Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI ALH - nie wkręca się na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przecież Ci na końcu podałem numer

1C0 945 511 A RDW

I taki masz kupić. Swój czujnik olej bo jest starego typu i szkoda nerwów.

Opublikowano (edytowane)

Okej dzięks.

Dzisiaj odpisał mi Pan z ASO Audi Rzeszów :

" Witam,

Czujnik do Pana samochodu jest już nieprodukowany. Wg. systemu można użyć czujnik z Touarega i kosztuje 52zł brutto. Jednak może się nieznacznie różnić od tego który ma Pan w samochodzie.
Najlepiej jakby Pan osobiście udał się do ASO z tym czujnikiem w celu weryfikacji na miejscu.
Karol Zapała

Sprzedawca Części i Akcesoriów

AUTORUD St. Górski, St. Sobiło Sp.J.
ul. Lubelska 50E
35-233 Rzeszów
"


Zamówiłem czujnik za 49zł w sklepie handlującymi ori podzespołami (odbiór osobisty)

Nie muszę wykręcać żadnych plastików spod spodu aby wymontować czujnik ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Yhmy.. czyli trzeba demontować osłonę ?

W każdym bądź razie dzięki za podesłanie manuala.

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Pytasz czy wymienić?

Powiem tak, któregoś dnia padnie do końca i ktoś wparuje Ci w tylek bo nie miałeś stopu.

Wybór oczywiście należy do Ciebie. Ale ja nie po to dbam o auto żeby za 50 zł oddać je na SZROT. ☺

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano (edytowane)

Jutro będę miał nowy ori czujnik hamulca stop...

Podłączyłem auto pod VAGa bo znowu zaczęło mulić...

Auto Scan znalazł tylko jeden błąd :

7945977700_1408899534.jpg

Po wymianie czujnika zrobić logi turbo ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Ten błąd to Nie doładowanie turbo.

Prawdopodobna przyczyną jest pekniety, dziurawy wężyk podciśnienia na trasie serwo/zawory n18,n75, i gaszacy/turbo.

Często nie widać dziury bo są w oplocie. Nie jest to majątek wiec kup ze 3 metry i po wymieniaj.

3a1e1e21f7763237db673284c78ad505.jpg

Opublikowano (edytowane)

W całej instalacji tak jak pokazałeś ?

Mógłbyś zaznaczyć na schemacie o który odcinek Ci chodzi ?

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano (edytowane)

Kurde to nie takie proste bo nie wiem jak ma a3.

Ale przede wszystkim od ściany grodziowej czyli tam gdzie się łączy z grubszym od serwa do zaworu zwrotnego, potem do jakiegoś trojnika, i do wszystkich zaworów. Potem od n75 do akumulatora czyli tej okrągłej banki i od n75 do gruchy turbo.

Po prostu wszystko musi być szczelne bo spada podciśnienie i puszcza gruche turbiny wiec nie masz mocy.

Najpierw poszukaj gdzie się opierają o silnik, osłony itp bo tam najczęściej się przecieraja. Dwa często pękają na końcach w miejscach laczen.

3cb3d3074cb792286225642e51103014.jpg

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

No nic KRIS... porobię logi żeby można było coś więcej powiedzieć...

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie które są na końcach z napisem vac. I out n75 a turbo.

Tylko ze tu logi nie potrzebne bo 99% ze coś z podcisnieniem nie tak. Obejrzyj je dokładnie i znajdziesz.

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=130212&sid=e36559a355e9544423e80fa2efad8d64

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano (edytowane)

Nowy ori czujnik już w domu, miało być 49zł ale ostatecznie kupiłem za 55zł... ale dobra :decayed:

1571260000_1409028024.jpg

Dzisiaj spróbuję go zamontować... czy to on może mieć jakiś wpływ na pojawianie się błędu 17964 ?

Wcześniej otrzymałem info, że :

"padnięcie czujnika hamulca jest sygnalizowane mruganiem kontrolki świec żarowych i kontrolki ESP i komp zapisuje błąd w sterowniku i automatycznie auto wchodzi w tryb awaryjny dlatego odcięło ci turbinę, dlatego pisałem ci abyś najpierw wymieniła czujnik i potem sprawdził czy turbo nadal ci odcina i nadaje się do czyszczenia czy jakiś podzespół od jej sterowania niedomaga."

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

Załóż i zobaczysz co dalej.

Opublikowano (edytowane)

Panowie... odblokowałem mój wątek ponieważ auto znowu gubi ciśnienie...

Wcześniej prześladował mnie błąd 17964

Auto oddałem do elektromechanika wymienił dwa przewody podciśnienia i jednocześnie usunął usterkę.

Zapobiegawczo wymieniłem wtedy też czujnik hamulca.

Po kilku miesiącach spokoju prześladuje mnieteraz nowy błąd 17965... Jakie przewody podciśnienia mogą odpowiadać za ten błąd ?

Nowy błąd :

6031977400_1424519790.jpg

Pol.: Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę.

Stary błąd przed wymianą 2-kabli podciśnienia przez elektromechanika :

6215308500_1412098455.jpg

Pol.: Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji.

Link do wykonanych logów także przed oddaniem wtedy auta do warsztatu :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290512-19tdi-nie-wkreca-sie-na-obroty-blad-17964/

Przewody które wymienił elektromechanik :

1. Przewód idący z trójnika N75 do akumulatora VAC

5537597200_1424527205.jpg

5300297600_1424527207.jpg

2. Przewód idący z tego biało-czarnego "czegoś" do jakiegoś trójnika i od tego trójnika..

2825771300_1424527327.jpg

Na moje oko wymienione były te przewody :

7336614200_1424527817.jpg

Jeszcze filmik :

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

zrob logi dynamiczne , bez tego bedziemy bladzic ...

Opublikowano

Hmm kurcze ostatnio (przy starym błędzie) robiłem logi dynamiczne i nic to nie wnosiło... Podejrzenia padały na zawór, przewody, jedym słowem na wszystko.

Czym na chłopski rozum różni się błąd 17964 od 17965 ? Jedno to nie doładowanie a drugie przeładowanie ?

Chcąc wymienić przewody jaki przekrój muszę kupić ? 3,2mm i 4,0mm ? I ile tego przewodu.

Opublikowano (edytowane)

Kuźwa sorry ale ślepy jesteś? Pomierz sobie wszystkie mniej więcej kup metr więcej niż Ci wyjdzie z obliczeń i po jednym wyciagaj docinaj taki sam i wkladaj.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Ilość to nie problem... lecz dobrze dobrany przekrój

Opublikowano

Co do średnicy to lepiej chyba 3.2. Jedyny grubszy to między N75 a gruszka turbo chociaż niekoniecznie.

Za cholere nie pamiętam jaki.Odetnij że 2 cm swojego i idź z tym do sklepu.

Swoją drogą to już teraz raczej PSJ Cie prześladuje a nie wężyk.Wpadnij nią gdzieś na autoban i albo przejdzie, albo wypluje turbine tlumnikiem.

Opublikowano

No fakt autko teraz długo stoi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...