...radek... Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Prosze o ocene logow. Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_182882.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_182883.html Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez ...radek...
Homiczek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 turbo dopiero przy 2500 obr osiąga właściwą sprawność. wygląda że układ regulujący turbinę coś szwankuje
Homiczek Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 w skrócie - wg tego loga to ci auto muli jak diabli do 2500 obr na turbinie jest układ N75 - możesz pogoglać, youtube itp steruje on pracą turbiny - a u ciebie wygląda hjakby wogóle nie działał, albo bardzo słabo tyle że w starszych tdi jest zawór podciśnienia + grsuzka zamieniająca podciśnienie na ruch sztangi - która rusza kierownicą w turbinie. a u ciebie prawdopodobnie już jest silniczek elektryczny zamiast zaworu i gruszki. Najprościej by było podpiąć vcds'a engine -> basic settings -> grupa 11 i odpalić test tego zaworu. Nie wiem jak to w BRD ale ja u mnie jak dobrze się przyjrzę to widzę ruszająca się sztangę. wtedy ma się ruszać w pełnym zakresie 0 -100% a może się nie ruszać, albo ruszać w bardzo małym zakresie z 2 powodów: - kierownica urbiny jest zabita sadzą - czyli trzeba wyczyścić turbinę - silnik elektryczny nie działa jak należy - hmm wymienić pewnie albo naprawić- pojęcia nie mam jak to z tymi nowszymi np w oplach to się wycierają zęby wewnętrznej przekłądni w tego typu silniczkach, albo czujnik położenia źle działa - ale to wtedy byłby jakiś błąd w kompie ale na 100% nie jestem pewny jak ten zawór n75 w brd jest zbudowany
...radek... Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Turbina byla wyciagana i czyszczona. Znajomy ktory mi to robil wlasnie twierdzil ze jesli to nie pomoze to prawdopodobnie w gruszcze jest jakis czujnik i on moze byc walniety, Tak wyglada moja turbinka
Homiczek Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 ano właśnie to wygląda jak zawór + gruszka skonsolidowane w jeden element. te z silniczkiem jak np w fordach mają inny kształt. ciekawi mnie ten krociec na przewód - czy to jest zasilanie podciśienia czy odprowadzenie ? bo może standardowo potrzeba tam podciśnienia, a ono gdzieś ucieka po drodze - wężyki lub inne uszkodzone odbiorniki zabierają większość podciśnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się