POWER-KRIS Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Przecież Ci na końcu podałem numer 1C0 945 511 A RDW I taki masz kupić. Swój czujnik olej bo jest starego typu i szkoda nerwów.
cabanmat Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Okej dzięks. Dzisiaj odpisał mi Pan z ASO Audi Rzeszów : " Witam,Czujnik do Pana samochodu jest już nieprodukowany. Wg. systemu można użyć czujnik z Touarega i kosztuje 52zł brutto. Jednak może się nieznacznie różnić od tego który ma Pan w samochodzie.Najlepiej jakby Pan osobiście udał się do ASO z tym czujnikiem w celu weryfikacji na miejscu.Karol ZapałaSprzedawca Części i AkcesoriówAUTORUD St. Górski, St. Sobiło Sp.J.ul. Lubelska 50E35-233 Rzeszów " Zamówiłem czujnik za 49zł w sklepie handlującymi ori podzespołami (odbiór osobisty) Nie muszę wykręcać żadnych plastików spod spodu aby wymontować czujnik ? Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?66433-Wymiana-czujnika-stop
cabanmat Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) Yhmy.. czyli trzeba demontować osłonę ? W każdym bądź razie dzięki za podesłanie manuala. Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Pytasz czy wymienić? Powiem tak, któregoś dnia padnie do końca i ktoś wparuje Ci w tylek bo nie miałeś stopu. Wybór oczywiście należy do Ciebie. Ale ja nie po to dbam o auto żeby za 50 zł oddać je na SZROT. ☺ Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez POWER-KRIS
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Jutro będę miał nowy ori czujnik hamulca stop... Podłączyłem auto pod VAGa bo znowu zaczęło mulić... Auto Scan znalazł tylko jeden błąd : Po wymianie czujnika zrobić logi turbo ? Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Ten błąd to Nie doładowanie turbo. Prawdopodobna przyczyną jest pekniety, dziurawy wężyk podciśnienia na trasie serwo/zawory n18,n75, i gaszacy/turbo. Często nie widać dziury bo są w oplocie. Nie jest to majątek wiec kup ze 3 metry i po wymieniaj.
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) W całej instalacji tak jak pokazałeś ? Mógłbyś zaznaczyć na schemacie o który odcinek Ci chodzi ? Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez cabanmat
POWER-KRIS Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Kurde to nie takie proste bo nie wiem jak ma a3. Ale przede wszystkim od ściany grodziowej czyli tam gdzie się łączy z grubszym od serwa do zaworu zwrotnego, potem do jakiegoś trojnika, i do wszystkich zaworów. Potem od n75 do akumulatora czyli tej okrągłej banki i od n75 do gruchy turbo. Po prostu wszystko musi być szczelne bo spada podciśnienie i puszcza gruche turbiny wiec nie masz mocy. Najpierw poszukaj gdzie się opierają o silnik, osłony itp bo tam najczęściej się przecieraja. Dwa często pękają na końcach w miejscach laczen. Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez POWER-KRIS
cabanmat Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 No nic KRIS... porobię logi żeby można było coś więcej powiedzieć...
POWER-KRIS Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystkie które są na końcach z napisem vac. I out n75 a turbo. Tylko ze tu logi nie potrzebne bo 99% ze coś z podcisnieniem nie tak. Obejrzyj je dokładnie i znajdziesz. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=130212&sid=e36559a355e9544423e80fa2efad8d64 Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez POWER-KRIS
cabanmat Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Nowy ori czujnik już w domu, miało być 49zł ale ostatecznie kupiłem za 55zł... ale dobra Dzisiaj spróbuję go zamontować... czy to on może mieć jakiś wpływ na pojawianie się błędu 17964 ? Wcześniej otrzymałem info, że : "padnięcie czujnika hamulca jest sygnalizowane mruganiem kontrolki świec żarowych i kontrolki ESP i komp zapisuje błąd w sterowniku i automatycznie auto wchodzi w tryb awaryjny dlatego odcięło ci turbinę, dlatego pisałem ci abyś najpierw wymieniła czujnik i potem sprawdził czy turbo nadal ci odcina i nadaje się do czyszczenia czy jakiś podzespół od jej sterowania niedomaga." Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez cabanmat
cabanmat Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Panowie... odblokowałem mój wątek ponieważ auto znowu gubi ciśnienie... Wcześniej prześladował mnie błąd 17964 Auto oddałem do elektromechanika wymienił dwa przewody podciśnienia i jednocześnie usunął usterkę. Zapobiegawczo wymieniłem wtedy też czujnik hamulca. Po kilku miesiącach spokoju prześladuje mnieteraz nowy błąd 17965... Jakie przewody podciśnienia mogą odpowiadać za ten błąd ? Nowy błąd : Pol.: Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. Stary błąd przed wymianą 2-kabli podciśnienia przez elektromechanika : Pol.: Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji. Link do wykonanych logów także przed oddaniem wtedy auta do warsztatu : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290512-19tdi-nie-wkreca-sie-na-obroty-blad-17964/ Przewody które wymienił elektromechanik : 1. Przewód idący z trójnika N75 do akumulatora VAC 2. Przewód idący z tego biało-czarnego "czegoś" do jakiegoś trójnika i od tego trójnika.. Na moje oko wymienione były te przewody : Jeszcze filmik : Edytowane 21 Lutego 2015 przez cabanmat
spanky Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 zrob logi dynamiczne , bez tego bedziemy bladzic ...
cabanmat Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Hmm kurcze ostatnio (przy starym błędzie) robiłem logi dynamiczne i nic to nie wnosiło... Podejrzenia padały na zawór, przewody, jedym słowem na wszystko. Czym na chłopski rozum różni się błąd 17964 od 17965 ? Jedno to nie doładowanie a drugie przeładowanie ? Chcąc wymienić przewody jaki przekrój muszę kupić ? 3,2mm i 4,0mm ? I ile tego przewodu.
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Kuźwa sorry ale ślepy jesteś? Pomierz sobie wszystkie mniej więcej kup metr więcej niż Ci wyjdzie z obliczeń i po jednym wyciagaj docinaj taki sam i wkladaj. Edytowane 21 Lutego 2015 przez POWER-KRIS
cabanmat Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Ilość to nie problem... lecz dobrze dobrany przekrój
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Co do średnicy to lepiej chyba 3.2. Jedyny grubszy to między N75 a gruszka turbo chociaż niekoniecznie. Za cholere nie pamiętam jaki.Odetnij że 2 cm swojego i idź z tym do sklepu. Swoją drogą to już teraz raczej PSJ Cie prześladuje a nie wężyk.Wpadnij nią gdzieś na autoban i albo przejdzie, albo wypluje turbine tlumnikiem.
cabanmat Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 No fakt autko teraz długo stoi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się