Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gorące koła tylnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem po wymianie tarczy i klocków grzeje mi sie koło po prawej stronie (tył). Co mogę jeszcze dodać to że po wykonaniu testu hamulca postojowego programem VCDS pojawił sie błąd w układzie ABS/hamulca. Tłoczki na zaciskach chodzą luzno no i co najwarzniejsze słychać elektryczny chamulec że pracuje.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

uzupełnij profil bo nie wiadomo o jakie auto pytasz

Opublikowano

najpierw trzeba zaciski "otworzyć" i wymienic klocki na nowe

potem "zamknąc"

a na koniec zrobic test, musza sie 3 razy zamknąc i 3 razy otworzyc, albo odwrotnie :grin:

wg mnie problem leży w samych zaciskach, sa mocno skorodowane i tym samym wystepuja zakłocenia w ich pracy


tutaj masz procedurę:

Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.

[Wybór]

[53-Hamulec postojowy]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "007"

[idź!]

W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych.

[Gotowe, powrót]

[Koniec odczytu, powrót - 06]

...dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca EPB oraz lampka ostrzegawcza w zestawie wskaźników mrugają, ostrzegając o awarii / trybie serwisowym.

Wyłączyć zapłon (OFF).

Zamykanie zacisków hamulcowych:

[Wybór]

[53-Hamulec postojowy]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "006"

[idź!]

W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy.

[Gotowe, powrót]

[Koniec odczytu, powrót - 06]

Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.

Końcowy test funkcjonowania hamulca:

Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.

[Wybór]

[53-Hamulec postojowy]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "010"

[idź!]

W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy.
Gdy zaciski wykonają już swoje zadanie, należy zaczekać jeszcze 30 sekund...

[Gotowe, powrót]

[Koniec odczytu, powrót - 06]

Opublikowano

Włanie po wykonaniu testu zaciski słychać jak pracują tylko raz. a gdzieś wyczytałem o ustawianiu grubości tarcz???


Taki jest błąd po teśćie

Tuesday,19,August,2014,19:11:02:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 03: ABS Brakes Labels: 8K0-907-379.clb
Control Module Part Number: 8K0 907 379 BB HW: 8K0 907 379 BB
Component and/or Version: ESP8 front H04 0020
Software Coding: 160504
Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
VCID: 7AFB1463F52A82CEDA7-802F
1 Fault Found:

00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101101
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 62
Mileage: 157062 km
Time Indication: 0
Date: 2014.08.19
Time: 17:46:56

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x00A2
Hex Value: 0x022E
Hex Value: 0x0295
Hex Value: 0x00FF

Opublikowano

Sprawdz wtyczki i wtyki przy silniczkach

Opublikowano

Podepnę się pod temat, co stanie sie jeśli od razu nie wykonam poprawnie procedury otwarcia, zamknięcia i kalibracji zacisków? Zacząłem własnie rozbiórkę zacisków ale zdjąłem klocki i zacisk niezgodnie z tą procedura, czy będę teraz miał problem ze zmontowaniem wszystkiego i skalibrowaniem zacisku?

Opublikowano

Ok to znaczy że wina goroncych kół leży p stronie hamulca postojowego i jego kalibracji.

A i jeszcze jedno jak wyczyszczenie wtyczek nic nie pomoże to co dalej robić ma ktoś jakiś pomysł na taki problem?????


Po sprawdzeniu wtyczek przy silniczkach i sterowniku cały czas mam ten sam problem..

koła sie grzeją testu nie przechodzi i niewiem co mam dalej robić.

Jak jest cofnięty hamulec postojowy to wszystko pracuje poprawnie i nic sie nie grzeje.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły na rozwiązanie problemu

Opublikowano

zdejmij zaciski i wyslij do mnie to Ci je doprowadze do ładu

Opublikowano

Możliwe jest by test końcowy miał tylko jedno zejście i wycofanie tłoczka? u mnie takie coś jest i pomimo kilku prób nie chce wykonać trzech pod rząd. Dodam że niestety prawe koło (czyli to w którym wymieniałem zacisk) chodzi ciężej niż lewe. Nie ma żadnych błędów, auto jeszcze stoi więc może coś w trakcie jazdy wyskoczy. Pewnie jak zacznę jeździć to też będzie się grzało koło jak kolerze szanel .

Jest jakis patent na to?

Opublikowano

No to nie jestem sam z problemem testu.

Może ktoś podpowie jakieś rozwiązania?????

Opublikowano

czemu mój post stąd został usunięty?

Opublikowano

kolega a łożysko jest ok??

Opublikowano (edytowane)

nic nie wyje więc stawiam że tak.

Panowie macie jakieś pomysły? Bo mi się skończyły:/

Zmienione gumki na tłoczkach, wyczyszczone i nasmarowane prowadnice. Problem ten sam czyli ocieranie klocka o tarcze co objawia się zmianą jej koloru na ciemnoszarą no i oczywiście spalanie. Koło nie obróci się o 360 stopni przy jednym rozpędzeniu. po wyłączeniu silnika EPB i rozruszaniu zacisku koło chodzi OK. Ponowne podpięcie silnika przywraca opór na tarczy...

Poradzicie coś?

up.

Wymieniony ponownie zacisk, dalej hamulec ręczny nie odbija do końca. Po zwolnieniu go nie mozna rozkręcic koła żeby zrobiło więcej niz jeden obrót. może ktoś walczył juz z takim problemem? kodowanie, software w sterowniku ? a może mechanika?

Edytowane przez edraven
Opublikowano

mam podobnie u mnie tzn. jak kupiłem auto to prawy zacisk grzał się i piszczał , wymieniłem zaciski i cisza pomogło prawa strona , po niewielkim czasie odezwał się lewy zacisk piszczy przycisnę hamulec przestaje puszczam piszczy , ostatnio lekko grzeje się zamówiłem następny zacisk może pomoże wymiana ,

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zakup bez sensu, wystarczy do niego zajrzec, wewnętrzny oring jest juz dobity.

jak chcesz to ogarnę Ci go (je) bez problemu.

Opublikowano

Witam,

już kupione , nie miałem czasu tym się zająć , wystarczy wymienić oring tłoczka ?? zaciski niewiele kosztują do b8 w używce

Opublikowano

Oring wewnątrz zacisku

Opublikowano

nic nie wyje więc stawiam że tak.

Panowie macie jakieś pomysły? Bo mi się skończyły:/

Zmienione gumki na tłoczkach, wyczyszczone i nasmarowane prowadnice. Problem ten sam czyli ocieranie klocka o tarcze co objawia się zmianą jej koloru na ciemnoszarą no i oczywiście spalanie. Koło nie obróci się o 360 stopni przy jednym rozpędzeniu. po wyłączeniu silnika EPB i rozruszaniu zacisku koło chodzi OK. Ponowne podpięcie silnika przywraca opór na tarczy...

Poradzicie coś?

up.

Wymieniony ponownie zacisk, dalej hamulec ręczny nie odbija do końca. Po zwolnieniu go nie mozna rozkręcic koła żeby zrobiło więcej niz jeden obrót. może ktoś walczył juz z takim problemem? kodowanie, software w sterowniku ? a może mechanika?

hej,

mam ten sam problem u siebie. Jak sobie z nim poradziłeś?

mi też ręczny nie odpuszcza do końca i klocki minimalnie trą o tarcze. Po jeździe felgi są gorące jak cholera i dodatkowo śmierdzi przypaleniem.

Opublikowano

Zaciski do regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...