że zmieniać kolektor) pytanie tylko czy warto, a wszystko zależy od ich stanu. A sprawdzałem je, ponieważ naczytałem się o tym sporo. Mnie czeka ich zaślepienie, ale nie od razu. W ogóle jak ci się zbiera 30d w e46 i czy trzyma serię? Pytam, bo planuje swoje 2 litry zrobić na jakieś ~220 koni.
dziadek Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Ja nie narzekam na zbieranie ... Ale nie mierzyłem mocy na hamowni ...programu nie zamierzam robić bo automat GM raczej tego nie lubi...musi starczyć tyle co jest
WhiteBeezy Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Czytałem właśnie wyżej, ale warto zmierzyć, bo widać co się dzieje, ja ostatnio przez hamownie dowiedziałem się, że wtryski mam już nie pierwszej młodości i zaczynają się robić straty. Dlatego planuję wsadzić większe wtryski od 35d (20d i 30d mają te same). Koła już jakieś wyszukałeś? Bo pisałeś na wstępie, że może jakieś 19 cali wejdzie. Nie wiem co ci się podoba, ale mega polecam alusy 18 calowe, które sam założyłem: Styling 135 http://c.wrzuta.pl/wi14548/0e97fa73001dfe064c35a4b9/0/6 Moim zdaniem idealnie pasują do E46, a optycznie wyglądają na 19. Edytowane 9 Września 2014 przez WhiteBeezy
Rekomendowane odpowiedzi