szanel Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Witam Mam problem po wymianie tarczy i klocków grzeje mi sie koło po prawej stronie (tył). Co mogę jeszcze dodać to że po wykonaniu testu hamulca postojowego programem VCDS pojawił sie błąd w układzie ABS/hamulca. Tłoczki na zaciskach chodzą luzno no i co najwarzniejsze słychać elektryczny chamulec że pracuje. Proszę o pomoc.
a4b5-1234 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakie auto pytasz
wrclaguna Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Robiłes zgodnie z procedura ? JAKI BLAD JEST ?http://a4-klub.pl/index.php?/topic/171813-all-b8-swap-tylnych-zaciskow-ze-standartowych-na-s4-b8-wentylowane-330-mm/#entry2423590
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 najpierw trzeba zaciski "otworzyć" i wymienic klocki na nowe potem "zamknąc" a na koniec zrobic test, musza sie 3 razy zamknąc i 3 razy otworzyc, albo odwrotnie wg mnie problem leży w samych zaciskach, sa mocno skorodowane i tym samym wystepuja zakłocenia w ich pracy tutaj masz procedurę: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] ...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym. Wyłączyć zapłon (OFF). Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. Końcowy test funkcjonowania hamulca: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. Gdy zaciski wykonają już swoje zadanie, należy zaczekać jeszcze 30 sekund... [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06]
szanel Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Włanie po wykonaniu testu zaciski słychać jak pracują tylko raz. a gdzieś wyczytałem o ustawianiu grubości tarcz??? Taki jest błąd po teśćie Tuesday,19,August,2014,19:11:02:62939VCDS -- Windows Based VAG/VAS EmulatorVCDS Version: Release 12.12.0 (x64)Data version: 20130910---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379.clbControl Module Part Number: 8K0 907 379 BB HW: 8K0 907 379 BB Component and/or Version: ESP8 front H04 0020 Software Coding: 160504 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 7AFB1463F52A82CEDA7-802F1 Fault Found:00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 62 Mileage: 157062 km Time Indication: 0 Date: 2014.08.19 Time: 17:46:56 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x00A2 Hex Value: 0x022E Hex Value: 0x0295 Hex Value: 0x00FF
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Sprawdz wtyczki i wtyki przy silniczkach
edraven Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Podepnę się pod temat, co stanie sie jeśli od razu nie wykonam poprawnie procedury otwarcia, zamknięcia i kalibracji zacisków? Zacząłem własnie rozbiórkę zacisków ale zdjąłem klocki i zacisk niezgodnie z tą procedura, czy będę teraz miał problem ze zmontowaniem wszystkiego i skalibrowaniem zacisku?
szanel Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Ok to znaczy że wina goroncych kół leży p stronie hamulca postojowego i jego kalibracji. A i jeszcze jedno jak wyczyszczenie wtyczek nic nie pomoże to co dalej robić ma ktoś jakiś pomysł na taki problem????? Po sprawdzeniu wtyczek przy silniczkach i sterowniku cały czas mam ten sam problem.. koła sie grzeją testu nie przechodzi i niewiem co mam dalej robić. Jak jest cofnięty hamulec postojowy to wszystko pracuje poprawnie i nic sie nie grzeje. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły na rozwiązanie problemu
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 zdejmij zaciski i wyslij do mnie to Ci je doprowadze do ładu
edraven Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Możliwe jest by test końcowy miał tylko jedno zejście i wycofanie tłoczka? u mnie takie coś jest i pomimo kilku prób nie chce wykonać trzech pod rząd. Dodam że niestety prawe koło (czyli to w którym wymieniałem zacisk) chodzi ciężej niż lewe. Nie ma żadnych błędów, auto jeszcze stoi więc może coś w trakcie jazdy wyskoczy. Pewnie jak zacznę jeździć to też będzie się grzało koło jak kolerze szanel . Jest jakis patent na to?
szanel Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 No to nie jestem sam z problemem testu. Może ktoś podpowie jakieś rozwiązania?????
edraven Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 czemu mój post stąd został usunięty?
edraven Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) nic nie wyje więc stawiam że tak. Panowie macie jakieś pomysły? Bo mi się skończyły:/ Zmienione gumki na tłoczkach, wyczyszczone i nasmarowane prowadnice. Problem ten sam czyli ocieranie klocka o tarcze co objawia się zmianą jej koloru na ciemnoszarą no i oczywiście spalanie. Koło nie obróci się o 360 stopni przy jednym rozpędzeniu. po wyłączeniu silnika EPB i rozruszaniu zacisku koło chodzi OK. Ponowne podpięcie silnika przywraca opór na tarczy... Poradzicie coś? up. Wymieniony ponownie zacisk, dalej hamulec ręczny nie odbija do końca. Po zwolnieniu go nie mozna rozkręcic koła żeby zrobiło więcej niz jeden obrót. może ktoś walczył juz z takim problemem? kodowanie, software w sterowniku ? a może mechanika? Edytowane 31 Października 2014 przez edraven
daniell-gda Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 mam podobnie u mnie tzn. jak kupiłem auto to prawy zacisk grzał się i piszczał , wymieniłem zaciski i cisza pomogło prawa strona , po niewielkim czasie odezwał się lewy zacisk piszczy przycisnę hamulec przestaje puszczam piszczy , ostatnio lekko grzeje się zamówiłem następny zacisk może pomoże wymiana , 1
Dev Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zakup bez sensu, wystarczy do niego zajrzec, wewnętrzny oring jest juz dobity. jak chcesz to ogarnę Ci go (je) bez problemu.
daniell-gda Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam, już kupione , nie miałem czasu tym się zająć , wystarczy wymienić oring tłoczka ?? zaciski niewiele kosztują do b8 w używce
sikszak Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 nic nie wyje więc stawiam że tak.Panowie macie jakieś pomysły? Bo mi się skończyły:/Zmienione gumki na tłoczkach, wyczyszczone i nasmarowane prowadnice. Problem ten sam czyli ocieranie klocka o tarcze co objawia się zmianą jej koloru na ciemnoszarą no i oczywiście spalanie. Koło nie obróci się o 360 stopni przy jednym rozpędzeniu. po wyłączeniu silnika EPB i rozruszaniu zacisku koło chodzi OK. Ponowne podpięcie silnika przywraca opór na tarczy...Poradzicie coś?up.Wymieniony ponownie zacisk, dalej hamulec ręczny nie odbija do końca. Po zwolnieniu go nie mozna rozkręcic koła żeby zrobiło więcej niz jeden obrót. może ktoś walczył juz z takim problemem? kodowanie, software w sterowniku ? a może mechanika? hej, mam ten sam problem u siebie. Jak sobie z nim poradziłeś? mi też ręczny nie odpuszcza do końca i klocki minimalnie trą o tarcze. Po jeździe felgi są gorące jak cholera i dodatkowo śmierdzi przypaleniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się