ThePanKot Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Witam mam problem a co za tym idzi ekilka pytań na początek najważniejsze czyli falujące obroty auto z dnia na dzien dopadła głupawka obroty faluja nie da się jeździć dopiero jak silnik sie wkreci na 3-4 tys to jest ok wczesniej to jest istna żabka. Czyzby przepustnica , przepływomierz ? Dodam że nie moge sprawdzić błędów gdyz mam bład połączenia z ecu na złaczu obd2 podpinałem się bezposrednio pod ecu ale niestety bez skutecznie.Druga sprawa to sprzęgło. Jest to silnik AEB czyli jest już dwumasa w temacie dwumasy jestem praktycznie zielony. Sprzęgło mi się ślizga czuć to głownie przy redukcji i wyprzedzaniu przy wiekszych predkościach. Czy to znaczy ze wystarczy wymienic tylko tarczę sprzegłową czy trzeba wymieniac całą dwumase ? dodam że nic nie tarpie anie nie trzesie a to chyba objawy dwumasy by były gdyby waliło ? Dodam też ze gdy położę noge delikatnie na pedale sprzegła nie wazne czy auto stoi czy jedzie czuje w nim wibracje tak jakbym czuł łożysko wczesniej tego nie było prosze o pomoc
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Dwumas nie bardzo ma coś do ślizgającego się sprzęgła i nie oznacza jego usterki. Tarcza , docisk , łożysko do wymiany a dwumas do sprawdzenia jak będzie na wierzchu. Co do wibracji po położeniu nogi na sprzęgle to przyłączam się do pytania. Mam identyczny objaw który działa mi na nerwy. Tak już kupiłem auto. U mnie z kolei sprzęgło nie wskazuje zużycia a wibracje są. W obu przypadkach łożysko oporowe pada , a może jednak dwumas? Przy przebiegach rzędu 250-300 tys ma już prawo. Zastanawiam się czy gdzieś w trasie mi nie piz*nie i będzie laweta. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Mesiah
ThePanKot Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Kolego wyżej. Jeszcze tydzień temu tych wibracji na pedale nie było to stało się tak nagle od głupot. Drobny szpan na zlocie na każdym biegu do końca stanąlem i ruszyć już nie mogłem bo biegi wchodzą ciężko od tamtej pory mi własnie tak drży ten pedał.
Mesiah Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Nauczka na przyszłość. Nie stawaj dęba. A jak już musisz zakładaj jakiś spiek Chciałbym Ci pomoc ale nie chce wprowadzać Cie w błąd. Według mnie i tak musisz zwalać skrzynie. Bez tego ani rusz a po tym zabiegu wszystko wyjdzie. Tarcza docisk pewnie dostały. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się